Przetargi.pl
Wykonywanie ochrony obiektów położonych w Krakowie przy ul. Siemaszki 1

PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-516 Kraków, Rondo Mogilskie 1/407
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 393 13 13 , fax. 012 393 11 69
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Krakowie
    Rondo Mogilskie 1/407 1/407
    31-516 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 393 13 13, fax. 012 393 11 69
    REGON: 00012680100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zamowienia.pkp-nieruchomosci.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PKP SA _ spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie ochrony obiektów położonych w Krakowie przy ul. Siemaszki 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach w Krakowie przy ul. Siemaszki 1. Ochrona będzie wykonywana codziennie w godz. 16.00 do 6.00, natomiast w dni wolne od pracy oraz święta, będzie wykonywana całodobowo (rozpoczęcie o godz. 16.00 w dniu poprzedzającym dni wolne i zakończenie o godz. 6.00 w pierwszym dniu roboczym).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien spełniać warunki dotyczące: 1) posiadać uprawnienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, 2) doświadczenia polegającego na wykonaniu lub wykonywaniu w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania 3 usług polegających na ochronie obiektu, o wartości usługi nie mniejszej niż 50 000,00 zł każda, 3) dysponowania osobami posiadającymi odpowiednie licencje, 4) sytuacji ekonomicznej polegającej na posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 200 000,00 zł, 5) pozostałych warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, 6) nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych poniżej. Dokumenty powinny potwierdzać w sposób jednoznaczny, że Wykonawca spełnia warunki określone powyżej. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa wyżej, polega na zasobach innych podmiotów, powinien w tym celu przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik 2 i 2A do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub w przypadku osób fizycznych oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wynikającego z art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, 3) koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (Załącznik 4 do SIWZ), podpisany przez osoby podpisujące ofertę, 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, ujęte w wykazie (Załącznik 4 do SIWZ) posiadają uprawnienia, o których mowa w części IV pkt 3 SIWZ, 8) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, o których mowa w części IV pkt 2, wraz z podaniem dat wykonania oraz odbiorców (Załącznik 3 do SIWZ), podpisany przez osoby upoważnione, 9) co najmniej 3 dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 8, zostały wykonane lub są wykonywane należycie, 10) opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 200 000,00 zł, UWAGA 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 - 5, 7, 9 i 10 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą (datą poświadczenia, nie zaś jakąkolwiek inną datą znajdującą się na kserokopii dokumentu, choćby pochodziła z dnia poświadczenia), napisem za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. UWAGA 2. Oświadczenia, o których mowa w pkt 1 oraz wykazy, o którym mowa w pkt 6 i 8 powinny być podpisane przez osoby podpisujące ofertę. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, powinien złożyć każdy z Wykonawców. UWAGA 4. a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 i 5 składa dokumenty wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, b) Dokumenty, o których mowa w uwadze 4 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w uwadze 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. pkp-nieruchomosci.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach