Przetargi.pl
Wykonywanie napraw bieżących i obsługi technicznej pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 10-521 Olsztyn, ul. Partyzantów 6/8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 089 5225205
  • Data zamieszczenia: 2011-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Partyzantów 6/8 6/8
    10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5225200, 5225760, fax. 089 5225205
    REGON: 51006478400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie napraw bieżących i obsługi technicznej pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług napraw bieżących i obsług technicznych pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego. 2. Zakres usługi obejmuje: a) w przypadku obsługi technicznej - diagnostykę pojazdu oraz wymianę zużytych części mechanicznych i elektrycznych wynikających z bieżącej eksploatacji pojazdu lub podlegających okresowej wymianie; b) w przypadku naprawy bieżącej - diagnostykę oraz wymianę uszkodzonych części mechanicznych i elektrycznych w wyniku awarii, która wystąpiła w trakcie użytkowania pojazdu. 3. Wykonanie usługi dla każdego z pojazdów, o których mowa w pkt. 1 będzie odbywało się według następujących zasad: a) Zamawiający dostarczy pojazd do warsztatu Wykonawcy we własnym zakresie, w przypadku gdy uszkodzony pojazd posiada zdolność samodzielnego poruszania się, b) przed przystąpieniem do wykonania usługi, Wykonawca dokona precyzyjnej diagnozy pojazdu oraz sporządzi i przedstawi Zamawiającemu kosztorys usługi, c) Wykonawca przystąpi do wykonania usługi, po zatwierdzeniu kosztorysu usługi i przekazaniu Zamawiającemu pisemnego zlecenia wykonania usługi, d) Wykonawca dokona naprawy pojazdu poprzez przywrócenie jego pełnej sprawności technicznej, zgodnie z technologią naprawy oraz instrukcją obsługi producenta pojazdów, z zachowaniem jego pierwotnych parametrów techniczno - użytkowych, a obsługę techniczną wykonana zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu, e) po dokonanej usłudze, Zamawiający odbierze pojazd z siedziby Wykonawcy, na własny koszt. 4. Z przedmiotu zamówienia wyłączone są naprawy (usługi) związane z: a) kosmetyka pojazdu, b)pracami blacharsko-lakierniczymi (powypadkowymi), c)instalacja łączności i sprzętem audio - video, d) zakupem ogumienia, 5. Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdującą sie w granicach administracyjnych miasta danej jednostki Policji wskazanej w Rozdziale III pkt. 1 SIWZ lub w odległości do 5 km od granic miasta. W skład stacji obsługi wchodzi budynek oraz utwardzony i ogrodzony teren o powierzchni minimum 100 m2 . Stacja obsługi powinna posiadać monitoring lub 24 godzinny dozór techniczny. Opis stacji obsługi należy zamieścić w załączniku nr 6 do SIWZ. 6. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętego gwarancja, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji i nie spowodują jej utraty. Nie dotyczy to Wykonawcy posiadającego autoryzacje producenta naprawianego samochodu. 7. Naprawy pojazdów musza być wykonywane według technologii napraw producenta danej marki samochodów. Ewentualne koszty wynikające z zastosowania niewłaściwej technologii napraw lub niewłaściwych części będą obciążać wykonawcę. 8. Części i materiały użyte do naprawy musza być częściami zamiennymi o porównywalnej jakości (Dz.U. nr 38, poz. 329 z pózn. zm.). Są to części zamienne, których producent zaświadczy, że są one tej samej jakości co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów samochodowych. 9. Nie dopuszczalne jest użycie części używanych i wymontowanych z innych pojazdów. 10. Wartość użytych materiałów i części zamiennych musi wynikać z posiadanych dokumentów ich zakupu i przyjętego opustu określonego w formularzu ofertowym. Ceny części i materiałów użytych do naprawy, łącznie z ewentualnie doliczanym Zamawiającemu opustem, nie mogą być wyższe od cen części oryginalnych określonych w aktualnych cennikach generalnych przedstawicieli producentów samochodów. 11. Wartość robocizny będzie wyliczana jako iloczyn norm czasowych wykonanych operacji i stawki za 1 roboczogodzinę. Stosowane przez Wykonawcę normy czasowe za wykonane operacje nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech. 12. Nie dopuszcza sie możliwości wykonywania jazd próbnych przez pracowników Wykonawcy. Kierować pojazdami służbowymi Policji mogą jedynie funkcjonariusze i pracownicy Policji. 13. Pojazd naprawiany musi być zabezpieczony przed dostępem osób nie będących pracownikami Wykonawcy. 14. Świadczenie usług w zakresie przedmiotowego zamówienia będzie odbywać sie zgodnie z bieżącymi potrzebami Policji, dlatego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zamówienia w przedmiocie usług określonych w SIWZ w przypadkach, gdyby odbiegała ona od faktycznych potrzeb Policji w tym zakresie. 15. Marka, model oraz rok produkcji naprawianego sprzętu odpowiednio dla danej części zamówienia, stanowi podstawę do oszacowania cen do oferty, złożonej w niniejszym postępowaniu. Ww dane Zamawiający określił w załączniku nr 3 do SIWZ. 16. Wykonawca winien dysponować oprogramowanie do rozliczania napraw w systemie Audatex lub Eurotax lub Infoexpert. 17. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na: a) wykonaną usługę - minimum 6 miesięcy; b) zamontowane części (wady jakościowe) - zgodnie z okresem gwarancji przewidzianym przez producenta części, w przypadku jej braku okres ten wynosi minimum 6 miesięcy;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501121000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: opust cenowy na części zamienne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach