Miasto Łomża ogłasza przetarg
- Adres: 18-400 Łomża, pl. Stary Rynek 14
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2156711 , fax. 086 2156706
- Data zamieszczenia: 2010-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łomża
pl. Stary Rynek 14 14
18-400 Łomża, woj. podlaskie
tel. 086 2156711, fax. 086 2156706
REGON: 00052513900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.lomza.pl/bip/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości w 2010 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonywanie operatów szacunkowych wyceny wartości nieruchomości położonych na terenie Miasta Łomża w okresie całorocznym w 2010 roku dla potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Spraw Lokalowych Urzędu Miejskiego w Łomży, zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. Z 2004 roku Nr 261, poz. 2603 z późniejszymi zmianami). Przewidywana ilość prac oszacowania wartości nieruchomości na następujące cele : 1. sprzedaż, wykup nieruchomości niezabudowanych - 30 szt. 2. sprzedaż, wykup nieruchomości zabudowanych budynkami i obiektami budowlanymi - 5 szt. 3. sprzedaż, wykup nieruchomości ze składnikami - 20 szt. 4. wywłaszczenia, zwroty, odszkodowania - 5 szt. 5. odszkodowania w ramach ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - 10 szt. 6. określenie wartości poszczególnych lokali mieszkalnych wraz ułamkową częścią gruntu pod budynkiem ze sporządzeniem dokumentacji graficznej jako załącznika do wyceny lokali - 50 szt. 7. szacowanie nieruchomości do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego na własność - 100 szt. 8. określenie prawa wartości użytkowania wieczystego do obliczenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego na własność - 50 szt. 9. ustalenie opłat adiacenckich z tytułu podziału działek - 10 szt, z tytułu uzbrojenia technicznego terenu - 30 szt. 10. ustalenie opłat z tytułu wzrostu wartości spowodowanego uchwaleniem planu lub zmianą planu zagospodarowania planu przestrzennego - 10 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 701000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki, określone w art. 22 ust.1 ustawy, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; sytuacji ekonomicznej i finansowej. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w poniżej, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Z treści tych dokumentów/oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy i o braku podstaw do wykluczenia na mocy art. 24 ust.1 ustawy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. Do formy i treści dokumentów, składanych przez wykonawców, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (DZ. U. z 31.12. 2009 r., Nr 226, poz.1817).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um.lomza.pl/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi biegłych rzeczoznawców majątkowych
Dodano: 2013-09-27 - Usługi biegłych rzeczoznawców majątkowych
Dodano: 2013-01-16 - Usługa stróżowania w 2010 r.
Dodano: 2009-11-02 - Wykonanie operatów szacunkowych lokali mieszkalnych
Dodano: 2009-09-25 - Wykonanie operatów szacunkowych lokali mieszkalnych
Dodano: 2009-05-27