Przetargi.pl
Wykonywanie konserwacji i napraw UPS-ów w Oddziale ZUS w Pile oraz w Inspektoracie ZUS w Czarnkowie.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Drygasa 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 210-57-00 , fax. 067 212-22-38
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile
    ul. Drygasa 28 28
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 210-57-00, fax. 067 212-22-38
    REGON: 00000177560020
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie konserwacji i napraw UPS-ów w Oddziale ZUS w Pile oraz w Inspektoracie ZUS w Czarnkowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji i napraw UPS-ów w Oddziale ZUS w Pile oraz w Inspektoracie ZUS w Czarnkowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w części B specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505324007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy w wysokości 10 % ceny brutto oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. spełniają warunki z art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r., 2. wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) co najmniej jedną usługę konserwacji zasilaczy UPS w ilości nie mniejszej niż 2 szt. trwającą co najmniej 12 kolejnych miesięcy u jednego Zleceniodawcy, 3. wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) co najmniej jedną usługę naprawy zasilacza UPS o mocy nie mniejszej niż 40 kVA każdy, w ilości nie mniejszej niż 2 szt., 4. wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) co najmniej jedną usługę wymiany baterii zasilacza UPS, 5. dysponują (samodzielnie bądź na zasadzie pisemnego zobowiązania innego podmiotu) lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacji dla obsługi urządzeń elektrycznych D lub E. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach. Ocena spełnienia warunków określonych w ppkt 1 dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów oraz oświadczeń wymienionych w pkt IV ppkt. 1 lit. b, c, d SIWZ. Ocena spełnienia warunku określonego w ppkt 2 dokonana będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę dokumentu wymienionego w pkt IV ppkt. 1 lit. e SIWZ. Ocena spełnienia warunku określonego w ppkt 3 dokonana będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę dokumentu wymienionego w pkt IV ppkt. 1 lit. f SIWZ. Ocena spełnienia warunku określonego w ppkt 4 dokonana będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę dokumentu wymienionego w pkt IV ppkt. 1 lit. g SIWZ. Ocena spełnienia warunku określonego w ppkt 5 dokonana będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę dokumentu wymienionego w pkt IV ppkt. 1 lit. h SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz oferty, wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 2 do SIWZ, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) usług konserwacji zasilaczy UPS w ilości nie mniejszej niż 2 szt. UPS trwających co najmniej 12 kolejnych miesięcy u jednego Zleceniodawcy, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 3 do SIWZ), f) wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) usług napraw zasilaczy UPS o mocy nie mniejszej niż 40 kVA każdy, w ilości nie mniejszej niż 2 szt. wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 4 do SIWZ), g) wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) usług wymiany baterii zasilacza UPS wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 5 do SIWZ), h) wykaz osób które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia posiadających świadectwo kwalifikacji dla obsługi urządzeń elektrycznych D lub E, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia, którymi dysponuje wykonawca (samodzielnie bądź na zasadzie pisemnego zobowiązania innego wykonawcy) (wg załącznika nr 6 do SIWZ), i) pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób posiadających stosowne uprawnienia określone w warunkach udziału w postępowaniu w pkt III. ppkt. 5 SIWZ, w przypadku korzystania z osób którymi dysponuje inny podmiot, j) wypełniony formularz cenowy (wg załącznika nr 7 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach