Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg
- Adres: 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3409100, , fax. 943 409 196
- Data zamieszczenia: 2020-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych
ul. Połczyńska 24
75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3409100, , fax. 943 409 196
REGON: 15394000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zbm.koszalin.ibip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie i montaż elementów kominowych w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje (dla części nr 1 i części nr 2): Wykonywanie i montaż elementów kominowych w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie tj.: - w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących wyłączną własność Gminy, - w lokalach gminnych znajdujących się w budynkach stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych z udziałem Gminy, - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Umowy, każdorazowo uzgadnianego w wystawianym zleceniu stanowiącym podstawę rozpoczęcia prac. Wykaz budynków objętych zamówieniem stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 2 części, z których: - część nr 1 obejmuje rejon dawnego ZGM nr 4, - część nr 2 obejmuje rejon dawnego ZGM nr 1. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. Roboty należy wykonywać w oparciu o szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, na podstawie indywidualnych zleceń. Wykonanie każdego ze zleceń będzie podstawą do wystawienia faktury. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wymaga aby wykonawca prace niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia realizował przy udziale osób zatrudnionych w ramach umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności będzie polegało na: 1) Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ. Niewypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienia do zmniejszenia zakresu prac w przypadku ograniczenia środków finansowych na realizację Przedmiotu Umowy z przyczyn od zamawiającego niezależnych lub w razie zaniechania z innych przyczyn wykonania części robót wskazanych w Umowie, a wykonawcy nie przysługują roszczenia, w tym roszczenia z tytułu niezrealizowania umowy do wartości wynagrodzenia określonego w § 6 Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - część nr 1: 4.800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych 00/100) - część nr 2: 3.800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. - Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2020r. poz. 346), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. - Dowód wpłacenia/ wniesienia wadium - w przypadku wadium wniesionego w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.) – dowód wniesienia wadium - wymagany jest oryginał dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont sal wykładowych nr 122, 107, 108, 109, klatek schodowych nr 1 i 2 w budynku nr 3, ciągów komunikacyjnych nr 1, 2 i 3 na parterze, I piętrze i II piętrze budynku nr 3 w m. Koszalin
Dodano: 2024-04-25 - Wymiana pokrycia dachowego na budynku głównym Zespołu Szkół w Sławnie im. J.H. Dąbrowskiego
Dodano: 2024-04-05 - Remont pomieszczenia nr 22 i klatki schodowej nr 3 w budynku nr 3 oraz montaż systemu wentylacji i klimatyzacji.
Dodano: 2024-01-25 - „Remont zabytkowego Pałacu w Nowej Dąbrowie”
Dodano: 2024-01-22 - Roboty budowlane na terenie obiektów należących do ZARR S.A. przy ul. Husarów 1– Budynek 4/4a
Dodano: 2023-12-28 - Kompleksowy remont wszystkich pomieszczeń higieniczno-sanitarnych Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie przy ul. Narutowicza 19 w Szczecinie
Dodano: 2023-11-23 - Wykonanie robót remontowych polegających na zastępczym usunięciu skutków awarii w budynku przy ul. Ks. Bogusława X 52
Dodano: 2023-11-09 - Roboty budowlane na terenie obiektów należących do ZARR S.A. przy ul. Husarów 1– Budynek 4/4a
Dodano: 2023-10-18 - Roboty budowlane na terenie obiektów należących do ZARR S.A. przy ul. Husarów 1– Budynek 4/4a
Dodano: 2023-10-05 - „Prace konserwatorsko-budowlane i zabezpieczające XIV-wiecznego muru kurtynowego Zamku Książąt Pomorskich w Darłowie”
Dodano: 2023-10-05