Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek ogłasza przetarg
- Adres: 00-983 Warszawa, Ludwika Kondratowicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4438701, 22 4438696, , fax. 22 325 54 68
- Data zamieszczenia: 2019-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
Ludwika Kondratowicza 20
00-983 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4438701, 22 4438696, , fax. 22 325 54 68
REGON: 15259663001150 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wykonywanie kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń budynku oraz terenu zewnętrznego siedziby Urzędu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy przy ul. Kondratowicza 20 w Warszawie oraz wykonywanie kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń siedziby Urzędu Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy przy ul. Wincentego 87 w Warszawie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonywanie kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń budynku oraz terenu zewnętrznego siedziby Urzędu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy przy ul. Kondratowicza 20 w Warszawie oraz wykonywanie kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń siedziby Urzędu Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy przy ul. Wincentego 87 w Warszawie. Szczegółowy zakres wykonania usługi będący przedmiotem zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia: - Załącznik nr 6, 7, 8, 9, 10, 11 do SIWZ. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Klauzule społeczne: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na pod-stawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040) osób wykonujących wskazane przez zamawiającego następujące czynności wymienione: w załączniku nr 7 (z wyłączeniem czynności wymienionej w poz. 53 tj. mycia okien metodą alpinistyczną), w załączniku nr 8 oraz załączniku nr 9 do SIWZ. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. Zamawiający wszystkie kwestie związane z dokumentowaniem zatrudnienia, o którym mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymogu oraz sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań, określił we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z: 1) Wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Wypełnionego formularza kalkulacji cenowego o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 12 do SIWZ 2. Ponadto, do oferty należy załączyć: 1) oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji zamówienia lub informację o samodzielnym wykonywaniu zamówienia wypełnione zgodnie z załącznikiem nr 13. do SIWZ. 2) dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu należy załączyć odpowiednie dokumenty. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (tj. jaki rodzaj zasobu jest udostępniany), - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - nazwiska i imiona osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia oddanych mu do dyspozycji. Uwaga: Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w ust. 2 pkt 1) i 2). 3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 14 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi sprzątania budynków Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Warszawie wraz z utrzymaniem czystości terenów przyległych w podziale na III części
Dodano: 2024-05-07 - Świadczenie usługi sprzątania budynków Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Warszawie wraz z utrzymaniem czystości terenów przyległych w podziale na III części
Dodano: 2024-04-26 - Świadczenie usługi sprzątania budynków Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Warszawie wraz z utrzymaniem czystości terenów przyległych w podziale na III części
Dodano: 2024-04-16 - Świadczenie usługi utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Żyrardowie tj. przy Al. Partyzantów 3 oraz w Wydziale Ksiąg Wieczystych ul. Radziejowskiej 1/5
Dodano: 2024-03-28 - Świadczenie usługi sprzątania budynków Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Warszawie wraz z utrzymaniem czystości terenów przyległych w podziale na III części
Dodano: 2024-01-18 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości w placówkach Gminnego Ośrodka Kultury w Brwinowie
Dodano: 2024-01-08 - Utrzymanie czystości w budynkach i na terenach KZB Legionowo Sp. z o.o.
Dodano: 2023-12-12 - Usługa w zakresie utrzymania czystości w budynkach Zamawiającego
Dodano: 2023-09-28 - Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku Urzędu przy ul. Rakowieckiej 25/27
Dodano: 2023-08-31 - Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Mławie i Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w Żurominie oraz terenów zewnętrznych, terenów zielonych i przyległych chodników przy bud. Sądu.
Dodano: 2023-04-27