Przetargi.pl
Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót sanitarnych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót sanitarnych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1, 5, 6, 7 w roku 2015.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
  • Data zamieszczenia: 2014-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4 4
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
    REGON: 01044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót sanitarnych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót sanitarnych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1, 5, 6, 7 w roku 2015.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac remontowych związanych z utrzymaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego dotyczącego urządzeń sanitarnych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1, 5, 6, 7 w roku 2015. Zakres robót obejmuje m. in: 1)Roboty remontowe instalacji: a)Roboty remontowe instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji b)Roboty remontowe instalacji kanalizacyjnej c)Roboty remontowe instalacji centralnego ogrzewania d)Roboty remontowe instalacji hydroforni e)Roboty remontowe instalacji hydrantów f)Roboty po instalacyjne. 2)Usługę w zakresie pogotowia technicznego - zakres usług określono w załączniku nr 8 do SIWZ. Ilość wyjazdów podana w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ ma charakter szacunkowy (jest to średnia ilość wyjazdów z ostatnich lat) i służy jedynie do porównania ofert. 2.Części zamówienia: Część 1 - Administracja Nieruchomości nr 1 Część 2 - Administracja Nieruchomości nr 5 Część 3 - Administracja nieruchomości nr 6 Część 4 - Administracja Nieruchomości nr 7 3.Konserwacje instalacji hydroforni i hydrantów które swoim zakresem obejmują (dotyczy tylko części 1 i 2): a)bieżącą kontrolę pracy zestawów hydroforowych, zaworów zwrotnych, sterowników i czujników, instalacji elektrycznych, wyzwalaczy termicznych i zabezpieczeń zaniku fazy, itp., b)kontrolę warunków zasilania hydraulicznego i warunków eksploatacji, c)sprawdzanie stanu technicznego i dostępu do instalacji hydrantów, skrzynek hydrantowych oraz osprzętu hydrantów, d)przygotowanie i wykonanie prób na polecenie kontroli zewnętrznej wszystkich hydrantów, a raz w roku pomiar wydajności i ciśnienia hydrantów instalacji mokrej, Ilość hydroforni i hydrantów wg Załącznika nr 1aa i 1bb do SIWZ znajdująca się w zasobach Zamawiającego: AN1: hydrofornie: 4 szt., hydranty: 9 szt. (12 suchych i 6 mokrych). AN5: hydrofornie: 1 szt. 4.Zakres prac określają: 1)Wykaz cenowy za wyjazdy pogotowia technicznego (dla części 1, 2, 3 i 4)- stanowiący Załącznik nr 1a, 1b, 1c,1d do SIWZ. 2)Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ (dla części 1, 2 , 3 i 4) 3)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. 4)Zakres świadczonych usług w ramach pogotowia technicznego na terenie AN-1, AN-5, AN-6 i AN-7- stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 5)Wykaz adresowy wraz z wykazem cenowym hydroforni i hydrantów dla części 1(AN-1) i części 2 (AN 5) - stanowiący załącznik nr 1aa i 1bb do SIWZ. 6) Wykaz adresowy budynków dla części 1,2,3 i 4 - stanowiący Złącznik nr 9 do SIWZ ( dla części 1,2,3,4). Przewidywany zakres robót ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy z powodu konieczności dostosowania robót do bieżących potrzeb Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 1)udostępnienia telefonu kontaktowego i przyjmowania zgłoszeń o awarii instalacji oraz ich usuwania: a)w dni powszednie dla lokali mieszkalnych od godz. 16-tej do godz. 8-ej dnia następnego, b)w dni powszednie dla lokali użytkowych od godz. 16-tej do godz. 20-tej. c)w dni świąteczne i wolne od pracy w ciągu całej doby. 2)zagwarantowania dojazdu ekipy naprawczej w terminie do 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii oraz jej skutecznego zabezpieczenia, 3)realizacji robót będących przedmiotem umowy przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, 4)zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania, 5)Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wykonywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii, dopływu wody - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia; 6)używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót, 7)stosowania do realizacji zamówienia tylko materiałów spełniających warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami), 8)bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót po ich zakończeniu wraz z wywozem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji, 9)ponoszenia całkowitej odpowiedzialności cywilno - prawnej za skutki ewentualnych wypadków. 10)usuwanie wad i usterek w wyznaczonym terminie w czasie trwania robót oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi 11)złożenia dokumentów potwierdzających wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami po wykonaniu każdego zlecenia jednostkowego. Z chwilą wywiezienia odpadów z terenu Zamawiającego Wykonawca przejmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za dalsze gospodarowanie tymi odpadami, w tym ich stan i bezpieczeństwo podczas transportu oraz procesu odzysku lub unieszkodliwiania. 6.Rozliczenie wykonanych prac: Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. W zakresie robót sanitarnych: 1)prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń, 2)jednostkowe zlecenie będzie podstawą wykonania robót. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót, technologii wykonania oraz terminu wykonania i odbioru robót. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane osobiście lub faksem Wykonawcy, 3) za świadczony przedmiot umowy, Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie wynikające z kosztorysu powykonawczego wykonanego w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą i ilości faktycznie wykonanych robót. 4)Roboty, których cen jednostkowych nie obejmuje kosztorys Ofertowy Wykonawcy, rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową, w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu powiększone o koszty zakupu określone w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. Rozliczenie kosztów pracy sprzętu nastąpi według średnich cen publikowanych w materiałach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. 5)podstawą do odbioru wykonanych robót będzie protokół odbioru spisany z udziałem Zamawiającego i Wykonawcy, 6)potwierdzeniem wykonania robót w lokalach mieszkalnych użytkowych będzie podpis lokatora użytkownika na zleceniu, 7)w przypadku wystąpienia usterek powykonawczych Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia ich w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 7.W zakresie konserwacji hydroforni: Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe miesięczne. 8.W zakresie pogotowia technicznego: rozliczenie nastąpi w oparciu stawki podane w Ofercie za jednorazowy wyjazd pogotowia celem: 1)usunięcia awarii w budynku lub lokalu mieszkalnym podczas dyżuru, 2)usunięcia awarii w budynku lub lokalu użytkowym lub siedzibie własnej podczas dyżuru, 3)mechanicznego udrożnienia lub oczyszczenia trasy przyłącza kanalizacyjnego w budynku mieszkalnym, 4)mechanicznego udrożnienia lub oczyszczenia trasy przyłącza kanalizacyjnego w budynku użytkowym lub siedzibie własnej. Rozliczenie za świadczenie usług pogotowia technicznego nastąpi według rzeczywistej ilości przyjazdów jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium na całość zamówienia wynosi 6 700,00 zł. (słownie: sześć tysięcy siedemset złotych) a w przypadku składania ofert częściowych: Na część 1: 1500,00 zł Na część 2: 1600,00 zł. Na część 3: 1900,00 zł Na część 4: 1700,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach