Przetargi.pl
Wykonywanie napraw eksploatacyjnych i bieżących samochodów (w tym ambulansów sanitarnych) należących do SP ZOZ w Garwolinie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 08-400 Garwolin, ul. Lubelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08 , fax. 25 6844700 w.619; 684 37 08
  • Data zamieszczenia: 2019-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Lubelska 50
    08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, fax. 25 6844700 w.619; 684 37 08
    REGON: 71235395400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie napraw eksploatacyjnych i bieżących samochodów (w tym ambulansów sanitarnych) należących do SP ZOZ w Garwolinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów okresowych, napraw eksploatacyjnych, bieżących, również blacharskich, spawalniczych i lakierniczych oraz badań technicznych dopuszczających do ruchu samochodów, w tym ambulansów sanitarnych należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie w okresie 36 miesięcy od daty podpisania umowy. 3.2 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3.3 Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć) realizację zamówienia. 3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w załącznikach do SIWZ, tj. 1) formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ), 2) wzór Umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 3.5 Wykaz samochodów objętych usługą serwisową stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3.6 Serwis naprawczy samochodów musi być zlokalizowany w odległości do 5 km od siedziby Zamawiającego, znajdującej się w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50. 3.7 Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego, a miejscem wskazanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie, zgodnie z danymi uzyskanymi ze strony https://www.targeo.pl/ - najkrótsza sugerowana trasa 3.8 Serwis naprawczy samochodów winien być czynny co najmniej 10 godzin dziennie w dni robocze i minimum 6 godzin w soboty. 3.9 Serwis bezpośrednio po otrzymaniu zlecenia zobowiązany jest do bezzwłocznego przyjęcia samochodu i przystąpienia do jego naprawy jak również dołożenia wszelkich starań do zminimalizowania czasu naprawy. W przypadku braku możliwości doprowadzenia pojazdu do serwisu przez Zamawiającego (unieruchomienie pojazdu z przyczyn mechanicznych) Wykonawca przewiezie pojazd do miejsca lokalizacji serwisu. 3.10 W trakcie wykonywania przeglądów okresowych i obsługi technicznej, oprócz czynności zawartych w instrukcji obsługi dla danej marki i typu samochodu, Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić komputerowe badanie pojazdu na ścieżce diagnostycznej (badanie hamulców, amortyzatorów) z jednoczesnym załączeniem wydruków. 3.11 Wykonanie dodatkowych, nie zgłoszonych czynności naprawczych powinno być skonsultowane z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego. 3.12 O wyborze części zamiennych, podzespołów oryginalnych lub ich zamienników oraz części nieoryginalnych – decyduje Zamawiający. 3.13 W sytuacji, gdy szacunkowy koszt naprawy przekraczać będzie kwotę 2 000,00 zł brutto, Wykonawca usługi sporządzi kalkulację określającą szczegółowy koszt naprawy, a kalkulację dostarczy Zamawiającemu faksem lub w formie elektronicznej (e-mail). W takim przypadku rozpoczęcie naprawy samochodu nastąpi po zatwierdzeniu przedmiotowej kalkulacji przez Zamawiającego. 3.14 Podstawą ustalenia cen części zamiennych będą aktualne na dzień zakupu ceny w katalogach u dystrybutora części dla marki pojazdów (części zamienne oryginalne lub ich zamienniki), pomniejszone o zaoferowany przez Wykonawcę rabat. 3.15 Wykonawca udzieli minimum 6 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy, natomiast na wszystkie użyte do wykonania usługi części zamienne gwarancji producenta, liczonej od daty podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru, który jest pisemnym potwierdzeniem wykonania usługi. 3.16 Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji Zamawiającemu przysługuje wobec Wykonawcy roszczenie z tytułu rękojmi. 3.17 W przypadku awaryjnego uszkodzenia pojazdu/ambulansu (reklamacja usługi) Wykonawca na swój koszt odbierze pojazd/ambulans z miejsca wskazanego przez Zamawiającego z przestrzeganiem procedur obowiązujących w prawie o ruchu drogowym i wykona naprawę w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze licząc od momentu uznania reklamacji. 3.18 Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli podczas wykonywanej naprawy lub obsługi technicznej samochodów. 3.19 Zamawiający odbierze pojazd po naprawie po dokonaniu sprawdzenia prawidłowości naprawy oraz kompletności jej wykonania w stosunku do zlecenia naprawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych) 13.2 Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110). 13.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, w tytule przelewu należy wpisać: wadium, numer postępowania którego dotyczy niniejsze wadium. 13.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. I Oddział Garwolin, NUMER: 11 1240 2728 1111 0000 3979 5720. 13.5 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, Zamawiający uzna prawidłowy termin jego wniesienia jako datę uznania na rachunku Zamawiającego w oznaczonym terminie, tj. gdy znajdzie się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 13.6 Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. 13.7 Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. 13.8 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.9 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 13.10 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu. 13.11 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy załączyć do oferty (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) Formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ); 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający musi dysponować pełną informacją o tym, ze potencjał podmiotu trzeciego powinien podlegać wstępnej ocenie, dlatego konieczne jest złożenie przez Wykonawcę wraz z ofertą zobowiązania podmiotu trzeciego; 4) Wykonawca wraz z ofertą złoży także: pełnomocnictwo, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza; oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej. Zamawiający wymaga, aby w formie pisemnej pod sankcją nieważności został złożony wypełniony Formularz Oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach