Przetargi.pl
Wykonywanie kompleksowych napraw blacharsko-lakierniczych i mechanicznych pojazdów służbowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie, nr postępowania: ZP/8/2015

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 35-036 Rzeszów, ul. Dąbrowskiego 30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8582192 , fax. 017 8582193
  • Data zamieszczenia: 2015-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Dąbrowskiego 30 30
    35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8582192, fax. 017 8582193
    REGON: 69031697000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie kompleksowych napraw blacharsko-lakierniczych i mechanicznych pojazdów służbowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie, nr postępowania: ZP/8/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez okres 12 miesięcy, kompleksowych napraw pojazdów służbowych Policji województwa podkarpackiego, uszkodzonych w wyniku zdarzeń drogowych oraz wykonywanie innych napraw blacharsko-lakierniczych i mechanicznych zleconych przez Zamawiającego. 2. Punkt wykonywania naprawy pojazdów musi być zlokalizowany maksymalnie w promieniu 15 km od siedziby Zamawiającego (Zaczernie 187, Zaczernie 36-062). 3.Na wykonanie naprawy Wykonawca udzieli co najmniej 12-miesięcznej gwarancji. 4.Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy wykonywanie napraw refundowanych przez Towarzystwa Ubezpieczeniowe (TU). W takim przypadku Zamawiający może upoważnić Wykonawcę do rozliczenia bezgotówkowego z TU. Na części i materiały wykorzystane do realizacji tego zamówienia Zamawiający wymaga co najmniej 12-miesięcznej gwarancji i nie krótszej niż gwarancja producenta. Szacowana wartość napraw finansowanych przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe to 695 000 zł brutto. 5. Części zamienne i materiały do napraw refundowanych przez TU będzie dostarczał Wykonawca, a do pozostałych napraw płatnych przez Komendę Wojewódzką Policji, Zamawiający wskaże Wykonawcy dostawcę części, wyłonionego w przetargu na dostawę części zamiennych do pojazdów służbowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie. W przypadku, gdy dostawca części zamiennych dla Komendy Wojewódzkiej Policji, nie będzie dysponował częściami i materiałami niezbędnymi do wykonania naprawy Wykonawca sam zapewni je do wykonania usługi. Szacunkowa wartość części i materiałów użytych przy wykonywaniu napraw zleconych prze Zamawiającego to 195 000 zł brutto. 6.Zamawiający zleci Wykonawcy na jego koszt przetransportowanie uszkodzonego pojazdu z miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie województwa podkarpackiego do punktu naprawy Wykonawcy, jeśli ze względu na stan techniczny lub inne przyczyny nie może on zostać dostarczony przez Zamawiającego, jednocześnie, zlecając dokonanie wyceny usunięcia szkody. 7. Szacunkowa ilość naprawianych samochodów, określona na podstawie doświadczeń z lat ubiegłych jaką Zamawiający spodziewa się zlecić do wykonania w okresie obowiązywania umowy to około 130 napraw, (gdzie przy 50-ciu naprawach Zamawiający szacuje wielkość pracochłonności powyżej 15 roboczogodzin, a przy 80-ciu do 15 roboczogodzin), których płatnikiem będzie Zamawiający oraz około 170 napraw w rozliczeniu bezgotówkowym z TU. Faktyczna ilość zleconych usług będzie zależna od potrzeb Zamawiającego. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501121004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji napraw blacharsko-lakierniczych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach