Przetargi.pl
Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami ogólnobudowlanymi zlecanymi przez Gminę Wolin 2010 r. oraz sporządzanie kosztorysów i rozliczanie zużycia materiałów budowlanych

Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina ogłasza przetarg

  • Adres: 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3261322, 3220809 , fax. 091 3261333
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina
    ul. Zamkowa 23 23
    72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3261322, 3220809, fax. 091 3261333
    REGON: 00052974600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami ogólnobudowlanymi zlecanymi przez Gminę Wolin 2010 r. oraz sporządzanie kosztorysów i rozliczanie zużycia materiałów budowlanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami ogólnobudowlanymi zlecanymi przez Gminę Wolin 2010 r. oraz sporządzanie kosztorysów i rozliczanie zużycia materiałów budowlanych Przedmiot zamówienia obejmuje cztery części: I Część zamówienia Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży budowlanej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2010 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2010 r. II Cześć zamówienia Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży sanitarnej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2010 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2010 r. III Cześć zamówienia Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży drogowej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2010 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2010 r. IV Cześć zamówienia Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży elektrycznej , zlecanymi przez Gminę Wolin w 2010 r. w oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2010 r. W zakres każdej części zamówienia wchodzi: 1) Wykonywanie nadzoru, 2) Opracowywanie kosztorysów wstępnej kwalifikacji ekonomicznej przedsięwzięcia w 2010 r. 3) Rozliczanie materiałów budowlanych zużytych do realizacji zadań wykonywanych we własnym zakresie przez Referat Gospodarczy Urzędu Miejskiego w Wolinie w 2010 r. 4) Zamawiający wymaga , aby podczas realizacji robót inwestycyjnych w zakresie danej branży nadzór był obowiązkowo wykonywany dwa razy w tygodniu, udokumentowany wpisem do dziennika budowy, oraz na każdorazowe wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 725200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; - dla udokumentowania przedłożą: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wg. załącznika nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ]; 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.) - dla udokumentowania przedłożą: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wg. załącznika nr 3 do SIWZ) 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie ; - dla udokumentowania przedłożą : - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej dwóch usług nadzoru nad robotami budowlanymi danej branży o wartości co najmniej 50 000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzory te zostały wykonane należycie ( wg załącznika nr 4 do SIWZ i dołączyć referencje) , 4) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; - udokumentowanie poprzez oświadczenie 5) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - dla udokumentowania: a) wykażą osoby, które będą wykonywać zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia (wg załącznika nr 5 do SIWZ), b) przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazał osoby, którymi będzie dysponował ( wg załącznika nr 6 do SIWZ) , b) przedłożą uprawnienia osób wskazanych do wykonywania przedmiotu zamówienia odpowiednio w danej branży oraz zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o członkostwie w Izbie . 6) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - udokumentowanie poprzez oświadczenie .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać dokumenty i oświadczenia : 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wg załącznika nr 2 do SIWZ ) , 2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wg. załącznika nr 3 do SIWZ), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg załącznika Nr 4 do SIWZ), 5) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej dwóch usług nadzoru nad robotami budowlanymi danej branży o wartości pow. 50 000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzory te zostały wykonane należycie ( wg załącznika nr 5 do SIWZ i dołączyć referencje) , 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (wg załącznika nr 6 do SIWZ) , 7) uprawnienia do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia, 8) zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o członkostwie w Izbie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną