Przetargi.pl
Wykonywanie napraw, remontów i utrzymanie urządzeń przystankowych oraz wywieszanie rozkładów jazdy, komunikatów o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej i informacji miasta Białegostoku

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie napraw, remontów i utrzymanie urządzeń przystankowych oraz wywieszanie rozkładów jazdy, komunikatów o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej i informacji miasta Białegostoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje: 1.1. Remonty, czyli naprawy urządzeń przystankowych: a) roboty ślusarskie - konstrukcje stalowe wiat, słupki, gabloty przystankowe, ławki; b) roboty spawalnicze - spawanie konstrukcji stalowych wiat, słupków, gablot przystankowych, ławek; c) roboty malarskie - malowanie konstrukcji stalowych wiat, słupków, gablot przystankowych, ławek, elementów drewnianych ławek (listwy siedzisk i oparć); d) roboty stolarskie - montaż i malowanie elementów drewnianych ławek przystankowych; e) drobne roboty szklarskie - wstawianie szyb w wiatach przystankowych; f) drobne roboty drogowe w obrębie przystanków - układanie płytek chodnikowych i obrzeży; g) przechowywanie materiałów naprawczych i urządzeń przystankowych stanowiących własność miasta Białegostoku, zdemontowanych z przystanków komunikacji miejskiej lub zakupionych z przeznaczeniem do realizacji przedmiotu zamówienia w warunkach zabezpieczających przed zniszczeniem lub kradzieżą; h) przechowywanie i prowadzenie ewidencji magazynowej - ilościowej (przychodu i rozchodu w programie MS Excel materiałów naprawczych i urządzeń przystankowych zdemontowanych i przechowywanych przez Wykonawcę, stanowiących własność miasta Białegostoku. Wykonawca, na wniosek Zamawiającego, zobowiązany jest do przesyłania pocztą elektroniczną aktualnych danych o stanie magazynowym, przychodzie i rozchodzie. 1.2. Serwis, czyli konserwację, naprawy instalacji elektrycznych w wiatach przystankowych: a) bieżący monitoring prawidłowości działania instalacji elektrycznej oraz wymiana zużytych elementów oświetleniowych (świetlówki, stateczniki); b) naprawa uszkodzeń instalacji elektrycznej powstałych na skutek: - zużycia materiałów (elementów instalacji elektrycznej), - przepięć (spalonych elementów instalacji elektrycznej), - dewastacji urządzeń przystankowych, - wypadków drogowych, - kataklizmów (żywiołów) - innych zdarzeń losowych, c) wykonywanie przeglądów okresowych i konserwacji instalacji elektrycznej w terminach zgodnych z ustawą, przekazywanie Zamawiającemu protokołów przeglądów okresowych. 1.3. Wywieszanie informacji dla pasażerów zbiorowej komunikacji miejskiej organizowanej przez miasto Białystok: a) wymiana rozkładów jazdy: - w przypadku wymiany rozkładów jazdy jednej, dwóch bądź trzech linii Wykonawca na wykonanie zlecenia ma 1 dzień, licząc od dnia następnego po dniu, w którym przekazano zlecenie, - w przypadku wymiany rozkładów jazdy na trasach powyżej trzech linii, Wykonawca na wykonanie zlecenia ma 3 dni, licząc od dnia następnego po dniu, w którym przekazano zlecenie, - jeżeli sytuacja wymaga natychmiastowego umieszczenia komunikatów na przystankach, Wykonawca powinien zmobilizować do wykonania zadania dodatkowych pracowników w ilości niezbędnej do zrealizowania zlecenia, b) wymiana informacji w gablotach, tabliczkach informacyjnych oraz na zewnątrz urządzeń przystankowych (cenniki, mapki, komunikaty np.: zakaz palenia, informacje o zmianach w przebiegu tras komunikacyjnych itp.); c) przyklejanie naklejek z numerem inwentarzowym i nazwą przystanku, nazwą ulicy, strefą opłat. 2. Prace objęte zakresem zamówienia będą zlecane każdorazowo protokołem konieczności określającym zakres, miejsce oraz termin realizacji prac. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o zakończeniu realizowanych zleceń przy użyciu faksu. 3. W sytuacjach zagrożenia życia i zdrowia ludzkiego spowodowanego złym stanem technicznym urządzeń przystankowych, w przypadku powiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie, tego samego dnia przystąpić do realizacji prac interwencyjnych (prace będą potwierdzone protokołem konieczności przesłanym faksem). 4. W sytuacjach wymagających natychmiastowych zmian w ruchu (np.: zamknięcia ulic dla komunikacji miejskiej), jeśli będzie to niezbędne, Wykonawca powiadomiony przez Zamawiającego telefonicznie, niezwłocznie, tego samego dnia przystąpi do wywieszenia informacji dla pasażerów o zaistniałych zmianach oraz ustawi słupki przystanków tymczasowych (konieczność wykonania prac zostanie potwierdzona protokołem konieczności przesłanym faksem). 5. Wykaz prac objętych zakresem zamówienia wraz z określeniem ilości roboczogodzin przeznaczonych na ich realizację określa załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Dni ustawowo wolne od pracy nie są wyłączone z konieczności świadczenie usług objętych zakresem zamówienia przez Wykonawcę w okolicznościach, o których mowa w pkt 1.3. a),b),c), pkt 3 oraz pkt 4. 7. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zapewni dyspozycyjność pracowników posiadających stosowne uprawnienia do obsługi zadeklarowanego specjalistycznego oraz dyspozycyjność sprzętu w ilości niezbędnej do realizacji zleceń bieżących określonych zakresem zamówienia w SIWZ. 8. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca będzie dysponował następującym miejscem do realizacji zamówienia: - hala magazynowa lub ogrodzony plac składowy o powierzchni min. 200m2, zlokalizowane w odległości max 10km od granic miasta Białegostoku; wyposażone w zadaszone regały w ilości odpowiadającej potrzebom, przeznaczone do przechowywania zakupionych nowych urządzeń przystankowych np.: słupki przystankowe oraz urządzeń zdemontowanych na przystankach; - pomieszczenie warsztatowe o powierzchni nie mniejszej niż 50m2. 9. Informacja o obszarze objętym zamówieniem: a) długość tras komunikacyjnych - 200km, b) ilość przystanków - 695 szt., c) ilość wiat przystankowych ogółem - 375 szt., d) ilość wiat wyposażonych w instalację elektryczną - 60 szt., e) ilość ławeczek dla pasażerów - 123 szt., f) ilość słupków przystankowych - 427 szt., 10. W okresie obowiązywania umowy, Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia ewentualnych zmian w wyposażeniu infrastruktury przystankowej, a także możliwość zwiększenia do 10% ilości przystanków lub urządzeń przystankowych objętych zakresem zamówienia, bez zmiany wynagrodzenia. 11. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zapewnia stały kontakt z Zamawiającym za pomocą: tel. , faksu , tel. kom. , e-mail. 12. Prace wymienione w rozdz. I SIWZ będą rozliczane ceną ofertową, którą stanowi cena jednostkowa brutto za 1 roboczogodzinę z uwzględnieniem kosztów wydziałowych (koszty własne), do których należy zaliczyć: a) transport pracowników, b) transport materiałów oraz sprzętu niezbędnego do realizacji prac objętych zakresem zamówienia, - materiały bezpośrednie w ilościach nie przekraczających: + farby, rozpuszczalniki - do 0,2 kg na jedno urządzenie przystankowe, + śruby i nakrętki - do 0,5kg o rozmiarach do M6 lub do 1kg powyżej M6, na jedno urządzenie przystankowe, + deski - do 0,01m3 na jedno urządzenie przystankowe, + cement - do 5kg, żwir do 15kg na jedno urządzenie przystankowe, + elektrody - do 5 sztuk na jedno urządzenie przystankowe, + transport świetlówek - w ilości 6 sztuk na jedno urządzenie przystankowe, + transport stateczników elektrycznych - w ilości 6 sztuk na jedno urządzenie przystankowe - inne materiały pomocnicze: + paliwo do agregatów i mechanicznych narzędzi pracy, szczotki, pędzle, tarcze, papier ścierny, materiał do piaskowania itp. 13. Ww. materiały oraz koszty transportu stanowią integralną część kosztów własnych Wykonawcy i nie będą uwzględniane w kalkulacji sporządzonej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 14. Rozliczenie prac następować będzie na podstawie kalkulacji sporządzonej przez Wykonawcę zatwierdzonej przez Zamawiającego, zawierającej: a) rozliczenie ilości zużytych materiałów - wg Katalogów Nakładów Rzeczowych (bez uwzględnienia ilości materiałów określonych w rozdz. I pkt 11 SIWZ, a w przypadku prac nie ujętych w KNR - wg norm indywidualnych zatwierdzonych przez Zamawiającego, b) rozliczenie roboczogodzin, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (w przypadku prac wymienionych w załączniku), w przypadku prac nieujętych w załączniku, zgodnie z KNR lub kalkulacją indywidualną uzgodnioną z Zamawiającym. 15. W przypadku rozliczenia prac zleconych w trybie pilnym, Wykonawca przedstawi kalkulację wstępną w ciągu 3 dni od przekazania zlecenia (dotyczy postępowania przygotowawczego po ujęciu sprawców dewastacji urządzeń przystankowych. 16. Specyfikacja Techniczna wymagań konstrukcyjnych i naprawczych urządzeń przystankowych została określona w załączniku nr 2 do SIWZ. 17. Zamawiający planuje, na podstawie realizacji przedmiotowego zamówienia w latach ubiegłych, że roczny przerób wyniesie 4 500 roboczogodzin, w tym: b) zamieszczanie, usuwanie, wymiana informacji pasażerskiej i rozkładów jazdy - około 1400 roboczogodzin (szacuje się potrzebę zamieszczenia 6200 sztuk rozkładów jazdy, nalepek informacyjnych i innych komunikatów); c) roboty naprawcze, remontowe i utrzymania stanu technicznego urządzeń przystankowych - około 3100 roboczogodzin. 18. W okresie roku kalendarzowego występują roboty powtarzające się o większej pracochłonności i potrzebie wykonania w krótkim czasie przez większą liczbę pracowników. Należą do nich: a) Wymiana sezonowa rozkładów - minimum 2 razy w roku po około 1850 sztuk rozkładów; b) Wymiana rozkładów na jednej lub kilku liniach komunikacji miejskiej - 2 do 5 razy w roku stosownie do potrzeb (jedna linia to około 30 sztuk rozkładów); c) Remonty całościowe wiat przystankowych - około 10 sztuk rocznie i pracochłonności od 30 do 200 roboczogodzin (ilość roboczogodzin zależna od zakresu remontu); d) Uzupełnienie stłuczonych szyb w ścianach osłonowych wiat - około 60 roboczogodzin; e) Roboty drogowe (układanie nawierzchni z płytek i kostki brukowej) - 40 roboczogodzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach