Przetargi.pl
Wykonywanie napraw blacharskich i lakierniczych oraz konserwacji pojazdów samochodowych Opolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego w Opolu

Opolskie Centrum Ratownictwa Medycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 45-369 Opole, ul. Mickiewicza 2-4
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4413639 , fax. 077 4413645
  • Data zamieszczenia: 2014-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolskie Centrum Ratownictwa Medycznego
    ul. Mickiewicza 2-4 2-4
    45-369 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4413639, fax. 077 4413645
    REGON: 00029244500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie napraw blacharskich i lakierniczych oraz konserwacji pojazdów samochodowych Opolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie pogwarancyjnych napraw blacharsko - lakierniczych i powypadkowych pojazdów samochodowych Opolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego w Opolu w następującym zakresie: 1) Wykonywanie napraw awaryjnych w zakresie naprawy karoserii i zabudowy ambulansu, drobnych blacharsko - lakierniczych (naprawy pojazdów skorodowanych, lakierowanie wymienionych elementów) i konserwacji pojazdów wg. zlecenia Zamawiającego. 2) Kompleksowa likwidacja szkód komunikacyjnych - wykonywane naprawy powypadkowe w rozliczeniu z ubezpieczycielem Zamawiającego (polisa AC) lub z polisy sprawcy zdarzenia (kiedy istnieje odpowiedzialność ubezpieczyciela) będą realizowane na podstawie upoważnienie dołączonego każdorazowo do zlecenia usługi. 2 Wykonawca udziela 12 miesięcy gwarancji na wykonane naprawy, a na zastosowane części zamienne zgodnie z gwarancją przewidzianą przez ich producenta. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia odbioru samochodu przez Zamawiającego. 3 Wykonawca zobowiązuje się wykonywać naprawy ( blacharsko-lakierniczych) zleconych pojazdów przy dostępności części zamiennych na rynku wewnętrznym w terminie do 5 dni roboczych od dnia przekazania samochodu wykonawcy przez osobę upoważnioną z ramienia Zamawiającego na podstawie zlecenia wykonania naprawy. W przypadku napraw powypadkowych blacharsko-lakierniczych termin wykonania prac ustalany będzie indywidualnie przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 4 Wykonawca do wykonywania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie używać nowych i oryginalnych części zamiennych - produkowanych lub/i zalecanych przez producenta samochodu. 5 Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia, z należytą starannością, przy przestrzeganiu obowiązujących przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych oraz zaleceń producenta samochodów. 6 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca od dnia rozpoczęcia realizacji umowy dysponował następującymi w pełni wyposażonymi warsztatami napraw pojazdów samochodowych w zakresie obsługi Zamawiającego (położonymi na terenie Powiatu Opolskiego w odległości nie większej niż 16 km wg. wskazania licznika km w pojeździe od siedziby Zamawiającego, tj. od ul. Mickiewicza 2-4 w Opolu.) : 1) warsztat napraw blacharskich z min. 4-czterema stanowiskami naprawy w tym dwa stanowiska wyposażone w podnośnik samochodowy o udźwigu do 3,5 t - przystosowanymi do obsługi pojazdów o: dmc do 3.5 t , rozstaw osi do 4.0 m, długości całkowitej do 6.0 m, wysokości do 3.0. 2) warsztat lakierniczy - wyposażonym w bezpyłową kabinę lakierniczą. 7 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa umowa stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. 8 Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (poniżej 207.000,00 Euro)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501121107
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rabat na części zamienne i materiały.
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach