Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu ogłasza przetarg
- Adres: 62-800 Kalisz, ul. Poznańska 79
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7651397 , fax. 062 7571323
- Data zamieszczenia: 2013-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
ul. Poznańska 79 79
62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
tel. 062 7651397, fax. 062 7571323
REGON: 00126675700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kalisz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych oraz napraw aparatów do hemodializy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przeglądy 1. Zakres okresowego przeglądu urządzenia winien zawierać czynności konserwacyjne, wymianę wymaganych elementów i materiałów eksploatacyjnych oraz przeprowadzenie odpowiednich testów (m.in. testu bezpieczeństwa), według dokumentacji technicznej, instrukcji obsługi i instrukcji serwisowej urządzenia stosownie do zaleceń producenta oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 2. Koszty przeglądów będą rozliczane zgodnie z ofertą Wykonawcy. Cena za przegląd techniczny zaoferowana przez Wykonawcę musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją tej usługi, w tym robociznę, materiały eksploatacyjne i potrzebne części, dojazd lub koszt transportu aparatury w sytuacji określonej w pkt.3 3. Zamawiający wymaga wykonania przeglądu na terenie szpitala. Koszty dojazdu w obie strony poniesie Wykonawca. Jeśli zaistnieje konieczność wykonania czynności przeglądowych w siedzibie serwisu, Zamawiający zostanie poinformowany o takiej potrzebie. Koszty transportu aparatu w obie strony poniesie wówczas Wykonawca. 4. Podstawą do zatwierdzenia przez Zamawiającego wykonania usługi jest karta pracy - raport serwisowy, potwierdzony przez bezpośredniego użytkownika (personel medyczny Zamawiającego) lub Sekcję Aparatury Medycznej Zamawiającego z wyłączeniem przeglądu w siedzibie Wykonawcy - w tym przypadku potwierdzenie nastąpi po dostarczeniu aparatu po przeglądzie do Zamawiającego. Potwierdzony przez obie strony dokument - karta pracy - raport serwisowy będzie podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. 5. Wszelkie usługi objęte niniejszym zamówieniem muszą być realizowane przez osoby posiadające udokumentowane kwalifikacje i uprawnienia do ich wykonywania, przeszkolone w zakresie przeglądów urządzeń będących przedmiotem zamówienia. 6. Czynności przeglądowe wykonywane będą przy użyciu narzędzi i aparatury będących w dyspozycji Wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania wpisów w paszporcie technicznym aparatu dotyczących wykonanych czynności i wymiany części zamiennych, a także określenia sprawności urządzenia oraz podania terminu następnego przeglądu. Powyższe wpisy zostaną potwierdzone podpisem i pieczątką imienną. 8. Wykonawca jest zobowiązany do montażu oryginalnych fabrycznie nowych i certyfikowanych przez producenta części zamiennych. 9. W przypadku wycofania z eksploatacji urządzenia objętego zakresem zamówienia, urządzenie to zostanie wykreślone z zawartej z Wykonawcą umowy w sprawie zamówienia publicznego, a wartość tej umowy będzie pomniejszona o wartość pozostałych do wykonania przeglądów. 10. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za zawinione szkody wyrządzone przez jego przedstawiciela podczas wykonywania przeglądu technicznego aparatu. II. Naprawy 1. W przypadku wystąpienia konieczności ewentualnej naprawy, niezbędnej dla uzyskania sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzenia lub wymiany części wykraczających poza standardowy przegląd, jej warunki będą regulowane niezależnymi zleceniami. 2. Konieczność przeprowadzenia naprawy lub wymiany części zamiennych wykraczających poza standardowy przegląd, Wykonawca będzie uzgadniał z przedstawicielem Sekcji Aparatury Medycznej Zamawiającego z podaniem przewidywanych kosztów w postaci pisemnej oferty w języku polskim. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kosztów przez Zamawiającego. 3. Oferta naprawy sporządzona zostanie przez Wykonawcę na podstawie ceny roboczogodziny, której wartość będzie zgodna z ofertą Wykonawcy. W koszt robocizny powinien być wliczony ewentualny dojazd inżyniera serwisowego. 4. W przypadkach napraw warsztatowych koszt transportu urządzenia w obie strony będzie ponosił Wykonawca. 5. Wykonawca zobowiązuje się do umieszczania w raportach serwisowych wykazu wymienionych podczas naprawy części zamiennych, których wymiana była konieczna. 6. Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia naprawy w ciągu 3 dni roboczych od daty pisemnej akceptacji kosztów naprawy przez Zamawiającego. 7. Termin naprawy nie powinien być dłuższym niż 7 dni roboczych od daty rozpoczęcia naprawy, o ile nie zachodzi konieczność sprowadzenia części zamiennych. W takim przypadku czas naprawy wydłuża się do 14 dni roboczych. 8. Termin naprawy podany w punkcie 7 nie obowiązuje w przypadku dostarczenia na okres naprawy urządzenia zastępczego, o parametrach niegorszych niż urządzenie naprawiane, w terminie 5 dni roboczych od daty rozpoczęcia naprawy. 9. Wykonawca jest zobowiązany do montażu oryginalnych (fabrycznie nowych) i certyfikowanych przez producenta części zamiennych. 10. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za zawinione szkody wyrządzone przez jego przedstawiciela podczas wykonywania naprawy aparatu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kalisz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń produkcji spółki DRÄGER
Dodano: 2016-07-20 - ZPU/05/16 Świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej znajdujących się w SP ZOZ Oborniki
Dodano: 2016-05-09 - Usługa konserwacji, przeglądów i napraw sprzętu endoskopowego będącego na wyposażeniu Pracowni Endoskopowej Zamawiającego
Dodano: 2016-04-04 - ZPU/04/16 świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej znajdujących się w SP ZOZ Oborniki
Dodano: 2016-03-09 - Bieżące utrzymanie w pełnej sprawności technicznej szpitalnego sprzętu medycznego poprzez wykonywanie przeglądów i napraw bieżących
Dodano: 2015-10-14 - Obsługa serwisowa stacji uzdatniania wody
Dodano: 2015-07-22 - Przetarg nieograniczony na wykonanie przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego ( liczba zadań - 27 pakietów ) - znak sprawy FDZP.226.13.2015.
Dodano: 2015-06-25 - Usługa konserwacji, przeglądów i napraw sprzętu endoskopowego będącego na wyposażeniu Pracowni Endoskopowej Zamawiającego
Dodano: 2015-03-31 - Usługa wykonania napraw i przeglądów sprzętu medycznego
Dodano: 2014-08-25 - Usługa na wykonanie napraw i przeglądu aparatów do znieczulenia
Dodano: 2014-05-30