Przetargi.pl
Wykonywanie na rzecz Szpitala Powiatowego w Zakopanem usług w zakresie: obsługi transportu sanitarnego oraz pozostawania w gotowości do realizacji tych usług

Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Kamieniec 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2012021 , fax. 018 2015351
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
    ul. Kamieniec 10 10
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2012021, fax. 018 2015351
    REGON: 00031151000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie na rzecz Szpitala Powiatowego w Zakopanem usług w zakresie: obsługi transportu sanitarnego oraz pozostawania w gotowości do realizacji tych usług
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył usługi na rzecz Zamawiającego, tj. Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, polegające na świadczeniu usług w zakresie: obsługi transportu sanitarnego oraz pozostawania w gotowości do realizacji tych usług zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, pojazdami sanitarnymi będącymi własnością Zamawiającego, które na czas trwania umowy zostaną przez Zamawiającego wraz z niezbędnymi pomieszczeniami udostępnione Wykonawcy. Zamawiający informuje, że miejscem wykonywania usług będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest obszar działania Zamawiającego tj. obwód profilaktyczno - leczniczy obejmujący teren Powiatu Tatrzańskiego z Gminami: Zakopane, Biały Dunajec, Bukowina Tatrzańska, Kościelisko, Poronin oraz w miarę potrzeby obszar całego kraju. Zadaniem Wykonawcy jest zapewnienie obsługi kierowania pojazdami transportu sanitarnego Szpitalowi Powiatowemu im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, których wielkość została wyliczona w sposób szacunkowy na podstawie przeciętnej ilości godzin pracy za okres ostatnich 12 miesięcy i wynosi: 1) Przeciętna ilość godzin pracy kierowcy podstawowego zespołu ratownictwa medycznego na miesiąc wynosi - 240 godzin (Pakiet Nr 1), 2) Przeciętna ilość godzin pracy kierowcy karetki transportowej na miesiąc wynosi - 240 godzin (Pakiet Nr 2)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O niniejsze zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: I. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, 2) Składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.2) SIWZ. - na zasadzie spełnia / nie spełnia. II. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z dokumentami poświadczającymi ich kwalifikacje odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.2.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. III. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanej do oferty przetargowej przez Wykonawcę polisy OC odpowiadającej wymaganiom określonym w punkcie 9.3.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1, i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do SIWZ, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, sporządzony według wzoru Załącznik numer 4 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: a) w Zakresie Pakietu Nr 1 - że dysponuje do podstawowego zespołu ratownictwa medycznego minimum trzema osobami, z których każdy kierowca przewidziany przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zadania a znajdujący się w wykazie osób, który będą realizować zamówienie - sporządzony wg załącznika Nr 4 do SIWZ, posiada następujące kwalifikacje: - prawo jazdy kierowców kategorii B lub wyższej, potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 95a, ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku - Prawo o ruchu drogowym, zezwalające na świadczenie usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego, - aktualne świadectwa kwalifikacyjne lub aktualne badanie lekarskie wraz z aktualnymi badaniami psychologicznymi kierowców zezwalające na świadczenie usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego. b) w Zakresie Pakietu Nr 2 - że dysponuje do karetki transportowej minimum trzema osobami, z których każdy kierowca przewidziany przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zadania a znajdujący się w wykazie osób, który będą realizować zamówienie - sporządzony wg załącznika Nr 4 do SIWZ, posiada następujące kwalifikacje: - prawo jazdy kierowców kategorii B lub wyższej, potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 95a, ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku - Prawo o ruchu drogowym, zezwalające na świadczenie usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego, - aktualne świadectwa kwalifikacyjne lub aktualne badanie lekarskie wraz z aktualnymi badaniami psychologicznymi kierowców zezwalające na świadczenie usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego. Do wykazu, o którym mowa w niniejszym punkcie Wykonawcy są zobowiązani dołączyć oryginał lub kserokopię dokumentów stwierdzających, że osoby, o których mowa wyżej posiadają wymagane uprawnienia, o których mowa w wyżej tj. oryginały lub kserokopie tych dokumentów. III. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Polisy potwierdzającej, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50.000,00 zł według wymogów określonych w punkcie 3.6. 3) SIWZ, a w przypadku jej braku Zamawiający dopuszcza, gdy Wykonawca w chwili składania oferty przetargowej nie posiada polisy OC, możliwość złożenia oświadczenia sporządzonego wg załącznika Nr 6 do SIWZ, w którym to Wykonawca w przypadku wygrania przetargu zobowiązuje się do zawarcia i przedłożenia Zamawiającemu polisy OC, o której mowa wyżej najpóźniej, przed zawarciem umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zakopane.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach