Przetargi.pl
Wykonywanie konserwacji, bieżących napraw i usuwanie powstałych awarii instalacji hydrantowych i podręcznego sprzętu gaśniczego oraz instalacji oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru, a także dostaw sprzętu gaśniczego, znaków ewakuacyjnych, przeciwpożarowych i instrukcji dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek jej podległych

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
  • Data zamieszczenia: 2019-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie konserwacji, bieżących napraw i usuwanie powstałych awarii instalacji hydrantowych i podręcznego sprzętu gaśniczego oraz instalacji oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru, a także dostaw sprzętu gaśniczego, znaków ewakuacyjnych, przeciwpożarowych i instrukcji dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek jej podległych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji, bieżących napraw i usuwanie powstałych awarii instalacji hydrantowych i podręcznego sprzętu gaśniczego oraz instalacji oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru, a także dostaw sprzętu gaśniczego, znaków ewakuacyjnych, przeciwpożarowych i instrukcji dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek jej podległych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3.1-3.3 do SIWZ- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usług/dostaw. 3. Warunki wykonania przedmiotu umowy odpowiednio do części określono w załączniku nr 10 do SIWZ – wzorach umów. Część nr 1 - Świadczenie usług w zakresie konserwacji, bieżących napraw i usuwanie powstałych awarii instalacji hydrantowych i podręcznego sprzętu gaśniczego Część nr 2 - Świadczenie usług w zakresie konserwacji, bieżących napraw i usuwanie powstałych awarii instalacji oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru Część nr 3 - Sukcesywne dostawy sprzętu gaśniczego, znaków ewakuacyjnych, przeciwpożarowych i instrukcji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50413200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1 – 1 500,00 zł ( jeden tysiąc pięćset zł 00/100) Część 2 - 2 400,00 zł ( dwa tysiące czterysta zł 00/100) Część 3 - 1 000,00 zł ( jeden tysiąc zł 00/100) Wadium należy wnieść nie później niż przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawcy, który wykaże się: CZĘŚĆ NR 2 - posiadaniem zezwolenia w zakresie instalowania, konserwacji, kontroli szczelności źródeł – izotopowych czujek dymu – na potrzeby ich demontażu i utylizacji, na podstawie art. 5 ust. 3 i 7 a w związku z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. – Prawo atomowe (Dz. U. z 2012 r. , poz. 264 z późn. zm.)w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 264 ze zm.); - posiadaniem koncesji w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego zgodnie z art. 16, art. 3 pkt. 2 oraz art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2017 r., poz. 2213 z późn. zm.), w związku z art. 75 a ust. 1 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2017 r., poz. 2168).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2018 r., poz.798 z poź.zm.)- wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną