Przetargi.pl
Wykonywanie prac konserwacyjnych wraz z usuwaniem awarii instalacji c.o., wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej i elektrycznej, ujęć wody, pomp ręcznych i hydroforów na nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku.

Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Wawerska 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7793096/97 , fax. 022 7793781
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Wawerska 8 8
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7793096/97, fax. 022 7793781
    REGON: 01300008500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie prac konserwacyjnych wraz z usuwaniem awarii instalacji c.o., wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej i elektrycznej, ujęć wody, pomp ręcznych i hydroforów na nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budynków, w których znajdują się administrowane przez ZGM lokale jest 464, ilość lokali 2540, liczba ta ulega niewielkim zmianom w skali roku z tendencją malejącą. Występują budynki: -drewniane oraz o konstrukcji mieszanej wybudowane przed 1945r ca 380 szt. o różnym wyposażeniu, od pełnego do wyposażonych jedynie w instal. elektryczną; -murowane (bloki) ca. 20 szt. wybudowane po 1945r - 60, z pełnym wyposażeniem w inst. elektryczną, wod. - kan., c.o., gazową;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium zamawiający określa na kwotę 2000 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy składają: 1) Oświadczenie (załącznik nr 2), że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 ustawy. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3) Kserokopie uprawnień budowlanych dla wszystkich branż instalacyjnych oraz zaświadczenia o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej osób wytypowanych do obsługi Zamawiającego w zakresie objętym zamówieniem. 4) Kserokopię zaświadczenia kwalifikacyjnego w zakresie /E/ D/dotyczące właściciela lub osób wytypowanych do obsługi Zamawiającego w zakresie objętym zamówieniem. 5) dokumenty potwierdzające wykonywanie w okresie ostatnich dwóch lat poczynając od roku 2007 wykonywanie przez Wykonawcę robót zbliżonych zakresem do zakresu określonego przedmiarem robót. 6) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7) Kserokopię dowodu wpłaty wadium. 8) Parafowany projekt umowy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o dostarczone dokumenty wg formuły: (spełnia - nie spełnia)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otwock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach