Przetargi.pl
Wykonywanie interwencyjnych robót drogowych na terenie gminy Zielona Góra

Gmina Zielona Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 65-021 Zielona Góra, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4755670 , fax. 068 4755660
  • Data zamieszczenia: 2010-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zielona Góra
    ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41 41
    65-021 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4755670, fax. 068 4755660
    REGON: 97077078700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie interwencyjnych robót drogowych na terenie gminy Zielona Góra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest interwencyjne wykonywanie naprawy dróg gminnych oraz chodników na terenie Gminy Zielona Góra. Ujęte w >Tabeli Elementów Rozliczeniowych< ilości poszczególnych rodzajów robót zostały określone na podstawie robót wykonanych w ciągu ostatnich 12 m-cy oraz przewidywanych do wykonania w roku bieżącym. Wykonawca poda ceny jednostkowe za poszczególne rodzaje robót. Ceny należy skalkulować w oparciu o KNR-y, w sposób jednoznaczny, bez podziału na wartości zależne od wielkości zamówienia, zawierające m.in. koszty: - transportu materiałów na miejsce wbudowania, - załadunku i rozładunku materiałów. Inne (nie ujęte w Tabeli elementów rozliczeniowych) wykonywane roboty będą rozliczane wg obowiązujących KNR, a w przypadku braku pozycji w KNR - wg indywidualnych nakładów Wykonawcy uzgodnionych z Zamawiającym. Zakresy robót, ich technologia oraz terminy wykonania będą każdorazowo ustalane w protokóle przekazania frontu robót podpisanym przez Pełnomocnika ze strony Zamawiającego i Kierownika robót ze strony Wykonawcy. Wymagany termin wykonania poszczególnych zleceń: w zależności od potrzeb zamawiającego, każdorazowo określony zostanie telefonicznie lub pisemnie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania zgłoszonych przez Urząd Gminy robót drogowych w trybie awaryjnym w ciągu 24 godzin. W przypadku wystąpienia awarii zagrażających bezpieczeństwu bądź życiu ludzi - wymagane jest bezzwłoczne zabezpieczenie miejsca stwarzającego zagrożenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stawka roboczogodziny wraz z narzutami
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminazg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach