Przetargi.pl
Wykonywanie konserwacji i napraw kserokopiarek OCE 3165 wraz z wymianą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych

ZUS I Oddział w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-431 Łódź, ul. Zamenhofa 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6382740, 42 638 29 65 , fax. 42 6382665
  • Data zamieszczenia: 2012-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZUS I Oddział w Łodzi
    ul. Zamenhofa 2 2
    90-431 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6382740, 42 638 29 65, fax. 42 6382665
    REGON: 00001775600403
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie konserwacji i napraw kserokopiarek OCE 3165 wraz z wymianą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Numer postępowania: 210000/370/12/2012/ADR/ZAP-13. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji i napraw kserokopiarek OCE 3165 wraz z wymianą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych w I Oddziale ZUS w Łodzi, mających na celu zapewnienie stałej sprawności urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, a w szczególności utrzymanie czystości wykonywanych kopii na całej powierzchni białej kartki. Wykaz kserokopiarek użytkowanych przez Zamawiającego stanowi Załącznik Nr 1 do Wzoru umowy stanowiącego III część SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Serwis techniczny rozliczany będzie na podstawie wykonywanych kopii na danej kserokopiarce. 5. W cenie jednostkowej kopii Wykonawca winien uwzględnić koszty: 5.1. wszelkich materiałów eksploatacyjnych (bez papieru), wraz z 15.500 zszywek oraz części zamiennych, 5.2. materiałów użytych podczas wykonywania konserwacji i napraw, 5.3. wykonywania napraw (z wyjątkiem uszkodzeń spowodowanych uszkodzeniami mechanicznymi oraz powstałych z winy użytkownika); przez uszkodzenia mechaniczne należy rozumieć uszkodzenie klapy kserokopiarki lub jej obudowy, jak również uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku niewłaściwej obsługi kserokopiarki przez użytkownika; koszt napraw spowodowanych uszkodzeniami mechanicznymi liczony będzie w sposób określony we Wzorze umowy, 5.4. przeglądów i czynności konserwacyjnych wykonywanych zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta urządzeń, 5.5. dojazdów w celu wykonania serwisu i napraw, 5.6. końcowego przeglądu technicznego wraz z dostawą i ewentualną wymianą 1 tonera dla każdej kserokopiarki, 5.7. odbioru i zagospodarowania we własnym zakresie zużytych części zamiennych i tonerów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, podatku VAT, wg stawki obowiązującej aktualnie na dzień składania ofert 6. Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 30.04.2015 r. 7. Szczegółowy zakres i zasady wykonywania zamówienia określa Wzór umowy, stanowiący III część SIWZ. 8. Wartość niniejszego zamówienia wynosi 54 265,65 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503130002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach