Przetargi.pl
Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych stolarsko-szklarskich w zasobach gminnych ZGM w Gorzowie Wlkp. w rejonie ADM 3

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Wełniany Rynek 3
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7387101 (-02) , fax. 095 7387100
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Wełniany Rynek 3 3
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7387101 (-02), fax. 095 7387100
    REGON: 00361962000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych stolarsko-szklarskich w zasobach gminnych ZGM w Gorzowie Wlkp. w rejonie ADM 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje drobne naprawy bieżące i konserwacje stolarsko-szklarskie (wg stawek do kosztorysowania) wyszczególnione w zakresie prac, ujętym w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do umowy. W kalkulacji należy uwzględnić koszt dojazdu oraz transportu materiałów w miejsce przeznaczenia. Uwaga ! Ilość prac do wykonania będzie określana na podstawie zgłoszeń i stwierdzonych potrzeb. Kosztorys robót określa szacunkowo ilość robót do ewentualnego wykonania. Rozliczenie prac następować będzie na podstawie kosztorysów zamiennych sporządzonych na podstawie stawek oraz cen materiałów i sprzętu podanych w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie rozszerzenie zakresu robót, które nie zostały przewidziane w załączonym przedmiarze,z rozliczeniem ich na podstawie obowiązującej bazy KNR, cen materiałów oraz stawek kalkulacyjnych podanych w ofercie. W przypadku materiałów i sprzętu, który nie zostanie uwzględniony w dokumentach przetargowych, zastosowanie będą miały średnie ceny materiałów (bez Kz) wydawnictwa SEKOCENBUD z poprzedniego kwartału. W przypadku braku cen na materiały i sprzęt w powyższej publikacji, będzie uznawana cena na podstawie faktury zakupu przedstawionej przez Wykonawcę, jednak nie wyższa niż średnie ceny rynkowe. Okres rękojmi : 24 m-ce W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), co oznacza, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1. Posiadania uprawnień do wykonywana określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2.Posiadania wiedzy i doświadczenia; W celu spełnienia powyższego warunku wykonawca obowiązany jest wykazać: -wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca może dysponować tymi osobami zatrudnionymi zarówno na podstawie umowy o pracę, jak i na innej podstawie np. umowie zlecenia, umowie o dzieło, czy umowie przedwstępnej. Zamawiający dopuszcza wszelkie formy korzystania z narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego zarówno jako właściciel, jak i użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub na innej podstawie prawnej (np. leasing),z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; W celu spełnienia powyższego warunku należy wykazać posiadanie polisy OC w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. 10 niniejszej siwz. Podstawy wykluczenia wykonawcy: Komentarz Spełnienie powyższych warunków nie wyłącza możliwości wykluczenia wykonawcy z postępowania w razie zaistnienia przesłanek określonych art. 24 ust 1 i 2 u Pzp O ile nie zaistnieją okoliczności, które powodowałyby unieważnienie postępowania, to zamawiający na mocy art. 26 ust.3 i 4 u Pzp: -w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie wykonawców do uzupełnienia wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu lub poprawienia dokumentów zawierających błędy, - wyznaczonym przez siebie terminie wezwie wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 u Pzp, potwierdzających spełnienie warunków określonych przez zamawiającego w siwz. Przy czym, zgodnie z regulacją art. 26 u Pzp : -ust. 2a Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. -ust. 2b Jeżeli Wykonawca nie jest w stanie przedłożyć dokumentów potwierdzających, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu , może przedłożyć inne wiarygodne dokumenty . W szczególności w celu potwierdzenia spełnienia warunków, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów ( oświadczenie może być złożone z datą po terminie składania ofert) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Oznacza to, iż Wykonawca, chociaż nadal będzie jedynym podmiotem odpowiedzialnym za wykonanie zamówienia, przestanie być jedynym podmiotem, którego potencjał będzie badany przez zamawiającego. -ust. 2c regulacja niniejszego artykułu umożliwia wykonawcom- alternatywne do zakładanego przez zamawiającego- potwierdzenie znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej przez przedstawienie innych dokumentów, jeżeli wykonawca z uzasadnionej przyczyny nie może przedstawić dokumentów wymaganych przez zamawiającego, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty winny potwierdzić spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Uwaga! W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek z wymagań wyżej określonych Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.wypełniony formularz oferty zał. nr 1, wraz z oświadczeniem, że: spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oraz że zapoznał się z treścią załączonego wzoru umowy i akceptuje ją bez zastrzeżeń oraz zobowiązuje się w przypadku wyboru do jej zawarcia w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego, 2. kosztorys ofertowy sporządzony w kalkulacji szczegółowej ściśle wg załączonego do niniejszej siwz kosztorysu wraz ze zbiorczym zestawieniem cen materiałów i sprzętu (zaleca się alfabetyczną formę zestawienia celem ułatwienia pracy Zamawiającemu), 3.aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem oraz zawierający dane osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, 4. kopia aktualnego ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności; 5. oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy - dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum) . Uwaga: Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. .6. wykaz usług wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie, 7.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać niniejsze zamówienie lub będą uczestniczyć w jego wykonaniu. Zamawiający nie przewiduje: - zawarcia umowy ramowej - aukcji elektronicznej - ustanowienia dynamicznego systemu zakupów - możliwości składania ofert wariantowych - możliwości składania ofert częściowych - zwrotu kosztów udziału w postępowaniu - udzielenia zamówień uzupełniających - prowadzenia rozliczeń w walutach obcych Zamawiający przewiduje: Możliwość zmian w treści umowy o udzielenie niniejszego zamówienia wyłącznie w sytuacji zmiany osoby wymienionej w § 6 umowy. Zmiany i uzupełnienia w treści umowy będą dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu. Specyfikacja istotnych warunków została zamieszczona na stronie internetowej www.zgm.bip.gorzow.pl . SIWZ można odebrać osobiście w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp., ul. Wełniany Rynek 3, pok. 19 . Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się kryterium: Cena (C)- 100 % Kryterium będzie wyliczane wg wzoru: cena min. C = ---------------------------- x 10 pkt. X100 % cena badanej oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadania uprawnień do wykonywana określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2.Posiadania wiedzy i doświadczenia; W celu spełnienia powyższego warunku wykonawca obowiązany jest wykazać: -wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca może dysponować tymi osobami zatrudnionymi zarówno na podstawie umowy o pracę, jak i na innej podstawie np. umowie zlecenia, umowie o dzieło, czy umowie przedwstępnej. Zamawiający dopuszcza wszelkie formy korzystania z narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego zarówno jako właściciel, jak i użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub na innej podstawie prawnej (np. leasing), z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; W celu spełnienia powyższego warunku należy wykazać posiadanie polisy OC w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. 10 niniejszej siwz. Podstawy wykluczenia wykonawcy: Komentarz Spełnienie powyższych warunków nie wyłącza możliwości wykluczenia wykonawcy z postępowania w razie zaistnienia przesłanek określonych art. 24 ust 1 i 2 u Pzp O ile nie zaistnieją okoliczności, które powodowałyby unieważnienie postępowania, to zamawiający na mocy art. 26 ust.3 i 4 u Pzp: -w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie wykonawców do uzupełnienia wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu lub poprawienia dokumentów zawierających błędy, -w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 u Pzp, potwierdzających spełnienie warunków określonych przez zamawiającego w siwz. Przy czym, zgodnie z regulacją art. 26 u Pzp : -ust. 2a Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. -ust. 2b Jeżeli Wykonawca nie jest w stanie przedłożyć dokumentów potwierdzających, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu , może przedłożyć inne wiarygodne dokumenty . W szczególności w celu potwierdzenia spełnienia warunków, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów ( oświadczenie może być złożone z datą po terminie składania ofert) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Oznacza to, iż Wykonawca, chociaż nadal będzie jedynym podmiotem odpowiedzialnym za wykonanie zamówienia, przestanie być jedynym podmiotem, którego potencjał będzie badany przez zamawiającego. -ust. 2c regulacja niniejszego artykułu umożliwia wykonawcom- alternatywne do zakładanego przez zamawiającego- potwierdzenie znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej przez przedstawienie innych dokumentów, jeżeli wykonawca z uzasadnionej przyczyny nie może przedstawić dokumentów wymaganych przez zamawiającego, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty winny potwierdzić spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Uwaga! W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek z wymagań wyżej określonych Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.wypełniony formularz oferty /zał. nr 1/, wraz z oświadczeniem, że: spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oraz że zapoznał się z treścią załączonego wzoru umowy i akceptuje ją bez zastrzeżeń oraz zobowiązuje się w przypadku wyboru do jej zawarcia w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego, 2. kosztorys ofertowy sporządzony w kalkulacji szczegółowej ściśle wg załączonego do niniejszej siwz kosztorysu wraz ze zbiorczym zestawieniem cen materiałów i sprzętu (zaleca się alfabetyczną formę zestawienia celem ułatwienia pracy Zamawiającemu), 3.aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem oraz zawierający dane osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, 4. kopia aktualnego ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności; 5. oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy - dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum) . Uwaga: Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. .6. wykaz usług wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie - /zał.2/, 7.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać niniejsze zamówienie lub będą uczestniczyć w jego wykonaniu -/zał.3/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.bip.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach