Przetargi.pl
Wykonywanie konserwacji, remontów i utrzymywanie zieleni miejskiej w Brzezinach

Gmina Miasto Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8742224 , fax. 046 8742793
  • Data zamieszczenia: 2011-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Brzeziny
    ul. Sienkiewicza 16 16
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 046 8742224, fax. 046 8742793
    REGON: 00052419200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie konserwacji, remontów i utrzymywanie zieleni miejskiej w Brzezinach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres obejmuje konserwację, remonty i utrzymanie zieleni miejskiej: 1) na wydzielonych kwaterach żołnierzy na cmentarzu Rzymskokatolickim o pow. 680 m?; 2) w parku miejskim o łącznej powierzchni 41.144 m?, w tym zieleń o pow. 34.534 m? oraz drogi wewnętrzne o pow. 6610 m?; 3) na skwerach, trawnikach miejskich położonych przy ulicach: a) Przedwiośnie - prawa strona od ul. Sienkiewicza do Zawilcowej o pow. 420 m?, b) Przedwiośnie/Sienkiewicza o pow. 400 m?, c) Kulczyńskiego ( prawa i lewa strona) o pow. 2400 m?, d) Głowackiego -skarpa przy garażach o pow. 2000 m?, e) Głowackiego od ul. Modrzewskiego do Bohaterów Warszawy o pow.267 m?, f) Głowackiego ( między ul. Bohaterów Warszawy a Kulczyńskiego) o pow. 470 m?, g) Głowackiego- przejście pomiędzy domkami jednorodzinnymi a Zespołem Szkół o pow.353 m?, h) Bohaterów Warszawy 1 o pow.789 m?, i) Bohaterów Warszawy/Głowackiego o pow. 150 m?, j) Bohaterów Warszawy od Policji do ul. Głowackiego o pow. 966 m?, k) Bohaterów Warszawy - wzdłuż garaży, ogrodzenia PEC i ogrodu działkowego o pow. 1709m?, l) Konstytucji 3-go Maja ( promenada) o pow. 3000 m?, m) Konstytucji 3-go Maja przed i za Przedszkolem nr 1 o pow. 198 m?, n) Konstytucji 3 Maja - prawa strona od ul. Modrzewskiego do Boh. Warszawy o pow. 665 m?, o) Modrzewskiego ( plac zabaw) o pow.3045 m?, p) Modrzewskiego ( od ul. Głowackiego) do Wojska Polskiego o pow. 2255 m?, q) Reformacka/ św. Anny ( przy posesji 17) o pow. 180 m?, r) Reformacka przy posesji 6/8 o pow. 142 m?, s) Reformacka przy posesji 2/4o pow. 1820 m?, t) Reformacka/Okrzei przed Klasztorem o pow. 670 m?, u) Reformacka/św. Anny ( przy posesji 21) o pow. 248 m?, v) Mickiewicza 4 o pow. 1301 m?, w) Przechodnia o pow. 1156 m?, x) św. Anny - teren po byłym dworcu PKS o pow. 400 m?. y) św. Anny przy posesjach 2/6 i 8/12 o pow. 204 m?, z) Plac Jana Pawła II o pow. 940 m?, chodnik - 600 m?, rabaty kwiatowe -60 m?, aa) Kościuszki/ Plac Jana Pawła II o pow. 100 m?, bb) Kościuszki - teren wzdłuż posesji 18 (łąka) do ul. Orzeszkowej o pow. 1035 m?, cc) Kościuszki/1-go Maja o pow. 1280 m?, dd) Piłsudskiego przy (Indelu) o pow. 360 m?, ee) Lasockich/Traugutta o pow. 170 m?, ff) Lasockich/Głowackiego o pow. 100 m?, gg) Żeromskiego 2 przy bloku o pow. 2.626 m?, hh) Moniuszki/Żeromskiego o pow. 780 m?, ii) Fredry (wzdłuż szkoły) o pow. 340 m?, jj) Andersa obok garaży - prawa strona o pow. 100 m?, kk) Andersa /Żeromskiego o pow. 120 m?, ll) Sportowa przy terenie po byłym dworcu PKS o pow. 2400 m?, mm) Sportowa/Przemysłowa o pow. 420 m?, nn) Sportowa /Zdrowie o pow. 125 m?, oo) Sportowa /Okrzei o pow. 800 m?, pp) Berlinga/Mrocka wzdłuż chodnika o pow. 340 m? qq) Sportowa(teren obiektu sportowego) o pow. 6475 m? rr) Krakówek przy posesji nr 32 o pow.100 m? 2.Wykonawca będzie wykonywał prace na terenach wyżej wymienionych zgodnie z harmonogramem prac 3. ZAMAWIAJĄCY OKREŚLA WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA STOSOWNIE DO ART. 29 UST. 4 USTAWY, DOTYCZĄCE - KLAUZULI SPOŁECZNEJ - : a/ Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie musi zatrudnić w pełnym wymiarze czasu pracy przy wykonywaniu zamówienia, co najmniej 3 osoby niepełnosprawne (definicja - osoba niepełnosprawna - co oznacza osoby spełniające przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2008 r. Nr 14 poz. 92 j.t. ze zm.) Status niepełnosprawnego, określony jest posiadanym orzeczeniem o niepełnosprawności orzeczonym przez zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności, lub orzeczeniem o całkowitej lub częściowej niezdolności do pracy przez lekarza Zakładu Ubezpieczeń Społecznych pracownika niepełnosprawnego - zagraniczne uwarunkowania prawne, co oznacza osoby w rozumieniu Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 800/2008 z dnia 6 sierpnia 2008 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne ze wspólnym rynkiem w zastosowaniu art. 87 i 88 Traktatu ( ogóle rozporządzenie w sprawie wyłączeń blokowych), Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 214 s. 3 z 9 sierpnia 2008 r.) na podstawie umowy o pracę lub spółdzielczej umowy o pracę, b/ zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać od 1 kwietnia 2011 r. do 30 października 2012 r.; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej, c/ Wykonawca, przy wykonywaniu zamówienia, przedstawia Zamawiającemu umowę o pracę lub spółdzielczą umowę o pracę z osobą niepełnosprawną, d/ Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób niepełnosprawnych, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie zamawiającemu, e/ w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób niepełnosprawnych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 10 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto umowy za każdą niezatrudnioną osobę niepełnosprawną poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 0,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach