Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
- Data zamieszczenia: 2013-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
ul. Walewska 4 4
04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
REGON: 01044511900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót elektrycznych w budynkach, lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibach ZGN Praga-Południe administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w 2013r. na terenie Administracji Nieruchomości nr 1,5,6,7. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie drobnych robót budowlanych oraz usuwanie awarii, naprawy i konserwacja (w tym bieżące utrzymanie obiektów budowlanych w dobrym stanie) w zakresie robót elektrycznych w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy. Zakres robót obejmuje m. in: Roboty remontowe instalacji elektrycznych, Roboty remontowe sieci elektrycznych zewnętrznych, Roboty związane z oświetleniem terenu, Roboty poinstalacyjne, oraz konserwacja bram wjazdowych i bram garażowych z napędem elektrycznym mająca na celu utrzymanie w sprawności technicznej, tj.: - przeprowadzeniu raz w miesiącu próby testowej poprawnego działania bram w celu zapobieganiu i eliminowaniu dużych uszkodzeń, - utrzymaniu prawidłowej pracy bram, a szczególnie niezawodności ich funkcjonowania, - bieżącym sprawdzaniu działania bram w zakresie sterowania elektrycznego i mechanicznego. Ilość bram wg Załącznika nr 7e do SIWZ znajdująca się w zasobach Zamawiającego: AN1: bramy garażowe- 3 szt., bramy wjazdowe-3 szt. AN5: bramy wjazdowe-9 szt. AN6: bramy wjazdowe-3 szt. AN7: bramy wjazdowe-1 szt. 2. Rodzaj robót i warunki ich wykonania określają: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące Załączniki nr 8 i 9 do SIWZ. Wykaz adresowy budynków stanowi zał. nr 7a,7b,7c,7d do SIWZ. Wykaz adresowy bram stanowi zał. nr 7e do SIWZ. Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. a) Jednostkowe zlecenie będzie podstawą wykonania robót. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót, technologii wykonania oraz terminu wykonania i odbioru robót. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane osobiście lub faksem Wykonawcy. Rozliczenie wykonanych robót będzie odbywało się kosztorysem powykonawczym, według cen jednostkowych robót określonych w kosztorysie ofertowym, a w przypadku braku tych cen - w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w kosztorysie ofertowym. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu nie ujętych w kosztorysie ofertowym - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu. b) podstawą do odbioru wykonanych robót będzie protokół odbioru spisany z udziałem Zamawiającego i Wykonawcy. Potwierdzeniem wykonania robót w lokalach mieszkalnych, użytkowych będzie podpis lokatora, użytkownika na zleceniu. c) w przypadku wystąpienia usterek powykonawczych Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia ich w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. d) warunki techniczne wykonawstwa określają odpowiednie przepisy normatywne (PN i BN) oraz Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych - Tom V -Instalacje elektryczne. 3. Wykonawca zobowiązany jest do: a) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową. b) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych. c) zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania. d) Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wykonywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii, dopływu wody - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia. e) używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót. f) bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót po ich zakończeniu wraz z wywozem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji. 4. W latach 2010-2012 wykonano średnio roboty w branży elektrycznej za kwotę: 2010r: na terenie AN 1: za 100 107,79 zł. brutto, na terenie AN5: 247 049,17 zł. brutto, na terenie AN6: 150 563,27 zł. brutto, na terenie AN7: 79 957,76 zł. brutto. 2011r.: na terenie AN 1: za 82 462,59 zł. brutto, na terenie AN5: 190 632,70 zł. brutto, na terenie AN6: 164 274,63 zł. brutto, na terenie AN7: 115 573,05 zł. brutto. 2012r.: na terenie AN 1: za 95 761,83 zł. brutto, na terenie AN5: 201 187,31 zł. brutto, na terenie AN6: 158 697,20 zł. brutto, na terenie AN7: 100 484,15 zł. brutto. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (w przypadku wpłaty wadium w formie pieniądza, wadium powinno być na koncie Zamawiającego, najpóźniej w chwili upływu terminu składania ofert!). Wadium w przypadku składania ofert na całość zamówienia wynosi 7.700,00 zł, (słownie: siedem tysięcy siedemset złotych) a w przypadku składania ofert na poszczególne części zamówienia wynosi: część 1 - 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych), część 2 - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), część 3 - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), część 4 - 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), W przypadku składania ofert częściowych, na przelewie winno być opisane której części wadium dotyczy. Potwierdzenie wniesienia wadium należy złożyć razem z ofertą, lecz jako osobny dokument. UWAGA! Nie należy wpinać dowodu wniesienia wadium do oferty!
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa oświetlenia zewnętrznego ulicy Willowej, Słonecznikowej i Borówkowej w Grodzisku Maz. , ul. Przesmyk w m. Kałęczyn, ul. Platanowej w m. Czarny Las, ul.Orlej w m. Opypy oraz ul. Krajobrazowej w m. Kozery
Dodano: 2016-07-27 - wymianę instalacji elektrycznej i remont klatki schodowej oraz remont balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Kamionkowskiej 54 w Warszawie
Dodano: 2016-07-26 - MODERNIZACJA PRZYCHODNI SZPZLO WARSZAWA WESOŁA Nr. 1 ul. Kilińskiego 50
Dodano: 2016-07-25 - wykonanie remontu części I piętra budynku przy ul. Podskarbińskiej 6 w Warszawie na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m.st Warszawy
Dodano: 2016-07-22 - 1.Remont instalacji c.o. z węzłem cieplnym, instalacji c.w. i z.w. , instalacji kanalizacji sanitarnej oraz dostosowanie przeciwpożarowej instalacji wodociągowej do obowiązujących przepisów 2.Remont łazienek finansowany z programu Budżet Partycypacyjny 2016 r. W PRZEDSZKOLU NR 139 PRZY UL. DĄBROWSKIEGO 71A W WARSZAWIE
Dodano: 2016-07-22 - REMONT INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W OBIEKCIE NR 4 NA TERENIE STP KABATY
Dodano: 2016-07-19 - Naprawa oświetlenia głównego w serwerowniach i pomieszczeniach przyległych do serwerowni. CIS-WAG..271.7.2016
Dodano: 2016-07-15 - Wymiana rozdzielnic elektrycznych w kompleksach wojskowych K-0799 i K-6031 na terenie 23. BLT Mińsk Mazowiecki - SPRAWA ZP.27.2016
Dodano: 2016-07-14 - Budowa oświetlenia ulicznego (linia kablowa) z przebudową chodników, zjazdów i jezdni oraz budowa wewnętrznych linii zasilających (WLZ) do 5 budynków w ul. 1-go Maja i Bartniaka w Grodzisku Mazowieckim
Dodano: 2016-07-12 - remont podłoża w lokalu użytkowym wraz z wykonaniem zasilających linii elektrycznych - ul. Wolska 66
Dodano: 2016-07-08