Przetargi.pl
Wykonywanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości w 2010 roku

Miasto Łomża ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, pl. Stary Rynek 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2156711 , fax. 086 2156706
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łomża
    pl. Stary Rynek 14 14
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2156711, fax. 086 2156706
    REGON: 00052513900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.lomza.pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie operatów szacunkowych wyceny wartości nieruchomości położonych na terenie Miasta Łomża w okresie całorocznym w 2010 roku dla potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Spraw Lokalowych Urzędu Miejskiego w Łomży, zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. Z 2004 roku Nr 261, poz. 2603 z późniejszymi zmianami). Przewidywana ilość prac oszacowania wartości nieruchomości na następujące cele : 1. sprzedaż, wykup nieruchomości niezabudowanych - 30 szt. 2. sprzedaż, wykup nieruchomości zabudowanych budynkami i obiektami budowlanymi - 5 szt. 3. sprzedaż, wykup nieruchomości ze składnikami - 20 szt. 4. wywłaszczenia, zwroty, odszkodowania - 5 szt. 5. odszkodowania w ramach ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - 10 szt. 6. określenie wartości poszczególnych lokali mieszkalnych wraz ułamkową częścią gruntu pod budynkiem ze sporządzeniem dokumentacji graficznej jako załącznika do wyceny lokali - 50 szt. 7. szacowanie nieruchomości do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego na własność - 100 szt. 8. określenie prawa wartości użytkowania wieczystego do obliczenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego na własność - 50 szt. 9. ustalenie opłat adiacenckich z tytułu podziału działek - 10 szt, z tytułu uzbrojenia technicznego terenu - 30 szt. 10. ustalenie opłat z tytułu wzrostu wartości spowodowanego uchwaleniem planu lub zmianą planu zagospodarowania planu przestrzennego - 10 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 701000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki, określone w art. 22 ust.1 ustawy, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; sytuacji ekonomicznej i finansowej. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w poniżej, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Z treści tych dokumentów/oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy i o braku podstaw do wykluczenia na mocy art. 24 ust.1 ustawy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. Do formy i treści dokumentów, składanych przez wykonawców, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (DZ. U. z 31.12. 2009 r., Nr 226, poz.1817).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um.lomza.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach