Przetargi.pl
Wykonywanie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń jednostek organizacyjnych Izby Celnej w Białej Podlaskiej

Izba Celna w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Celników Polskich 21
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 344 98 33 , fax. 83 342 76 73
  • Data zamieszczenia: 2012-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Białej Podlaskiej
    ul. Celników Polskich 21 21
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 83 344 98 33, fax. 83 342 76 73
    REGON: 00014379700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.uc.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń jednostek organizacyjnych Izby Celnej w Białej Podlaskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń jednostek organizacyjnych Izby Celnej w Białej Podlaskiej. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z podziałem na wskazane poniżej części: 1) Część Nr I Budynek Urzędu Celnego w Lublinie, położony przy ul. Energetyków 20-22 w Lublinie. Łączna powierzchnia użytkowa obiektu, w której świadczona będzie usługa wynosi: 1326,7 m2 2) Część Nr II Budynek biurowo - magazynowy Oddziału Celnego w Tomaszowie Lubelskim wraz z budynkiem portierni, położony przy ul. Łaszczowieckiej (działki 26/4 i 26/5) w Tomaszowie Lubelskim. Łączna powierzchnia użytkowa obiektu, w której świadczona będzie usługa wynosi: 3490,77 m2 3) Część Nr III Budynek Referatu Grupy Mobilnej w Hrubieszowie, położony w miejscowości Gródek (działka 252 i 413/1) obręb Gródek. Łączna powierzchnia użytkowa obiektu, w której świadczona będzie usługa wynosi: 86,90 m2 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4. W celu szczegółowego zapoznania się ze specyfiką zamówienia zaleca się dokonania wizji lokalnej placówek Zamawiającego w celu określenia dokładnego zakresu usługi po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego. Wizja nastąpi w dniu roboczym oraz w godzinach pracy Zamawiającego. 5. Każda osoba wykonująca usługę sprzątania, musi posiadać wystawiony przez Wykonawcę identyfikator. Wszystkie identyfikatory powinny być ponumerowane. 6. Sprzątanie i utrzymanie czystości odbywać się powinno przy użyciu dostarczonych przez Wykonawcę środków czystości, preparatów dezynfekcyjnych i środków służących do pielęgnacji powierzchni, a także obejmować stałe w okresie trwania umowy dostarczanie i zaopatrywanie sanitariatów i pomieszczeń socjalnych, w których zachodzi taka potrzeba w artykuły i środki wymienione w Załączniku Nr 1 do SIWZ (zgodnie z zakresem właściwym dla danej Części zamówienia). 7. Wykonawca stosować będzie środki czystości posiadające atest PZH, właściwe do zainstalowanych pojemników oraz dozowników. Wskazane środki czystości winny być także odpowiednie dla poszczególnych powierzchni, gwarantujące bezpieczeństwo (antypoślizgowe), o jakości zapewniającej wymagany poziom sprzątanych obiektów. 8. Wszystkie prace winny być wykonywane w sposób najmniej uciążliwy dla Zamawiającego, zgodnie z zakresem godzin podanym w Załączniku Nr 1 do SIWZ odpowiednio dla każdej części. 9. Zakres, sposób i jakość świadczenia usługi sprzątania w poszczególnych obiektach może zostać skontrolowany przez przedstawiciela Zamawiającego. Uwagi zostaną spisane w protokole kontroli realizacji umowy, stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. 10. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia zastępstwa w razie choroby lub urlopu pracownika i z powodu innych nieprzewidzianych okoliczności. 11. Realizacja zamówienia dokonywana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialapodlaska.uc.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach