Przetargi.pl
Wykonywanie napraw, konserwacji i przeglądów sprzętu AGD dla NZOZ ZUK SA

Zespół Uzdrowisk Kłodzkich S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Zdrojowa 39
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 074 8680397, 8680211 , fax. 074 8681663
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Uzdrowisk Kłodzkich S.A.
    ul. Zdrojowa 39 39
    57-320 Polanica-Zdrój
    tel. 074 8680397, 8680211, fax. 074 8681663
    REGON: 00028833700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk-sa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie napraw, konserwacji i przeglądów sprzętu AGD dla NZOZ ZUK SA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie napraw, konserwacji i przeglądów sprzętu AGD dla NZOZ ZUK SA o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej wyrazoną w zlotych równowartość kwoty 206 000 Euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508800007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy potwierdzą, że: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotowego zamówienia o ile ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy (z wykorzystaniem wzoru) wraz z dokumentem potwierdzającym posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę do podpisania oferty, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych - (zał. nr 1 do SIWZ), 2.podpisany -Załącznik nr 1 do oferty- Wykaz sprzętu podlegającego naprawom, konserwacjom i przeglądom, 3. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu/ nie spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru- Załącznik nr 2 do oferty); 4. oświadczenie, że aktualnie wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z wykorzystaniem wzoru- Załącznik nr 3 do oferty) 5.parafowany przez wykonawcę formularz postanowień umownych (z wykorzystaniem wzoru- Załącznik nr 4 do oferty); 6. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie ( z wykorzystaniem wzoru- Załącznik nr 5 do oferty), 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. Oświadczenie, że wykonawca dokona oględzin natychmiast po zgłoszeniu awarii - napraw sprzętu i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do oferty po zgłoszeniu awarii w terminie 24 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia w przypadku urządzeń: chłodni, zmywarek, kuchni gazowych i pieców konwekcyjno- parowych oraz w ciągu 48 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia dla pozostałego sprzętu (w tym również w dni świąteczne, niedziele i w dni wolne od pracy ). W przypadku nie wywiązania się z powyższego zobowiązania pokryje koszty związane z naprawą sprzętu i urządzeń w miejscu naprawy wskazanym przez Zamawiającego, ( z wykorzystaniem wzoru- Załącznik nr 6 do oferty); 9. Oświadczenie, że wykonawca posiada wyposażenie do wykonywania prac z substancjami kontrolowanymi- Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 02.09.2004 roku, oraz że wykonawca posiada świadectwa kwalifikacji uprawniające do działalności polegającej na obsłudze technicznej, demontażu oraz naprawie urządzeń i instalacji zawierających substancje kontrolowane, a także na odzysku substancji kontrolowanych, ich recyklingu, regeneracji, przekazywania do ponownego użytkowania oraz obrocie nimi- Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 roku o substancjach zubożających warstwę ozonową. ( z wykorzystaniem wzoru- Załącznik nr 7 do oferty); 10. Oświadczenie, że wykonawca posiada kwalifikacje dozorowe uprawniające do napraw urządzeń gazowych i elektrycznych i przeprowadzania prób szczelności- urządzenia gazowe ( z wykorzystaniem wzoru- Załącznik nr 8 do oferty); 11.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 12.Oświdczenie o udzieleniu gwarancji na wymieniane części na minimum 6 miesiące ( z wykorzystaniem wzoru- Załącznik nr 9 do oferty );

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk-sa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach