Przetargi.pl
Wykonywanie drobnych robót remontowych w budynkach mieszczących Wydziały Urzędu Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy w 2017 roku (znak sprawy ZP- 19/17)

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 00691 Warszawa, ul. Nowogrodzka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 93 93 , fax. 22 443 94 85
  • Data zamieszczenia: 2017-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
    ul. Nowogrodzka 43
    00691 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 93 93, fax. 22 443 94 85
    REGON: 1525966300108
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie drobnych robót remontowych w budynkach mieszczących Wydziały Urzędu Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy w 2017 roku (znak sprawy ZP- 19/17)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie drobnych robót remontowych w budynkach mieszczących Wydziały Urzędu Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy w 2017 roku. W zakres zamówienia wchodzą: Drobne roboty remontowe, instalacyjne elektryczne i instalacyjne sanitarne w budynkach/pomieszczeniach Urzędu Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy. Dla każdej roboty remontowej objętej kontraktem zostanie przygotowany Opis techniczny robót do wykonania obejmujący: zakres robót (z przedmiarem i opisem sposobu wykonania), termin wprowadzenia na budowę, termin zakończenia robót, wskazanie koniecznych do wykonania robót materiałów (z podaniem ich parametrów), ewentualne rysunki i szkice, sposoby odbioru. UWAGA! W branży elektrycznej należy uwzględnić konieczność obsługi transformatorowej stacji kontenerowej 15//0,4 kV zlokalizowanej w budynku Urzędu Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy przy ul. Nowogrodzkiej 43 – PN-EN 62271-200:2007. Roboty zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją zawierającą: 1) Przedmiary robót dla wykonywania remontów w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w pomieszczeniach Wydziałów Urzędu Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy wykonane odpowiednio: w dniu 19.01.2017 r. przez Zdzisława Dąbrowskiego, w dniu 17.01.2017 r. przez Pawła Goniprowskiego, w dniu 19.01.2017 r. przez Arkadiusza Kieresia. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla wykonywania drobnych remontów w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w pomieszczeniach Wydziałów Urzędu Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy wykonana w dniu 06.02.2017 r. przez Annę Zakrzewską. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 5 do SIWZ. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez co najmniej 1 osobę, zatrudnioną na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowego pracownika lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionej już osoby w charakterze pracownika ogólnobudowlanego. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osobę zatrudnioną na podstawie umowy o pracę został szczegółowo opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopi zanonimizowanej umowy o pracę osoby wykonującej czynności, o których mowa w ust. 2. i 3. wraz z oświadczeniem wykonawcy, ze osoba ta jest zatrudniona na umowę o pracę przez niego lub jego podwykonawców. Kopia umowy powinna być zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL i informacji pozwalających na jednoznaczną identyfikację pracownika). Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz przedmiot umowy powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5. W przypadku wątpliwości, czy osoby realizujące zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający powiadomi właściwy inspektorat pracy, celem przeprowadzenia czynności kontrolnych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 2 i 3. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osoby, o której mowa w ust. 2 i 3 przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w ust. 2 i 3 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania lub nadzorowania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowią zmiany niniejszej umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach