Przetargi.pl
Wykonywanie konserwacji central telefonicznych w O/ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratach

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-075 Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8675000 , fax. 017 8523638
  • Data zamieszczenia: 2010-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
    Al. Piłsudskiego 12 12
    35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8675000, fax. 017 8523638
    REGON: 00001775600180
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie konserwacji central telefonicznych w O/ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja ,przeglądy, i serwis central telefonicznych znajdujących się na wyposażeniu O/ZUS w Rzeszowie oraz w podległych mu Inspektoratach i BiurzeTerenowym wg wykazu zamieszczonego poniżej, wraz z instalacją teletechniczną wewnętrzną na odcinku do centrali i aparatami telefonicznymi cyfrowymi. 1. O/ZUS w Rzeszowie ul. 8-go Marca 3 centrala SLICAN NTC 1248.1 2. O/ZUS w Rzeszowie ul. 8-go Marca 3 centrala SILCAN CCT 1668 3. O/ZUS w Rzeszowie ul. 8-go Marca 3 centrala SLICAN CTT 11668 4. O/ZUS w Rzeszowie Al. Niepodległości 3 centrala EACA 16/3 5. Inspektorat ZUS w Przeworsku ul. Dworcowa 1 centrala Alcatel 4400 6. Inspektorat ZUS w Jarosławiu ul. Słowackiego 21 centrala Alcatel 4100 7. Inspektorat ZUS w Przemyślu ul. Brodzińskiego 6 centrala Mikrotel 150 8. Inspektorat ZUS w Mielcu ul. Sikorskiego 4centrala Hicom 130 9. Inspektorat ZUS w Stalowej Woli ul. Popiełuszki 8 centrala Slican CCA 2720 10. Inspektorat ZUS w Tarnobrzegu ul. Sienkiewicza 145D centrala Slican CCA 2720 11. Inspektorat ZUS w Leżajsku ul. Mickiewicza 24 centrala Alcatel 4200 12. Biuro Terenowe w Lubaczowie ul. Legionów 4 centrala Digitex DCT 80 13. O/ZUS w Rzeszowie Al. Piłsudskiego 12 centrala ERIKSON BUSINES PHONE 250 Warunki konserwacji i serwisu 1. Czynności obejmują w szczególności: a) utrzymanie w stałej sprawności całego systemu telekomunikacyjnego, b) przeglądy i konserwacje wykonywane z częstotliwością gwarantującą zachowanie stałej sprawności systemu - minimum jeden raz na kwartał, c) naprawę lub wymianę uszkodzonych części, podzespołów gwarantujących prawidłowe działanie łączności telefonicznej, d) w razie potrzeby dostarczanie części zamiennych, e) aktualizację bądź zmianę oprogramowania centrali w przypadku zestawienia nowych przyłączy lub w innych przypadkach zgłoszonych przez Zleceniodawcę, f) doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych, g) testowanie sprawności pracy centrali telefonicznej poprzez sprawdzenie połączeń wewnętrznych między aparatami, połączeń przychodzących miejskich z udziałem awiz po wszystkich łączach miejskich, połączeń wychodzących miejskich po wszystkich liniach miejskich, h) nadzorowanie poprawności wydruków z programów taryfikujących i poprawności rejestrowania połączeń, i) w przypadku występowania w danej jednostce ZUS aparatów cyfrowych sprawdzanie stanu ich oprogramowania i ich przeprogramowanie zgodnie z potrzebami Zamawiającego, j) aktualizacja oprogramowania taryfikującego w przypadku zmiany Operatora, zmian stawek za połączenia lub zmian numeracji. 2. Ewentualne awarie centrali telefonicznych i instalacji teletechnicznej będą usuwane przez Zleceniobiorcę do 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii. Do czasu naprawy nie wlicza się dni wolnych od pracy u Zleceniodawcy, niedziel i świąt. Zamawiający dopuszcza zwiększenie czasu naprawy do 7 dni w przypadku awarii uznanych przez Zleceniodawcę za nie mające dużego wpływu na łączność telekomunikacyjną w ZUS. W przypadku braku możliwości zakupu części zamiennej, koniecznej do naprawy, Zleceniodawca na pisemny wniosek Zleceniobiorcy, zawierający uzasadnienie wydłużenie usunięcia czasu awarii ,może ustalić inny termin jej usunięcia. 3. Po usunięciu awarii Zleceniobiorca gwarantuje prawidłowe parametry jakościowe działania całego systemu. 4. Zleceniobiorca wykonanie czynności określonych oraz wykonanie przeglądu lub konserwacji potwierdzi raportem serwisowym . 5. Przeglądy i konserwacje wykonywane będą przez Zleceniobiorcę (osobiście lub przez jego jednostkę organizacyjną /oddział, filię/ w dni powszednie ( poniedziałek - piątek ) w godzinach pracy Zleceniodawcy, bez konieczności otrzymania zgłoszenia od Zleceniodawcy A/ datę wykonania przeglądu Zleceniobiorca uzgodni z pracownikami komórek Administracyjno Gospodarczych Oddziału ZUS w Rzeszowie , Inspektoratów ZUS w Przeworsku, Jarosławiu, Przemyślu, Leżajsku, Tarnobrzegu, Stalowej Woli, Mielcu oraz Biura Terenowego w Lubaczowie B/ Zleceniodawca zapewni obecność swego pracownika podczas przeglądu, 6. W przypadku wykrycia usterek podczas przeglądu Zleceniobiorca rozpocznie ich usuwanie w tym samym czasie co dokonuje przeglądu, 7. W cenę wliczone są wszystkie koszty Zleceniobiorcy związane z wykonaniem umowy, w tym koszty dojazdu w celu wykonania przeglądu i konserwacji central, a także koszty robocizny związane z wykonywaniem napraw , koszty robocizny podczas montażu nowych podzespołów, demontażu istniejących, koszty robocizny związane z przeprogramowaniem central i aparatów telefonicznych cyfrowych. Powyższa kwota nie uwzględnia kosztów zakupu nowych podzespołów, nowych wersji oprogramowania, oraz napraw podzespołów, w przypadku gdy brak jest na rynku nowego, lub jego naprawa jest ze względów ekonomicznych bardziej opłacalna niż zakup nowego. Koszt wykonania naprawy należy każdorazowo uzgodnić ze Zleceniodawcą. W przypadku gdy, cena naprawy zaoferowana przez Zleceniobiorcę nie odpowiada Zleceniodawcy , Zleceniodawca ma prawo do wyboru innego Wykonawcy. 8. Zleceniodawca dokona zapłaty za wszystkie wykonane prace na konto Zleceniobiorcy w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury VAT. Za datę zapłaty uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zleceniodawcy. 9. Faktury będą wystawiane raz na trzy miesiące po wykonaniu przeglądu i konserwacji lub naprawy. 10. Podstawą wystawienia faktury przez Zleceniobiorcę będzie podpisany przez przedstawiciela Zleceniodawcy protokół naprawy , wykonania przeglądu i konserwacji. 11. Na wykonane naprawy Zleceniobiorca udziela 3 miesięcznej gwarancji na zasadach określonych przepisami kodeksu cywilnego. 12.W przypadku wymiany centrali telefonicznej na nową zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z postanowień umowy w tej części umowy. 13. Wykonawca może dokonać oględzin central telefonicznych w miejscu użytkowania, tak aby mógł właściwie określić cenę oferty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Naczelnikiem lub Zastępcą Naczelnika Wydziału Administracyjno Gospodarczego O/ZUS w Rzeszowie. Pozostałe postanowienia 1) Zleceniobiorca płaci Zleceniodawcy kary umowne o wartości netto: a) za odstąpienie od umowy przez Zleceniodawcę wskutek okoliczności, za które odpowiada Zleceniobiorca - w wysokości 10 000,00 zł. b) w przypadku opóźnienia w naprawie sprzętu za każde 24 godziny opóźnienia - 1000,00 zł 2) Zleceniodawca płaci Zleceniobiorcy kary umowne za odstąpienie od umowy przez Zleceniobiorcę wskutek okoliczności, za które odpowiada Zleceniodawca w wysokości 10 000,00 zł. 3) Z pozostałych tytułów strony ponoszą odpowiedzialność odszkodowawczą na zasadach ogólnych a ponadto Strony mogą dochodzić na zasadach ogólnych odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych, o których mowa w ust. 1. 4) Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość potrącenia kar umownych z należnego Zleceniobiorcy wynagrodzenia. Sposób obliczania ceny oferty 1. Cena oferty jest ceną ryczałtową. Wykonawca w przedstawionej ofercie cenowej winien zaoferować cenę wyrażoną w złotych polskich (PLN) kompletną, jednoznaczną i ostateczną łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 2. Wszelkie, ewentualne, udzielone przez Wykonawcę rabaty, bonifikaty, promocje, upusty muszą być uwzględnione w cenie oferty 3. W cenę wliczone muszą być wszystkie koszty Zleceniobiorcy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i umowy, w tym koszty dojazdu w celu wykonania przeglądu i konserwacji central, a także koszty robocizny związane z wykonywaniem napraw (bez kosztów dojazdu) , koszty robocizny podczas montażu nowych podzespołów, demontażu istniejących, koszty robocizny związane z przeprogramowaniem central i aparatów telefonicznych cyfrowych. Powyższa kwota nie powinna uwzględniać kosztów zakupu nowych podzespołów, nowych wersji oprogramowania, oraz napraw podzespołów, w przypadku gdy brak jest na rynku nowego, lub jego naprawa jest ze względów ekonomicznych bardziej opłacalna niż zakup nowego. 4. Koszty dojazdu w celu wykonania napraw ( poza dojazdami na przeglądy okresowe) będą naliczane na podstawie aktualnie obowiązujących w chwili dokonywania naprawy stawek określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 25.03.2002 w sprawie warunków ustalania oraz sposobu dokonywania zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów, motocykli i motorowerów nie będących własnością pracodawcy (Dz. U Nr 27 poz. 271)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503341006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach