Przetargi.pl
WYKONYWANIE PRAC PLANISTYCZNYCH ZWIĄZANYCH ZE SPORZĄDZENIEM PROJEKTU DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I ZAGOSPODAROWANIA TERENU, W PRZYPADKU BRAKU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO, DLA WNIOSKÓW ZŁOŻONYCH W GMINIE WOLIN W 2010 R. I 2011 R.

Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina ogłasza przetarg

  • Adres: 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3261322, 3220809 , fax. 091 3261333
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina
    ul. Zamkowa 23 23
    72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3261322, 3220809, fax. 091 3261333
    REGON: 00052974600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE PRAC PLANISTYCZNYCH ZWIĄZANYCH ZE SPORZĄDZENIEM PROJEKTU DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I ZAGOSPODAROWANIA TERENU, W PRZYPADKU BRAKU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO, DLA WNIOSKÓW ZŁOŻONYCH W GMINIE WOLIN W 2010 R. I 2011 R.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje : 1) Sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w terminie do 1 miesiąca od przekazania wniosku , w tym: a) dokonanie analizy warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy, wynikających z obowiązujących przepisów, b) dokonanie analizy stanu faktycznego i prawnego terenu, na którym przewiduje się realizację inwestycji , 2) Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy dla pozostałych inwestycji, w terminie do 1 miesiąca od przekazania wniosku, w tym: a) przeprowadzenie analizy, o której mowa w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie sposobu ustalenia wymagań dotyczących zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1588), wraz z wykonaniem dokumentacji fotograficznej. 3) Ustalanie zasad podziału nieruchomości oraz sporządzanie projektu postanowienia opiniującego podział, w terminie do 2 tygodni od przekazania wniosku. 4) Opracowanie w razie konieczności decyzji i postanowień odmownych w wyżej wym. zakresie. 5) W przypadku dodatkowych uwag wskazanych przez Organy uzgadniające projekty decyzji (w trybie art. 106 Kpa) Architekt /Urbanista jest zobowiązany w ostatecznej wersji projektu decyzji uwzględnić te uwagi . Przygotowywanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu może odbywać się w siedzibie Urbanisty /Architekta, po uprzednim przekazaniu materiałów przez Zamawiającego. Każda decyzja winna być opracowana zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, wnioskiem, oraz przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80, poz. 717 ze zmianami), przepisami szczególnymi dotyczącymi danej sprawy i przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zmianami ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1) posiadana uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; dla udokumentowania przedłożą : a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie ; - udokumentowanie poprzez oświadczenie 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; - udokumentowanie poprzez oświadczenie 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) wykażą osoby, które będą wykonywać zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, b) przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazane są osoby, którymi będzie dysponował Wykonawca , c) przedłożą uprawnienia do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia osób wykazanych do wykonywania zamówienia , d) przedłożą aktualne zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów osób wykazanych do wykonywania zamówienia . 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - udokumentowanie poprzez oświadczenie Wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i publicznego podlegają również wykonawcy, co do których zachodzą okoliczności wykluczenia opisane w art. 24 i ust.1 i 2 ustawy P.z.p.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych [ wg załącznika nr 2 do SIWZ ) , 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], 3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności [wg załącznika Nr 3 do SIWZ], 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (wg załącznika nr 4 do SIWZ) , jeśli nie dotyczy wpisać w formularzu - nie dotyczy, 5) uprawnienia do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia, 6) aktualne zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów . 7) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wg. załącznika nr 5 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach