Przetargi.pl
„Wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości budynków Zespołu Szkół w Kowalewie-Pomorskim w 2023 r.”

ZESPÓŁ SZKÓŁ W KOWALEWIE POMORSKIM ogłasza przetarg

  • Adres: 87-410 Kowalewo Pomorskie, ul. Świetego Mikołaja 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566841503
  • Data zamieszczenia: 2022-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ SZKÓŁ W KOWALEWIE POMORSKIM
    ul. Świetego Mikołaja 6
    87-410 Kowalewo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566841503
    REGON: 871210585
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zskowalewo.golub-dobrzyn.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości budynków Zespołu Szkół w Kowalewie-Pomorskim w 2023 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi :1. Usługa sprzątania pomieszczeń budynków i terenów Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim wykonywana będzie w dnirobocze, 5 razy w tygodniu, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.2. Powierzchnie: 1685,50 m2 powierzchni całkowitej netto budynków (pcv: 299,0, płytki: 1053,5, panele: 56,0, parkiet: 277,0)• pomieszczenia budynku administracyjnego i budynków warsztatów,• sali gimnastycznej,• kompleksowe usługi sprzątania dotyczyć będą pomieszczeń: klas, pokoi biurowych, sanitariatów, korytarzy, klatek schodowych, sali gimnastycznej, hali warsztatowej, piwnicy.3. Godziny pracy: poniedziałek – piątek od 13:00 do 21:004. W Zespole Szkół prowadzona jest selektywna segregacja odpadów.5. Kompleksowa usługa sprzątania dotyczyć będzie :a) Wykonawca zapewni co najmniej 3 osoby, wyznaczone do realizacji niniejszego zamówienia. Łączna ilość etatów –minimum 3b) usługa wykonywana będzie przez wszystkie dni robocze miesiąca w godzinach od 9:00 do 22:00, przy czym jedna osoba od 9:00 do 17:00 oraz dwie osoby od 14:00 do 22:00 również w trakcie prowadzonych remontów; w sporadycznych przypadkach, kiedy Zespół Szkół będzie czynny również w soboty. Wykonawca powinien wykonać prace porządkowerównież w te dni.c) Zakresy wykonywania usługi:• zamiatanie, zmywanie podłóg, odkurzanie mebli tapicerowanych, przecieranie z kurzu i mycie wszystkich mebli, parapetów, lamp, kontaktów prądu, wyłączników oświetlenia, gniazd komputerowych, grzejników, likwidowanie pajęczyn, wyrzucanie śmieci z koszy i pojemników do tego przystosowanych, utrzymanie w czystości wycieraczek, przecieranieporęczy schodowych, gablot, obrazów, tablic, gaśnic, itp.• utrzymanie w czystości naświetleń oraz drzwi, usuwanie na bieżąco zabrudzeń sufitów i ścian możliwych do wyczyszczenia, utrzymanie w czystości sedesów, pisuarów, umywalek, mycie płytek ceramicznych, utrzymanie w należytej czystości pomieszczeń socjalnych, korytarzy oraz WC na terenie warsztatów, sali gimnastycznej z użyciem odpowiednichśrodków do czyszczenia jej nawierzchni,• usuwanie zgłaszanych na bieżąco przez przedstawiciela Zespołu Szkół zabrudzeń w sytuacjach awaryjnych takich jak:powstałych zanieczyszczeń w ciągu dnia pracy (np. rozsypanie sypkich artykułów spożywczych, rozsypane ścinki papieru,rozsypany toner itp.), zagrożenie pośliźnięciem (np. rozlana woda),• bieżące wykładanie i uzupełnianie środków higienicznych, wkładów do urządzeń, mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych, środków zapachowych w łazienkach i ubikacjach, worków do koszy na śmieci,f) do wykonania zamówienia Wykonawca zapewni własny sprzęt oraz środki czystości wysokiej jakości, posiadające aktualne atesty lub certyfikaty dopuszczające je do stosowania na rynku polskim lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie rozwiązań równoważnych. Stosowane przez Wykonawcę środki czystości muszą być odpowiedniej jakości,skuteczne w stosowaniu, powszechnie dostępne i używane na rynku, posiadające atest PZH, kartę charakterystyki lub CPNP, bezpieczne dla każdej zmywalnej powierzchni, rozkładalne, nietoksyczne, posiadające właściwości odtłuszczająco – myjące (dotyczy środków, dla których jest to wymagane z racji ich przeznaczenia). Stosowane przez Wykonawcę środkiczystości muszą odpowiadać wymogom ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 2289), tj. nie mogą zawierać substancji powodujących zagrożenie dla środowiska, zdrowia lub życia człowieka. Środki czystości będą dostarczane i uzupełniane według bieżących potrzeb w celu zapewnienia należytego wykonania Umowy. Wykorzystywane przez Wykonawcę środki czystości będą nowe, nieużywane wcześniej, wolne od wad fizycznych,g) Zamawiający, przed podpisaniem umowy i w trakcie jej realizacji, będzie żądał od Wykonawcy listy środków, z których będzie korzystał lub korzysta. W przypadku stwierdzenia, że środki te nie są dopuszczone do użytku na terenie kraju, Zamawiający nie podpisze umowy lub ją rozwiąże.h) Zespół Szkół udostępnia odrębne pomieszczenie na przechowywanie maszyn i urządzeń koniecznych do wykonywania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa tego warunku. Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – na załączniku nr 3 do SWZ.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa tego warunku. Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – na załączniku nr 3 do SWZ.c) zdolności technicznej lub zawodowej:- warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że należycie wykonał (lub wykonuje – w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi (realizowane na podstawie odrębnych umów/zamówień), z których każda trwała nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy i polegała na sprzątaniu i utrzymaniu w czystości budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego o powierzchni nie mniejszej niż 1200 m2 (słownie: jeden tysiąc dwieście metrów kwadratowych).- warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej trzema osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, z których każda posiada co najmniej 6-miesięczne doświadczenie (staż pracy) w sprzątaniu i utrzymaniu w czystości budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego, nabyte w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.Przez „budynek użyteczności publicznej” należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, i opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji (zgodnie z § 3 pkt. 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. z 2019r. poz. 1065).Przez „budynek zamieszkania zbiorowego” należy rozumieć budynek przeznaczony do okresowego pobytu ludzi, w szczególności hotel, motel, pensjonat, dom wypoczynkowy, dom wycieczkowy, schronisko młodzieżowe, schronisko, internat, dom studencki, budynek koszarowy, budynek zakwaterowania na terenie zakładu karnego, aresztu śledczego, zakładu poprawczego, schroniska dla nieletnich, a także budynek do stałego pobytu ludzi, w szczególności dom dziecka, dom rencistów i dom zakonny (zgodnie z § 3 pkt. 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. z 2019r. poz. 1065).d) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa tego warunku. Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – na załączniku nr 3 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach