Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. 1-go Maja 9
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2281930 , fax. 32 2281498
- Data zamieszczenia: 2014-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.
ul. 1-go Maja 9 9
41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
tel. 32 2281930, fax. 32 2281498
REGON: 00030827000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Spółka z o. o. dostaw artykułów spożywczych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Warunki szczegółowe wymagane od Wykonawców: a)- pakiet nr 1 - odległość piekarni od Zamawiającego maksymalnie 20 km b)zapewnienie transportu, c)termin płatności: 60 dni, d)miejsce dostawy: kuchenki oddziałowe Pakiet nr 1, magazyn Szpitala Pakiet nr 2 i 3, 2.Dodatkowe wymagania: Wykonawca ma zagwarantować: a)terminowość dostaw: -Pakiet nr 1: dostawa 2 razy dziennie w godzinach: rano 7:00 - 7:30 dnia następnego po złożonym zamówieniu, po południu 16:00 - 16:30 w dniu złożenia zamówienia przez 7 dni w tygodniu przez cały okres trwania umowy do kuchenek oddziałowych według przesłanego wraz z zamówieniem rozdzielnika. -Pakiet nr 2 i 3: do 2 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia przez 5 dni w tygodniu przez cały okres trwania umowy b)zgodność asortymentu dostawy z zamówieniem, c)dostawę towaru jakościowo odpowiadającego wymogom użytkowym w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i magazynowanie, d)dostawę towaru od poniedziałku do piątku do magazynu Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich (dotyczy pakietu nr 2 i 3), e)realizację reklamacji: -Pakiet nr 1: dotyczący wad fizycznych towaru jak również wad jakościowych wynikających z winy Dostawcy lub firmy spedycyjnej występującej w jego imieniu do 1 godziny od momentu stwierdzenia uchybienia potwierdzonego na dowodzie dostawy w obecności Dostawcy (osoby dostarczającej towar). -Pakiet nr 2 i 3: dotyczących wad fizycznych towaru jak również wad jakościowych wynikających z winy Dostawcy lub firmy spedycyjnej występującej w jego imieniu w przypadku stwierdzenia wadliwości wymianę towaru na wolny od wad w terminie do 1 dnia od dnia zgłoszenia. f)realizację dostaw natychmiastowych w szczególnych okolicznościach, których nie można było wcześniej przewidzieć -Pakiet nr 1: do 1 godziny od chwili złożenia zamówienia faxem, lub e-mail, -Pakiet nr 2 i 3 do 24 godzin od chwili złożenia zamówienia faxem, lub e-mail, g)w odniesieniu wyłącznie do pakietu 3 - termin ważności produktu minimum 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. PAKIET NR 1 Pieczywo Lp. Nazwa towaru Opis towaru Ilość/rok j.m. 1.Chleb pszenno - żytni (krojony, pakowany) 900g +(- 100g)paczka Smak: słodko- kwaśny Zapach: Czysty z właściwym aromatem, niedopuszczalny zapach stęchły i inny obcy. Konsystencja: miękisz elastyczny, równomiernie porowaty, pory drobne o cienkich ściankach, ściśle przylegający do skórki, bez zakalca i grudek mąki. Barwa: skóra rumiana, błyszcząca, sprężysta, równomiernie wypieczona bez pęcherzy. 8 400 kg 2.Baton pszenny (krojony, pakowany) 400 g +(- 20 g )paczka Smak: lekko słodki Zapach: Czysty z właściwym aromatem, niedopuszczalny zapach stęchły i innych obcych. Konsystencja: miękisz elastyczny, równomiernie porowaty, pory drobne o cienkich ściankach, ściśle przylegający do skórki, bez zakalca i grudek mąki. Barwa: skórka równomiernie zabarwiona o odcieniu żółto- złotym. 1920 kg 3.Suchary 36 kg Szczegółowy opis przedmiotu: Wyżej wymienione produkty mają być zgodne z obowiązującymi normami. Produkty określone w Pakiecie nr 1 nie mogą pochodzić ze zwrotów. Chleb ma być krojony o wadze 900 gram paczka i pakowany w folię, z naniesionym terminem przydatności do spożycia maksymalnie 3 dni licząc od dnia wypieku, wg receptury: mąka pszenna (chlebowa) typ 750 60% - 70%, mąka żytnia typ 720 - 30% - 40% , zakwas, drożdże i spełniający wymagania Polskiej Normy PN 93A-74103, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie (nazwa producenta, termin przydatności do spożycia, gramatura). Chleb ma być bez ulepszaczy i konserwantów. Baton ma być krojony o wadze 400 gram paczka i pakowany w folię, z naniesionym terminem przydatności do spożycia maksymalnie 3 dni licząc od dnia dostawy, spełniający wymagania Polskiej Normy PN-92A-74105, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie (nazwa producenta, termin przydatności do spożycia, gramatura). Baton ma być bez ulepszaczy i konserwantów. Dostawy mają być realizowane na podstawie zamówień składanych faksowo lub e-mail. Zamówienia pieczywa dotyczące dostawy w godzinach 7:00 - 7:30 będą składane z jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 8:30. Zamówienia pieczywa dotyczącego dostawy w godzinach 16:00 - 16:30 będą składane do godziny 11:00 dnia w którym ma być dostawa pieczywa. Środek transportu musi odpowiadać warunkom sanitarnym oraz przepisom HACCP. PAKIET NR 2 Nabiał 1.Mleko UHT 3,2% 1 500 litry 2.Masło extra 82% tłuszczu 200 g ? 50g 2 000 kg 3.Jajka klasy A 120 szt 4.Jogurt naturalny 200 ml ? 20 ml 15 litr 5.Serek homogenizowany naturalny 125 g ?20g 15 kg PAKIET NR 3 Artykułu spożywcze - różne 1.Cukier 1 kg 700 kg 2.Kaszka mleczno - ryżowa owocowa 230 g ? 10 g 200 kg 3.Kleik ryżowy 160 g ? 10 g 180 kg 4.Mleko w proszku granulowane odtłuszczone 250 g ? 10 g 10 kg 5.Kawa zbożowa 100 g ? 50g 100 kg 6.Kawa rozpuszczalna 250 g 15 szt. 7.Kawa mielona 250 g 15 szt. 8.Herbata ekspresowa czarna 40 000 szt. 9.Woda mineralna niegazowana 1,5L 100 szt. 10.Woda mineralna gazowana 1,5L 100 szt. 11.Woda mineralna niegazowana 5L 1000 szt. 12.Sól jodowana, ważona, drobna 1 kg 20 kg - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemianowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu
Dodano: 2016-07-15 - Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie z podziałem na 8 zadań w skład którego wchodzą 1) produkty mleczarskie - kod CPV - 15500000-3 2) różne produkty spożywcze - kod CPV - 15896000-5 3) owoce i warzywa - kod CPV - 15300000 - 1 4) mięso, produkty mięsne, wędliny - kod CPV - 15301100-6 5) pieczywo - świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie - kod CPV - 15612500-6 6) jaja - kod CPV - 03142500-3 7) mrożonki, warzywa, mięso mielone mrożone, udka, kluski, pierogi- kod CPV- 15896000-6 8) ryby mrożone - kod CPV 15220000-6
Dodano: 2016-07-15 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę produktów spożywczych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu, nr sprawy : 13/13 PN/2016
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa produktów spożywczych do kuchni Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Pawłowicach (Szkoła Podstawowa nr 2 w Pawłowicach - ul. Pukowca 4, Publiczne Przedszkole w Modrzewiowym Ogrodzie - ul. LWP 3)
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa produktów spożywczych
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa żywności do stołówek wchodzących w skład Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia w Sosnowcu
Dodano: 2016-06-16 - Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie, ul. Joachimowska 85 z podziałem na 8 zadań w skład którego wchodzą, zadanie nr 3: 3) warzywa i owoce - kod CPV - 15300000 - 1
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa artykułów spożywczych na II pół roku 2016
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa żywności do stołówek wchodzących w skład Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia w Sosnowcu
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa różnych produktów mięsnych i ryb przetworzonych, konserwowanych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego w Jaworznie ul. Zawiszy Czarnego 4
Dodano: 2016-06-03