Przetargi.pl
Wykonywanie napraw bieżących i okresowych przeglądów serwisowych samochodów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t d.m.c.

Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 61-827 Poznań, al. Marcinkowskiego 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8530813 , fax. 61 8530842
  • Data zamieszczenia: 2014-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o.
    al. Marcinkowskiego 11 11
    61-827 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8530813, fax. 61 8530842
    REGON: 30214486300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.odpady.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 3b ustawy Pzp

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie napraw bieżących i okresowych przeglądów serwisowych samochodów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t d.m.c.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług: napraw, czynności konserwacji, okresowych przeglądów serwisowych oraz mycia samochodów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t d.m.c. eksploatowanych przez Zamawiającego wymienionych w załączniku nr 15 do niniejszej SIWZ wraz z urządzeniami na nich zamontowanymi (takimi jak żurawie HDS, dźwigniki typu hak i podestu ruchomego), a w tym czynności konserwacji urządzeń podobnych do ww. wymienionych, zamontowanych na pojazdach nabytych przez Zamawiającego po ogłoszeniu o zamówieniu, w zakresie zapewniającym ich pełną sprawność techniczną. 2. Usługi będą wykonywane na zlecenie Zamawiającego. Awarie pojazdów zgłaszane będą doraźnie po ich wystąpieniu. Czynności konserwacyjne urządzeń, o których mowa w pkt. 1 winny być zakończone wpisem do książki konserwacji, a czynności konserwacyjne dokonywane z udziałem inspektora UDT, ponadto do księgi rewizyjnej urządzenia technicznego, przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia. Szczegółowy zakres naprawy i czynności konserwacyjnych musi być każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym. 3. Okresowe przeglądy serwisowe obejmują wykonanie czynności, odpowiednich dla danego przebiegu kilometrów lub okresu użytkowania, określonych i opracowanych przez producentów poszczególnych samochodów. Szczegółowy zakres okresowych przeglądów serwisowych musi być każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym 4. Części zamienne i materiały eksploatacyjne w tym ogumienie niezbędne do wykonywania napraw, czynności konserwacji i okresowych przeglądów serwisowych dostarcza Wykonawca; muszą to być oryginalne części zamienne, (pod tym pojęciem rozumie się zarówno części zamienne wytwarzane przez producenta samochodów jak i części zamienne tej samej jakości co komponenty stosowane do montażu pojazdu samochodowego, produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi, ustalonymi przez producenta tych pojazdów do produkcji komponentów lub części zamiennych danego pojazdu samochodowego, w tym części zamienne produkowane na tej samej linii produkcyjnej co komponenty danego pojazdu samochodowego; przyjmuje się, że części zamienne są oryginalne, jeżeli producent tych części zaświadczy, że zostały one wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych pojazdów i są one tej samej jakości co części stosowane do montażu tych pojazdów) fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania usług z części powierzonych. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych pod warunkiem spełniania przez oferowane części zamienne wymogów określonych w pkt 4 powyżej. 7. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest udostępnić stosowany przez siebie detaliczny cennik części, które mogą zostać lub zostały użyte do realizacji przedmiotu umowy oraz świadectwo jakości części wystawione przez ich producenta, w przypadku jeśli nie będą to części wykonane przez producenta danego samochodu . 8. Usługa powinna być wykonana w terminie do 72 godzin licząc od chwili przejęcia samochodu przez Wykonawcę, ale nie później niż 120 godziny od daty zgłoszenia awarii zapotrzebowania dokonania okresowego przeglądu serwisowego czynności konserwacyjnych. Przedłużenie terminu może nastąpić po wcześniejszym uzgodnieniu i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego. 9. Przed wykonaniem usługi Wykonawca uzgodni z Zamawiającym jej zakres oraz przedstawi kosztorys. Kosztorys musi być przedstawiony Zamawiającemu na piśmie lub w formie elektronicznej pocztą email, a przystąpienie do wykonania usługi jest możliwe po jego akceptacji. 10. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego obowiązany będzie do przedstawienia odpowiednich dokumentów zakupu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, które są montowane lub użyte w wykonywanych usługach. 11. Zamawiający dostarczy pojazd pod wskazany adres Wykonawcy: na terenie Poznania lub w odległości nie większej niż 10 km od granic administracyjnych miasta. Wykonawca jest odpowiedzialny za utratę lub uszkodzenie samochodu w okresie od jego wydania przez Zamawiającego do zwrotu po wykonanej usłudze. 12. Wymontowane (zużyte) części zamienne, płyny, itp. zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. 13. Maksymalny koszt naprawy pojazdu nie może przekroczyć kosztów napraw ustalonych na podstawie kalkulacji brutto sporządzonej wg norm producenta w systemach Audatex, AUTODATA lub Eurotax. 14. W przypadku naprawy cena za usługę będzie obejmowała diagnozowanie oraz usunięcie usterki oraz na życzenie Zamawiającego umycie pojazdu, a w przypadku okresowego przeglądu serwisowego/czynności konserwacyjnych - ich pełną realizację oraz na życzenie Zamawiającego umycie pojazdu. Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych i materiałów. Faktura za wykonaną usługę w treści musi zawierać wyszczególnienie operacji, wszystkie użyte materiały i części zamienne w faktycznie zużytych ilościach oraz rabat zastosowany przez Wykonawcę od obowiązujących u niego cen detalicznych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, które będą wykorzystane do wykonania napraw okresowych przeglądów serwisowych/czynności konserwacyjnych . 15. Z każdej wykonanej usługi na potwierdzenie jej prawidłowej realizacji zostanie sporządzony protokół odbioru, który jest podstawą do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę i zapłaty należności przez Zamawiającego. 16. Wykonawca udzieli min. 12 miesięcy gwarancji na wykonywane usługi, części i materiały, chyba, że producent na części zamienne udzielił odrębnej dłuższej gwarancji. 17. Dopuszcza się wykonywanie usług przez podwykonawców pod warunkiem że Wykonawca weźmie pełną odpowiedzialność za część prac wykonanych przez podwykonawcę - Zamawiający nie dopuszcza faktur częściowych od podwykonawców. 18. Faktyczna liczba zleceń (tj. liczba awarii, konserwacji, a także okresowych przeglądów serwisowych/czynności konserwacyjnych) zależeć będzie od zapotrzebowania Zamawiającego. 19. Płatność będzie następować w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z protokołem odbioru, przy czym Wykonawca będzie wystawiać faktury nie wcześniej niż w dacie odbioru usługi i samochodu po wykonanej usłudze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium od Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: rabat zaoferowany przez Wykonawcę od obowiązujących u niego cen detalicznych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych...
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.odpady.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach