Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 02379 Warszawa, ul. Białobrzeska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 226 581 903 , fax. 226 581 903
- Data zamieszczenia: 2018-03-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
ul. Białobrzeska 11
02379 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 226 581 903, fax. 226 581 903
REGON: 14070016300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnochota.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie napraw bieżących i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, instalacji elektrycznych, wewnętrznych instalacji sanitarnych w obiektach budowlanych, terenach zewnętrznych oraz ciągach pieszych powierzonych w gospodarowanie Zakładowi Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy w częściach: - część I – wykonywanie napraw bieżących i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych, lokalach mieszkalnych i terenach zewnętrznych - część II – wykonywanie napraw bieżących i usuwanie awarii w pawilonach usługowych, lokalach użytkowych i garażach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty ogólnobudowlane, elektryczne, sanitarne. Wykonawca odpowiada za utrzymanie we właściwym stanie technicznym powierzone mu nieruchomości i obiekty, tj. budynki mieszkalne i lokale mieszkalne, pawilony wolnostojące usługowe, lokale użytkowe, garaże, obiekty małej architektury oraz tereny zewnętrzne – ciągi piesze oraz inne wskazane przez Zamawiającego obiekty budowlane. Zamówienie będzie realizowane w obiektach na terenach administrowanych przez ZGN Ochota. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie w wysokości: - część I – 4 500,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące pięćset złotych), - część II – 2 400,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące czterysta złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił wymagań, dotyczących powyższego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania. 2. W sytuacji, gdy Wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę art. 29 ust. 3a ustawy PZP. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, co najmniej 1 osoby wykonującej roboty budowlane będące w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy sam realizuje zamówienie, 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia; 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy (dotyczący świadczenia przedmiotowego zamówienia); • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci odstąpienia od umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) Osoby, o których mowa w punkcie 1 muszą być zatrudnione na umowę o pracę przez cały okres trwania umowy. 6) Zamawiający dopuszcza zmianę osób, o których mowa w punkcie 1 w przypadku rozwiązania stosunku pracy z każdą z tych osób. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić zamawiającego o tym fakcie pisemnie w terminie do 5 dni licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy. Ponadto zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę w miejsce osób, o której mowa wyżej innych osób wykonujących roboty budowlane będące w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Restauracja budynku kościoła parafialnego w Czołomyjach
Dodano: 2024-07-05 - Modernizacja budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Tczowie
Dodano: 2024-07-04 - Remont dróg gminnych w Milanówku
Dodano: 2024-07-04 - Termomodernizacja piwnicy w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie.
Dodano: 2024-07-04 - Prace zabezpieczające i osuszające podziemia budynku pałacu w założeniu pałacowo-parkowym w Mordach
Dodano: 2024-07-04 - Retencjonowanie wody deszczowej przy Szkole Podstawowej w Nowej Krępie
Dodano: 2024-07-04 - Nadbudowa i przebudowa budynku Powiatu Żuromińskiego wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku na pomieszczenia biurowe - ul. Olszewska 9/11
Dodano: 2024-07-04 - Modernizacja boiska w LXX LO przy ul. Dembowskiego 1
Dodano: 2024-07-03 - Remont 5 pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Zespołu Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. gen. Józefa Zajączka 7 w Warszawie
Dodano: 2024-07-03 - Modernizacja stacji uzdatniania wody
Dodano: 2024-07-03