Przetargi.pl
Wykonywanie prac remontowych instalacji centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej, węzłów cieplnych, instalacji gazowej oraz świadczenie usług w zakresie usuwania awarii tych instalacji wraz z wykonaniem okresowej kontroli instalacji gazowych w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy.

Zespół Żłobków m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-511 Warszawa, Belgijska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 2775200; 222775296; 222775297, , fax. 022 8450714
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Żłobków m.st. Warszawy
    Belgijska 4
    02-511 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 2775200; 222775296; 222775297, , fax. 022 8450714
    REGON: 01571911300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie prac remontowych instalacji centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej, węzłów cieplnych, instalacji gazowej oraz świadczenie usług w zakresie usuwania awarii tych instalacji wraz z wykonaniem okresowej kontroli instalacji gazowych w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac remontowych instalacji centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej, węzłów cieplnych, instalacji gazowej oraz świadczenie usług w zakresie usuwania awarii tych instalacji wraz z wykonaniem okresowej kontroli instalacji gazowych w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy. Przez prace remontowe należy rozumieć roboty mające na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów obiektów. Do zadań Wykonawcy w ramach umowy będzie należeć:  przeprowadzenie raz w okresie obowiązywania umowy kontroli okresowej polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego instalacji gazowych, 1. Przeprowadzenie rocznej kontroli szczelności instalacji gazowej budynku od kurka głównego do odbiorników. 2. W trakcie kontroli należy dokonać sprawdzenia wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli. 3. Kontrole stanu technicznego instalacji gazowych mogą przeprowadzać osoby posiadające kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci gazowych. 4. Przeprowadzenie kontroli należy potwierdzić stosownym protokołem sporządzonym przy udziale przedstawiciela Zamawiającego z danej placówki. 5. Wynik przeprowadzonej kontroli wraz z zaleceniami Wykonawca obowiązany jest przedstawić na piśmie Zamawiającemu. 6. Termin wykonania kontroli zostanie wskazany przez Zamawiającego.  utrzymywanie prawidłowości stanu technicznego instalacji sieci wodno – kanalizacyjnej, wykonywanie napraw poprzez usuwanie awarii tych instalacji oraz wykonywanie prac remontowych tych instalacji (o ile będą konieczne dla zapewnienia poprawności ich działania). W ramach tego zakresu zamówienia, Wykonawca obowiązany będzie do: 1) usuwania awarii instalacji wodociągowej polegającej na zakładaniu opasek uszczelniających, jeśli zaistnieje taka możliwość technologiczna oraz wymianie całych odcinków instalacji wodnej, 2) udrożnienia pionu kanalizacyjnego wewnątrz budynku w miarę możliwości oraz wymiany odcinków instalacji kanalizacyjnej, 3) uszczelniania połączeń kołnierzowych, 4) udrażniania podejść kanalizacyjnych, 5) czyszczenia syfonów umywalkowych i zlewozmywakowych lub ich wymiana, 6) wymiany uszczelek w bateriach i zaworach, po uzgodnieniu z Zamawiającym, 7) wymiany lejków gumowych, po uzgodnieniu z Zamawiającym, 8) wymiany syfonów z tworzyw sztucznych (komplet), po uzgodnieniu z Zamawiającym, 9) wymiany baterii i głowic w bateriach umywalkowych, zlewozmywakowych i prysznicowych, po uzgodnieniu z Zamawiającym, 10) wymiany perlatorów w wylewkach baterii umywalkowej i zlewozmywakowej, po uzgodnieniu z Zamawiającym, 11) regulacji górnopłuków i dolnopłuków oraz wymiany na nowe kompaktów łazienkowych i sprzętu sanitarnego, 12) wymiany zaworów i całych zestawów pływakowych, po uzgodnieniu z Zamawiającym, 13) uszczelnienia dławic przy zaworach, 14) doraźnej kontroli pracy pomp i wymienników z.w. i c.w. a w przypadku zaistnienia takiej konieczności do montażu nowych pomp, wymienników i instalacji,  utrzymywanie prawidłowości stanu technicznego instalacji sieci centralnego ogrzewania, wykonywanie napraw poprzez usuwanie awarii tych instalacji oraz wykonywanie prac remontowych tych instalacji (o ile będą konieczne dla zapewnienia poprawności ich działania). W ramach tego zakresu zamówienia, Wykonawca obowiązany będzie do: 1) uzupełniania wody w instalacji c.o., 2) odpowietrzania instalacji i grzejników oraz wymiana na nowe urządzenia (po uzgodnieniu z Zamawiającym), 3) usuwania nieszczelności na dławicach pomp i zaworów, 4) kontroli prawidłowego grzania instalacji c.o, 5) regulacji instalacji c.o, 6) kontroli pracy węzła c.o, 7) czyszczenia filtrów w węźle cieplnym, 8) utrzymywania prawidłowych parametrów pracy węzła c.o, 9) uszczelniania armatury w węźle cieplnym, 10) uszczelniania i smarowania pomp c.o. 11) dbałości o właściwy i bezpieczny stan instalacji c.o, 12) usuwania drobnych awarii polegających na montażu opasek na rurociągach, jeżeli istnieje taka możliwość, 13) wymiany uszkodzonych lub zużytych elementów instalacji c.o. na nowe, po uzgodnieniu z Zamawiającym, 14) wykonania prac remontowych rządzeń w węźle, wymiana lub ich modernizacja 15) wykonywanie prac związanych z utrzymaniem w pełnej sprawności pomp ciepła.  utrzymywanie prawidłowości stanu technicznego instalacji gazowej, wykonywanie napraw poprzez usuwanie awarii tych instalacji oraz wykonywanie prac remontowych tych instalacji (o ile będą konieczne dla zapewnienia poprawności ich działania). W ramach tego zakresu zamówienia, Wykonawca obowiązany będzie do: 1) sprawdzenia szczelności zaworów i urządzeń gazowych wykonanych czujnikiem elektronicznym, 2) uszczelniania zaworów i osprzętu instalacji gazowej, 3) usuwania nieszczelności na złączach skrętnych przy odbiornikach, 4) regulacji i czyszczenia palników w taboretach i kuchenkach gazowych, 5) wymiany pokręteł wraz z materiałem, 6) wymiany palników w kuchenkach gazowych, 7) wymiany w ramach awarii instalacji, sprzętu i urządzeń gazowych, 8) dokonywania przeglądu i konserwacji kotłów i pieców gazowych c.w. i c.o. zgodnie z obowiązującymi wymogami, 9) demontażu i montażu odbiorników gazowych. Dodatkowo do zadań Wykonawcy w ramach umowy należeć będzie wydawanie orzeczeń w zakresie urządzeń i sprzętu przeznaczonego do kasacji. Wykonawca obowiązany jest zawiadamiać Zamawiającego o konieczności wykonania prac remontowych mających na celu należyte utrzymanie stanu technicznego instalacji. Zamawiający zobowiązuje się zlecać Wykonawcy konieczność wykonania prac w przypadku gdy przedstawiciel placówki wystawi protokół konieczności ich wykonania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 11.2 Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). Szczegółowe warunki wniesienia wadium określna pkt 11 SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach