Gmina Cieszanów ogłasza przetarg
- Adres: 37-611 Cieszanów, ul. Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6311076 , fax. 016 6311440
- Data zamieszczenia: 2011-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Cieszanów
ul. Rynek 1 1
37-611 Cieszanów, woj. podkarpackie
tel. 016 6311076, fax. 016 6311440
REGON: 65090068300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.cieszanow.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Cieszanów w 2012r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac objętych umową obejmuje: - Prowadzenie eksploatacji, obsługi i konserwacji urządzeń zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami i normami technicznymi w zakresie eksploatacji sieci oświetleniowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony od porażeń. 2. Do obowiązków wykonawcy należy : - prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej, - prowadzenie oględzin, przeglądów oraz niezbędnych remontów oświetlenia, - załączanie i wyłączanie oświetlenia w ustalonych godzinach - zgodnie z tabelą świecenia ustaloną przez Zamawiającego, - przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji dot. funkcjonowania oświetlenia, - usuwanie stanów awaryjnych powodujących zakłócenia w funkcjonowaniu zleconego zakresu oświetlenia, - utrzymywanie urządzeń we właściwym stanie technicznym, - wnioskowanie do Zamawiającego o konieczności wykonania modernizacji sieci oświetleniowej spowodowanej jej złym stanem technicznym, wymiany uszkodzonych opraw bądź ich elementów (lamp, kloszy, układów zapłonowych, dławików itp.),wymiany uszkodzonych wysięgników, tabliczek bezpiecznikowych, bezpieczników, przewodów w słupach, elementów osłonowych itp. - naprawa uszkodzonych linii kablowych i napowietrznych, - utylizacja uszkodzonych źródeł światła. - Wykonywanie prac o charakterze interwencyjnym (niewymagających wszczęcia procedury formalno- prawnej do uzyskania pozwolenia na budowę) w zakresie remontu lub rozbudowy sieci oświetleniowej w oparciu o odrębnie uzgadniany protokół. Dotyczy to: wymiany obudowy, wyposażenia bądź całej szafy oświetleniowej w zależności od ich stanu technicznego, - wymiany uszkodzonych słupów po stwierdzeniu uszkodzenia. 3. W przypadku interwencji - zgłoszeń zewnętrznych o nieprawidłowości w działaniu oświetlenia ustala się maksymalne czasy ich usunięcia. - uruchomienie szaf sterowniczych - 12 godz. - wymiana bezpieczników i źródeł światła - 24 godz. - zabezpieczenie otwartych wnęk słupowych i szaf sterowniczych - 6 godz. - naprawa kabli, linii napowietrznych, - 48 h - za zwłokę w usunięciu zgłoszonych i stwierdzonych w/w usterek 100 zł. za każdy dzień zwłoki, liczony od dnia i godz. przyjętego zgłoszenia - Wykonawca wyraża zgodę na dokonanie potrącenia przez Zamawiającego kar umownych z przysługującego mu wynagrodzenia. 4. Powyższy zakres prac nie obejmuje naprawy uszkodzonych urządzeń będących w ewidencji majątkowej Zamawiającego które uległy uszkodzeniu wskutek działania siły wyższej lub przez osoby trzecie. Naprawa tych urządzeń odbywać się będzie w oparciu o osobne zlecenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 653200002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.cieszanow.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną