Przetargi.pl
Wykonywanie prac elektroenergetycznych oraz konserwacja i utrzymanie bieżące oświetlenia ulicznego na terenie miasta Świnoujścia w latach 2009 - 2013

Prezydent Miasta Świnoujścia ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3212780, 3212309 , fax. (091) 321 59 95
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świnoujścia
    ul. Wojska Polskiego 1/5 1/5
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3212780, 3212309, fax. (091) 321 59 95
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swinoujscie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie prac elektroenergetycznych oraz konserwacja i utrzymanie bieżące oświetlenia ulicznego na terenie miasta Świnoujścia w latach 2009 - 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonywanie elektroenergetycznych robót budowlanych związanych z bieżącymi potrzebami oświetlenia ulicznego i obiektów miejskich określonych w -Zakresie rzeczowo-finansowym, będącym załącznikiem nr 2.1 do SIWZ (załącznik nr 1 do umowy) oraz wykonywanie usługi w zakresie konserwacji, eksploatacji i utrzymania w stałej sprawności technicznej oświetlenia ulicznego wyszczególnionego w: Wykazie punktów świetlnych oraz zainstalowanej mocy na drogach miasta Świnoujścia, będącym załącznikiem nr 2.2 do SIWZ (załącznik nr 2 do umowy) oraz Wykazie zainstalowanych szafek oświetleniowych na terenie miasta Świnoujścia, będącym załącznikiem nr 2.3 do SIWZ (załącznik nr 3 do umowy) wraz z jego zasilaniem, w zakresie określonym w załączniku nr 2.4 do SIWZ (załącznik nr 4 do umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 i 46 oraz art. 85, ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych spełniający ponadto następujące warunki: 1) Zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Wykażą, że wykonali należycie w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej dwie roboty budowlane branży elektrycznej związane z oświetleniem ulic miejskich, każda o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł brutto, bądź wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedną usługę z zakresu bieżącego utrzymania i konserwacji oświetlenia ulicznego ulic miejskich o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł brutto. Realizację powyższych prac Wykonawcy powinni udokumentować poprzez dołączenie dokumentów potwierdzających, że te roboty budowlane bądź usługi zostały wykonane należycie z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat i miejsca wykonania, potwierdzonych przez Zamawiających (np. referencji). Powyższe dokumentuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1.2) SIWZ. 3) Złożą ofertę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w treści SIWZ/WIM/ZP/340/19/2009.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Projekt umowy z załącznikami (zaakceptowany przez oferenta projekt umowy z załącznikami - załączniki 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 do umowy) należy zaakceptować przez podpisanie a załącznik nr 2.1. - Zakres rzeczowo-finansowy - należy wypełnić i podpisać. 1.2 Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 1.3 Dokument lub dokumenty identyfikujące wykonawcę w obrocie prawnym, tj.: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów we wspólnym postępowaniu. 1.4 Informację o: a) przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, b) posiadaniu wymaganych uprawnień i zaświadczeń przez osoby, które będą nadzorować wykonanie zamówienia ze strony Wykonawcy, tj.: - kierownika robót branży instalacyjnej (elektrycznej) posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej (w zakresie określonym w art. 14 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo Budowlane) nieograniczone wraz z kopiami aktualnego zaświadczeniem właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnień budowlanych, - osób posiadających wymagane uprawnienia do zajmowania się eksploatacją sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego na stanowisku dozoru (minimum trzech osób). Informację o w/w osobach należy umieścić w Wykazie osób, którym zostaną powierzone kluczowe stanowiska, zgodnym ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. c) dysponowaniu niezbędnego do wykonania zamówienia wyposażenia warsztatu i aparatury kontrolno-pomiarowej (Wykonawca powinien wykazać, że wyposażenie jego warsztatu i posiadana aparatura kontrolno-pomiarowa pozwala na wykonywanie napraw uszkodzonych elementów oświetlenia ulicznego w zakresie prac elektrycznych, mechanicznych i ślusarskich) oraz sprzętu (w tym minimum dwóch podnośników samochodowych z koszem), którymi dysponuje lub będzie dysponował - w formie wykazu wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do stałego udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia wyposażenia warsztatu, aparatury kontrolno-pomiarowej i sprzętu, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał, że będzie nimi dysponował. 1.5 Wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy w tym okresie) co najmniej dwóch robót budowlanych branży elektrycznej związanych z oświetleniem ulic miejskich, każda o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł brutto, bądź wykonanej należycie w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jednej usługi z zakresu bieżącego utrzymania i konserwacji oświetlenia ulicznego ulic miejskich o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł brutto. Wykaz powyższych zadań, z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, Wykonawca obowiązany jest zamieścić w załączonym do oferty - Wykazie zadań - sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Realizacja tych zadań winna być potwierdzona załączonymi do wykazu dokumentami (np. referencjami od Zamawiających te roboty) potwierdzającymi ich daty wykonania przedmiot , wartość i należyte wykonanie, co dokumentuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1.2) SIWZ. 1.6 Aktualne zaświadczenia: a) naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz b) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7 Kopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium w stosunku do form zabezpieczenia określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub oryginał dokumentu w stosunku do form zabezpieczenia określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2 do 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.8 Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3.). 1.9 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.10 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.11 Wykaz z określeniem części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami. Zamawiający wymaga zamieszczenia powyższej informacji na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.swinoujscie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach