Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie ogłasza przetarg
- Adres: 43-190 Mikołów, Karola Miarki
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 510219434
- Data zamieszczenia: 2017-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
Karola Miarki 9
43-190 Mikołów, woj. śląskie
tel. 510219434
REGON: 365421894 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1374
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie drobnych robót awaryjnych dekarsko-blacharskich dla budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w latach 2017 - 2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie przez Wykonawcę na zlecenie Zamawiającego drobnych robót awaryjnych dekarsko-blacharskich dla budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w latach 2017-2018 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1.W trakcie trwania umowy będą mogły występować następujące prace: ROBOTY DEKARKO-BLACHARSKIE a) przemurowanie uszkodzonych kominów na dachu z cegły pełnej b) przemurowanie uszkodzonych kominów na dachu z cegły klinkierowej c) wykonanie tynków z zaprawy mrozoodpornej na kominach d) uzupełnienie rolek z cegły pełnej na murkach ogniowych e) uzupełnienie rolek z cegły klinkierowej na murkach ogniowych f) rozbiórka pokrycia z papy na dachu drewnianym g) wymiana deskowania dachu z desek 25mm wymiarowych nasyconych h) pokrycie dachu papą termozgrzewalną nawierzchniową SBS minimum gr 5,2 mm jednowarstwowo i) pokrycie dachu dwuwarstwowo / papa termozgrzewalna podkładowa gr 4,7mm oraz nawierzchniowa SBS gr 5,2mm minimum / j) obróbki blacharskie z blachy powlekanej k) obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej gr0,55mm l) rury spustowe PCV o średnicy 110mm m) rynny dachowe PCV o średnicy 150mm n) rynny dachowe z blachy ocynkowanej gr 0,55mm fi 15cm o) rury spustowe z blachy ocynkowanej gr 0,55mm fi 11cm p) rozbiórka ołacenia dachu q) pokrycie dachu dachówka ceramiczną r) przełożenie pokrycia z dachówki ceramicznej s) koszty pracy samochodu zwyżki h=27m t) wywóz i utylizacja gruzu u) wywóz i utylizacja papy z rozbiórki lub inne prace remontowe związane z awaryjnymi naprawami dachów papowych na podłożu drewnianym i betonowym, dachówkowych i innych pokryć i obróbek dachowych. 2.2. Podstawowy zakres robót znajduje się w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 9 do siwz. 2.3. Roboty będą przekazywane do wykonania sukcesywnie, w miarę ich pozyskiwania, dlatego Wykonawca musi być przygotowany na ewentualne prowadzenie prac równolegle w różnych lokalizacjach. 2.4. Ze względu na bardzo duże zróżnicowanie zakresu remontu, zakres prac każdorazowo będzie rozliczany przez Zamawiającego na podstawie kosztorysu powykonawczego, sporządzonego w oparciu o protokół typowania, obmiar robót , zgodnie z cenami jednostkowymi występującymi w kosztorysie ofertowym , oraz wg cen i stawek czynników cenotwórczych podanych przez Wykonawcę w ofercie. 2.5. Ceny zakupu pozostałych materiałów nie występujących w ofercie wyliczane będą w wysokości do średnich cen z kosztami zakupu opublikowanych w zeszytach Sekocenbudu z kwartału, w którym prace były wykonane, a w przypadku ich braku inspektor może żądać wglądu do faktur zakupu materiału lub urządzenia. 2.6. Ceny najmu pozostałego sprzętu nie występującego w ofercie wyliczane będą w wysokości do średnich cen wraz z kosztami jednorazowymi opublikowanych w zeszytach Sekocenbudu z kwartału w którym prace były wykonywane. 2.7. W dniu powzięcia wiadomości o wystąpieniu prac należy uzgodnić z inspektorami nadzoru szczegółowy ich zakres oraz przystąpić do realizacji zadania najpóźniej na drugi dzień roboczy(termin realizacji zgodny ze wskazaniem w ofercie- termin reakcji stanowi kryterium oceny ofert) po otrzymaniu zlecenia. Z uwagi na przecieki dachowe należy niezwłocznie zabezpieczyć dach przed zalaniem pomieszczeń budynku. 2.8. Wszelkie materiały używane do wykonywania prac winny posiadać stosowne wymagane obowiązującymi przepisami prawa atesty, aprobaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty potwierdzające powyższe Wykonawca przedstawi każdorazowo na żądanie inspektora nadzoru. 2.9. Na zastosowane urządzenia wykonawca udziela gwarancji w zakresie i okresie równym do gwarancji producenta urządzenia. 2.10. Specyfikacja techniczna wykonywania i odbioru robót znajduje się w załącznik nr 8 do siwz. 2.11. Na chwilę obecną Zamawiający nie ma wiedzy, ile awarii może wystąpić , a ich szacunkową wielkość prognozuje na podstawie poprzednich lat. Zamawiający przyjął jako szacunek 5- krotność robót wskazanych w przedmiarze robót dotyczących budynków mieszkalnych, bądź robót objętych 8% VAT-em, oraz 2-krotność dla budynków użyteczności publicznej, bądź elementów objętych 23% VAT-em . 2.12. Na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały Wykonawca musi udzielić co najmniej rocznej gwarancji (okres gwarancji zgodny ze wskazaniem w ofercie-okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert) 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000,00PLN (słownie: pięćtysięcyzłotych00/100) przed upływem terminu składania ofert zgodnie z zapisami siwz.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-07-21 - Remont klatek schodowych w budynku przy ul. Słowackiego 14 w Katowicach
Dodano: 2024-07-19 - „Naprawy miejscowe na terenie Stadionu Śląskiego zgodnie z zaleceniami wynikającymi z okresowych przeglądów budowlanych dotyczących stanu technicznego obiektu”
Dodano: 2024-07-16 - Budowa systemu oświetlenia sportowego na boisku treningowym przy ul. Modrzewskiego 3 w Bytomiu
Dodano: 2024-07-16 - Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 13 w Gliwicach
Dodano: 2024-07-13 - Wykonanie remontów pomieszczeń w poradniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach w budynku zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 2 zgodnie z planowanym terminarzem robót
Dodano: 2024-07-12 - Remont odcinka drogi głównej na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków (COŚ) przy ulicy Srebrnej 172/188 w Częstochowie
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja infrastruktury Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-07-11 - Zaprojektowanie i wykonanie robót pn: Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ślemień
Dodano: 2024-07-11 - Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla potrzeb realizacji: „Remontu chodników przy ul. Dębowej prowadzących do SP 13 (BO)” oraz „Remontu chodnika przed wejściem do SP 13(...)”
Dodano: 2024-07-11