Przetargi.pl
Wykonywanie konserwacji i napraw sprzętu teletransmisyjnego będącego na wyposażeniu Inspektoratów podległych Oddziałowi ZUS w Pile.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Drygasa 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 210-57-00 , fax. 067 212-22-38
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile
    ul. Drygasa 28 28
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 210-57-00, fax. 067 212-22-38
    REGON: 00000177560020
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie konserwacji i napraw sprzętu teletransmisyjnego będącego na wyposażeniu Inspektoratów podległych Oddziałowi ZUS w Pile.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji i napraw sprzętu teletransmisyjnego będącego na wyposażeniu Inspektoratów podległych Oddziałowi ZUS w Pile. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w części B specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503123008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. spełniają warunki z art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r., 2. wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) co najmniej jedną usługę konserwacji terminali trwającą co najmniej 12 kolejnych miesięcy u jednego Zleceniodawcy obejmującą nie mniej niż 40 szt. terminali, 3. wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) co najmniej jedną usługę konserwacji sterowników IBM 3174 trwającą co najmniej 12 kolejnych miesięcy u jednego Zleceniodawcy obejmującą nie mniej niż 2 szt. sterowników, 4. wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) usługę napraw terminali IBM w ilości nie mniejszej niż łącznie 15 szt., 5. wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) usługę naprawy sterowników IBM 3174 w ilości nie mniejszej niż 2 szt. sterowników łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach. Ocena spełnienia warunków określonych w ppkt 1 dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów oraz oświadczeń wymienionych w pkt IV ppkt. 1 lit. b, c, d SIWZ. Ocena spełnienia warunku określonego w ppkt 2 dokonana będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę dokumentu wymienionego w pkt IV ppkt. 1 lit. e SIWZ. Ocena spełnienia warunku określonego w ppkt 3 dokonana będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę dokumentu wymienionego w pkt IV ppkt. 1 lit. f SIWZ. Ocena spełnienia warunku określonego w ppkt 4 dokonana będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę dokumentu wymienionego w pkt IV ppkt. 1 lit. g SIWZ. Ocena spełnienia warunku określonego w ppkt 5 dokonana będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę dokumentu wymienionego w pkt IV ppkt. 1 lit. h SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz oferty, wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 2 do SIWZ, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) usług konserwacji terminali trwających co najmniej 12 kolejnych miesięcy u jednego Zleceniodawcy obejmujących nie mniej niż 40 szt. terminali, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 3 do SIWZ), f) wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) usług konserwacji sterowników IBM 3174 trwających co najmniej 12 kolejnych miesięcy u jednego Zleceniodawcy obejmujących nie mniej niż 2 szt. sterowników, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 4 do SIWZ), g) wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) usług napraw terminali IBM w ilości nie mniejszej niż łącznie 15 szt., wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 5 do SIWZ), h) wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) usług naprawy sterowników IBM 3174 w ilości nie mniejszej niż 2 szt. sterowników łącznie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 6 do SIWZ), i) wypełniony formularz cenowy (wg załącznika nr 7 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną