Przetargi.pl
Wykonywanie dwukrotnego koszenia poboczy, skarp nasypów i rowów przy drogach powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w latach 2013 ÷ 2016: Zad. Nr 2 - na terenie Gmin: części Padew Narodowa, cz. Tuszów Narodowy, cz. Mielec, cz. Radomyśl Wielki i Przecław. Wykonawca dla Zad. Nr 1 został wyłoniony w drodze odrębnego postępowania.

Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Korczaka 6a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 5837521, 5839633 , fax. 017 5837521
  • Data zamieszczenia: 2013-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu
    ul. Korczaka 6a 6a
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 5837521, 5839633, fax. 017 5837521
    REGON: 69058769200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie dwukrotnego koszenia poboczy, skarp nasypów i rowów przy drogach powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w latach 2013 ÷ 2016: Zad. Nr 2 - na terenie Gmin: części Padew Narodowa, cz. Tuszów Narodowy, cz. Mielec, cz. Radomyśl Wielki i Przecław. Wykonawca dla Zad. Nr 1 został wyłoniony w drodze odrębnego postępowania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w latach 2013 ÷ 2016 dwukrotnego koszenia: traw, chwastów oraz młodych odrostów drzew i krzewów o średnicy do 3 cm, z poboczy oraz skarp nasypów i rowów przy drogach powiatowych na terenie powiatu mieleckiego. W ramach przedmiotowego zadania przewiduje się w każdym roku dwukrotne koszenie poboczy i skarp, na maksymalnej długości dla jednokrotnego koszenia - 334 km, licząc długość po jednej stronie drogi, przy założeniu koszenia na śr. szerokości 3,5 m. Faktyczne ilości kilometrów bieżących koszenia poboczy i skarp będą uzależnione od aktualnych potrzeb świadczenia przedmiotowych usług na danym terenie oraz możliwości finansowych Zamawiającego; Zamawiający może przekazać do koszenia pobocza i skarpy na mniejszej długości. Usługi będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonywane zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną, stanowiącą Rozdz. 3 SIWZ. Nazwa i kod usług wg CPV: Usługi w zakresie trawników - 77.31.41.00-5. Zamówienie należy zrealizować w latach 2013 ÷ 2016 w terminach: a) pierwsze koszenie - od 1 do 30 czerwca, b) drugie koszenie - od 1 do 30 września. Podane terminy są terminami orientacyjnymi, szczegółowe terminy rozpoczęcia poszczególnych etapów zamówienia (z minimum trzydniowym wyprzedzeniem) określi Wykonawcy Inspektor Nadzoru wyznaczony przez Zamawiającego. Od terminu rozpoczęcia, określonego przez Inspektora Nadzoru, Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować każde koszenie - w ciągu trzydziestu dni kalendarzowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773141005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, wpłacane przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl (otwierając zakładki: Przetargi - Powiat. Zarząd Dróg - Specyfikacje)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach