Przetargi.pl
Wykonywanie operatów szacunkowych - opinia o wartości nieruchomości w 2012 roku

Gmina Otwock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Armii Krajowej 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7792001 , fax. 022 7794225
  • Data zamieszczenia: 2012-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otwock
    ul. Armii Krajowej 5 5
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7792001, fax. 022 7794225
    REGON: 01326877000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie operatów szacunkowych - opinia o wartości nieruchomości w 2012 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie operatów szacunkowych - opinii o wartości: 1) niezabudowanych przeznaczonych do sprzedaży oraz zabudowanych obiektami przeznaczonymi do sprzedaży w trybie przetargu, 2) w związku z ustanowieniem prawa użytkowania wieczystego do ustalenia I opłaty i opłat rocznych, 3) do ustalenia opłaty w związku ze sprzedażą prawa użytkowania wieczystego przed upływem 10 lat, 4) przeznaczonych do zbycia na rzecz dotychczasowych użytkowników wieczystych na cele inne niż mieszkaniowe, 5) do dokonania aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, 6) przeznaczonych do zbycia w trybie - art.231 kc, 7) przeznaczonych do sprzedaży lub ustanowienia użytkowania wieczystego w drodze bezprzetargowej w trybie art.37 ust.2 ustawy o gospodarce nieruchomościami. 8) które przeszyły na własność gminy w celu ustalenia odszkodowania 9) zabudowanych i niezabudowanych nabywanych do zasobu gminnego , 10) przeznaczonych do wykupu pod cel publiczny ( sieci przesyłowe, drogi) 11) przeznaczonych do zamiany, 12) zabudowanych i niezabudowanych w celu wyjścia ze współwłasności, 13) obiektów budowlanych, 14) obiektów budowlanych do celów komunalizacji lub przejęcia na majątek gminy, 15) do przekazania w trwały zarząd, 16) do ustalenia wysokości opłaty z tytułu ustanowienia służebności m.in. przejścia i przejazdu , obciążenia urządzeniami infrastruktury technicznej, 17) obciążonych prawem użytkowania wieczystego ( nabywanych na rzecz Gminy Otwock), 18) ustalenie wartości udziału w gruncie w związku ze zmianą udziałów w nieruchomości wspólnej ( budynki wielomieszkaniowe), 19) wchodzących w skład masy spadkowej, 20) objętych art.73 ustawy przepisy wprowadzające ustawę reformującą administrację publiczną w celu ustalenia odszkodowania, 21) do ustalenia wysokości odszkodowania z tytułu ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości ( art.124 u.o.g.n.) 22) do ustalenia wartości obiektów przejmowanych na majątek gminy ( wartość odtworzeniowa ), 23.) aktualizacja operatów szacunkowych, 24) inne operaty szacunkowe niezbędne do realizacji zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami i k.c. Szacunkowa ilość operatów - ok. 25 szt. Dla w/w zadania - jeden operat swoim zakresem obejmuje jedną księgę wieczystą. 2. Zamawiający będzie zlecał wykonywanie operatów sukcesywnie- w zakresie rzeczowym i ilościowym zależnym od rzeczywistych potrzeb. 3. Za wykonanie jednego operatu, Wykonawca otrzyma zaproponowane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe, które obejmuje wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę w celu prawidłowej realizacji zamówienia. Ceny jednostkowe, określone przez Wykonawcę, będą miały charakter stały. 4. Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy jest uzależnione od rzeczywistego zakresu wykonanych prac (faktycznej ilości wykonanych operatów x wynagrodzenie za 1 operat) będących przedmiotem umowy w trakcie jej obowiązywania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.otwock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach