Przetargi.pl
Wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót elektrycznych w budynkach, lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibach ZGN Praga-Południe administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w 2013r. na terenie Administracji Nieruchomości nr 1,5,6,7.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
  • Data zamieszczenia: 2013-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4 4
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
    REGON: 01044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót elektrycznych w budynkach, lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibach ZGN Praga-Południe administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w 2013r. na terenie Administracji Nieruchomości nr 1,5,6,7.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie drobnych robót budowlanych oraz usuwanie awarii, naprawy i konserwacja (w tym bieżące utrzymanie obiektów budowlanych w dobrym stanie) w zakresie robót elektrycznych w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy. Zakres robót obejmuje m. in: Roboty remontowe instalacji elektrycznych, Roboty remontowe sieci elektrycznych zewnętrznych, Roboty związane z oświetleniem terenu, Roboty poinstalacyjne, oraz konserwacja bram wjazdowych i bram garażowych z napędem elektrycznym mająca na celu utrzymanie w sprawności technicznej, tj.: - przeprowadzeniu raz w miesiącu próby testowej poprawnego działania bram w celu zapobieganiu i eliminowaniu dużych uszkodzeń, - utrzymaniu prawidłowej pracy bram, a szczególnie niezawodności ich funkcjonowania, - bieżącym sprawdzaniu działania bram w zakresie sterowania elektrycznego i mechanicznego. Ilość bram wg Załącznika nr 7e do SIWZ znajdująca się w zasobach Zamawiającego: AN1: bramy garażowe- 3 szt., bramy wjazdowe-3 szt. AN5: bramy wjazdowe-9 szt. AN6: bramy wjazdowe-3 szt. AN7: bramy wjazdowe-1 szt. 2. Rodzaj robót i warunki ich wykonania określają: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące Załączniki nr 8 i 9 do SIWZ. Wykaz adresowy budynków stanowi zał. nr 7a,7b,7c,7d do SIWZ. Wykaz adresowy bram stanowi zał. nr 7e do SIWZ. Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. a) Jednostkowe zlecenie będzie podstawą wykonania robót. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót, technologii wykonania oraz terminu wykonania i odbioru robót. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane osobiście lub faksem Wykonawcy. Rozliczenie wykonanych robót będzie odbywało się kosztorysem powykonawczym, według cen jednostkowych robót określonych w kosztorysie ofertowym, a w przypadku braku tych cen - w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w kosztorysie ofertowym. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu nie ujętych w kosztorysie ofertowym - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu. b) podstawą do odbioru wykonanych robót będzie protokół odbioru spisany z udziałem Zamawiającego i Wykonawcy. Potwierdzeniem wykonania robót w lokalach mieszkalnych, użytkowych będzie podpis lokatora, użytkownika na zleceniu. c) w przypadku wystąpienia usterek powykonawczych Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia ich w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. d) warunki techniczne wykonawstwa określają odpowiednie przepisy normatywne (PN i BN) oraz Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych - Tom V -Instalacje elektryczne. 3. Wykonawca zobowiązany jest do: a) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową. b) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych. c) zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania. d) Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wykonywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii, dopływu wody - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia. e) używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót. f) bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót po ich zakończeniu wraz z wywozem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji. 4. W latach 2010-2012 wykonano średnio roboty w branży elektrycznej za kwotę: 2010r: na terenie AN 1: za 100 107,79 zł. brutto, na terenie AN5: 247 049,17 zł. brutto, na terenie AN6: 150 563,27 zł. brutto, na terenie AN7: 79 957,76 zł. brutto. 2011r.: na terenie AN 1: za 82 462,59 zł. brutto, na terenie AN5: 190 632,70 zł. brutto, na terenie AN6: 164 274,63 zł. brutto, na terenie AN7: 115 573,05 zł. brutto. 2012r.: na terenie AN 1: za 95 761,83 zł. brutto, na terenie AN5: 201 187,31 zł. brutto, na terenie AN6: 158 697,20 zł. brutto, na terenie AN7: 100 484,15 zł. brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (w przypadku wpłaty wadium w formie pieniądza, wadium powinno być na koncie Zamawiającego, najpóźniej w chwili upływu terminu składania ofert!). Wadium w przypadku składania ofert na całość zamówienia wynosi 7.700,00 zł, (słownie: siedem tysięcy siedemset złotych) a w przypadku składania ofert na poszczególne części zamówienia wynosi: część 1 - 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych), część 2 - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), część 3 - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), część 4 - 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), W przypadku składania ofert częściowych, na przelewie winno być opisane której części wadium dotyczy. Potwierdzenie wniesienia wadium należy złożyć razem z ofertą, lecz jako osobny dokument. UWAGA! Nie należy wpinać dowodu wniesienia wadium do oferty!

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach