Przetargi.pl
Wykonywanie konserwacji i drobnych prac remontowych wraz ze świadczeniem awaryjnych wyjazdów pogotowia technicznego w zakresie robót elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Włochy w 2017 r.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02479 Warszawa, ul. Bolesława Chrobrego 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 863 55 24 , fax. 022 863 55 24
  • Data zamieszczenia: 2016-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
    ul. Bolesława Chrobrego 7
    02479 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 863 55 24, fax. 022 863 55 24
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie konserwacji i drobnych prac remontowych wraz ze świadczeniem awaryjnych wyjazdów pogotowia technicznego w zakresie robót elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Włochy w 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. ZAMAWIAJĄCY Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy 02-479 Warszawa ul. Bolesława Chrobrego 7 (wejście od ul. Milanowskiej 8a) www.zgnwlochy.waw.pl II. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Wykonanie konserwacji i napraw elektrycznych w budynkach wraz ze świadczeniem awaryjnych wyjazdów w ramach pogotowia do budynków i nieruchomości administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Włochy w 2017 r. (wyjazdy pogotowia elektrycznego w 2017 r. na wezwania najemców poza godzinami pracy ZGN tj. od godziny 15.00 do godziny 7.00, a w dni wolne od pracy i w dni świąteczne całodobowo). III. OKREŚLENIE ZAKRESU ZAMÓWIENIA: Zakres robót obejmuje m. in: 1. Roboty konserwacyjne i remontowe: - instalacji elektrycznych - naprawa lub wymiana urządzeń elektrycznych - usługi w zakresie pogotowia elektrycznego - zakres usług określono w załączniku nr 1. 2. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót elektrycznych zostaną udzielone do dnia 31.12.2017r. 3. Prace z zakresu robót i konserwacji elektrycznych, zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. 4. Z zastrzeżeniem usług pogotowia elektrycznego (wg załącznika nr 4 do umowy), podstawą wykonania robót jest zlecenie jednostkowe. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, zakresu robót oraz terminu wykonania i odbioru. Termin zakończenia prac określony w zleceniu jednostkowym, może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą osoby wskazanej w umowie. Zlecenie będzie każdorazowo wystawiane przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane Wykonawcy osobiście, faksem lub pocztą elektroniczną. 5. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę konieczności wykonania robót przekraczających zakres usług świadczonych w ramach pogotowia elektrycznego wskazanych w załączniku do umowy, a niezbędnych do wykonania, Wykonawca niezwłocznie informuje o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na ich wykonanie w formie oddzielnego zlecenia. IV. OBOWIĄZKI WYKONAWCY: Wykonawca obowiązany jest do udostępnienia telefonu kontaktowego i przyjmowania zgłoszeń o awarii instalacji oraz ich usuwania: • w dni powszednie dla lokali mieszkalnych, siedzib i lokali użytkowych od godz. 15-tej do godz. 7-ej dnia następnego, • w dni świąteczne i wolne od pracy w ciągu całej doby. Wykonawca zagwarantuje dojazd ekipy naprawczej i przystąpienie do usuwania awarii w terminie do 1,5 godz. od momentu zgłoszenia awarii na wskazany nr telefonu. Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia użytkowników obiektów, w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia spełniać powinny warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. poz. 1623 z późniejszymi zmianami). Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Budowlane, Polskimi Normami i sztuką budowlaną, a także przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną. Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia musi posiadać jednego pracownika z uprawnieniami typu „E” z pomiarami. V. SPOSÓB ROZLICZEŃ: 5.1. W zakresie robót elektrycznych: Rozliczenie wykonanych robót na podstawie wystawionych zleceń dokonywane będzie kosztorysem powykonawczym sporządzonym przez Wykonawcę metodą szczegółową w oparciu o faktycznie wykonane ilości, ceny jednostkowe skalkulowane w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w kosztorysie ofertowym. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał dla wykonania robót. W przypadku braku cen materiałów, urządzeń i sprzętu w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić miesięczne zestawienie kosztorysów i złożyć wraz z fakturą do 10 dnia następnego miesiąca. 5.2. W zakresie pogotowia elektrycznego: W oparciu o stawki w postępowaniu przetargowym za jednorazowy wyjazd pogotowia celem usunięcia awarii w budynku lub lokalu mieszkalnym podczas dyżuru, usunięcia awarii w budynku lub lokalu użytkowym. Wykonawca winien załączyć do oferty kosztorys ofertowy (sporządzony na podstawie przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót). Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach