Przetargi.pl
Wykonywanie drobnych remontów oświetlenia ulicznego na terenie Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy

Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435509 , fax. 22 4435552
  • Data zamieszczenia: 2018-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe
    ul. Grochowska 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435509, fax. 22 4435552
    REGON: 015259640-00073
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie drobnych remontów oświetlenia ulicznego na terenie Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie drobnych remontów oświetlenia ulicznego w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy. Zakres prac remontowo-budowlanych: - wymiana opraw oświetleniowych wraz utylizacją, - wymiana słupów oświetleniowych wraz z utylizacją, - wymiana odcinków kabla oświetleniowego, - wymiana instalacji elektrycznej słupa oświetleniowego (wraz z tabliczką bezpiecznikową), - wymiana szaf sterowniczych oświetlenia OS, - każdorazowe uruchomienie i włączenie do czynnej instalacji, - odtworzenie nawierzchni po wykonanych pracach, - inne prace zlecone przez Zamawiającego na instalacji oświetlenia ulicznego. UWAGA! Prace będą prowadzone pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego i firmy konserwującej oświetlenie uliczne, wyłonionej przez Zarząd Dróg Miejskich Warszawa. Wszystkie zdemontowane elementy instalacji będą utylizowane po uzgodnieniu z firmą konserwacyjną . Wykonywane roboty powinny być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji. Wyroby stosowane do montażu powinny być nowe (nieużywane). Wszystkie użyte materiały i urządzenia muszą posiadać aktualne atesty i certyfikaty wystawione przez Producenta lub Biuro Badawcze do Spraw Jakości Stowarzyszenia Elektryków Polskich w Warszawie, ul. Pożaryskiego 28 A, (B.B.J. SEP). Wszystkie materiały (w szczególności oprawy) po dostarczeniu na plac budowy, przed montażem, zostaną sprawdzone przez Zamawiającego pod względem spełnienia warunków STWiOR oraz certyfikatów i kart katalogowych. Rodzaj robót i warunki wykonania robót określają: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki nr 10 i 11 do niniejszej SIWZ. Przedmiar robót (załącznik nr 10 do SIWZ) ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert. Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie wynikające z kosztorysu powykonawczego wykonanego w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosztorysie ofertowym i faktyczne ilości wykonanych robót. Roboty, dla których nie zostały określone ceny jednostkowe rozliczane będą w oparciu o normy katalogowe (KNR, KNNR) oraz zaoferowaną stawkę robocizny i narzuty. 2. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z póżn. zm.) Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 2 pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy (z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji), w tym wykonujących: roboty demontażowe, wywóz i utylizację instalacji oświetleniowych, montaż latarń oświetlenia ulicznego, podłączanie przewodów elektrycznych, roboty pomontażowe i wykonywanie pomiarów elektrycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę, w skład której wchodzi: 1. Wypełniony Formularz oferty zgodny ze wzorem z załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, przedmiarów robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załączniki nr 10 i 11 do SIWZ). 3. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25 ust 1 pkt 1) ustawy Pzp – wg. załącznika nr 2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – wg załącznika nr 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów - składa w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – wg załącznika nr 4, Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: • zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu • sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, • zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 6. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach