Przetargi.pl
Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw ubrań barierowych operacyjnych jednorazowego użytku.

Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. 1-go Maja 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2281930 , fax. 32 2281498
  • Data zamieszczenia: 2015-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.
    ul. 1-go Maja 9 9
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 2281930, fax. 32 2281498
    REGON: 00030827000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw ubrań barierowych operacyjnych jednorazowego użytku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawca gwarantuje: a) terminowość dostaw: do 2 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia; b) zgodność asortymentu dostawy z zamówieniem; c) dostawę towaru jakościowo odpowiadającego wymogom użytkowym w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i magazynowanie; d) natychmiastową realizację reklamacji dotyczących wad fizycznych towaru jak również wad jakościowych wynikających z winy Dostawcy lub firmy spedycyjnej występującej w jego imieniu nie dłużej niż w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji; e) przydatność towaru do użytku: minimum 12 miesięcy od daty dostawy do bezpośredniego odbiorcy; f) posiadanie świadectw dopuszczenia do obrotu; g) termin ważności produktu minimum 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego; h) realizację dostaw natychmiastowych w szczególnych okolicznościach, których nie można było wcześniej przewidzieć - do 24 godzin od chwili złożenia zamówienia. 2. Wymaga się aby każdy pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze oznakowane były etykietami handlowymi sporządzonymi w języku polskim. 3. W przypadku wyrobów sterylnych wymaga się, aby na opakowaniu były 2 odklejane etykiety do archiwizacji danych z numerem serii i datą ważności produktu. 4. Do oferty należy dołączyć karty techniczne producenta wyrobów gotowych oferowanych sterylnych serwet i zestawów potwierdzających ich zgodność z obowiązującą z Normą PN EN 13795, oraz z wymogami SIWZ - dotyczy: zestawów operacyjnych. Dla pozostałych wyrobów karty techniczne producenta wyrobów potwierdzające zgodność z wymogami SIWZ 5. W celu zweryfikowania zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do dostarczenia próbek, w minimalnej ilości handlowej (1 opakowanie). W przypadku wyrobów sterylnych powinny być one gotowe do użycia w warunkach sali operacyjnej. 6. Niezgodność złożonych na wezwanie próbek z opisem przedmiotu zamówienia skutkować będzie odrzuceniem oferty 7. Każdy produkt musi posiadać wszelkie niezbędne atesty, certyfikaty CE, zaświadczenia względnie świadectwa dopuszczające do użytkowania w lecznictwie zamkniętym ( o ile ustawy nakładają taki obowiązek). 8. W przypadku nie dostarczenia towaru określonego w umowie w wymaganym terminie, pożądanejjakości oraz w przypadku braku możliwości dostawy produktu objętego niniejszą umową, Zamawiający będzie uprawniony do zrealizowania zamówienia u innego Dostawcy a Wykonawca pokryje różnicę w cenie między ceną przewidzianą w umowie a ceną u innego Dostawcy. Pakiet Nr 1 Lp Produkt Ilość/rok Ubranie chirurgiczne jednorazowego użytku (bluza+spodnie) 1 Wykonane z włókniny bawełnopodobnej o gramaturze minimalnej 49 g/m2 zawierającej 100% polipropylenu, antystatycznej niepylącej, oddychającej, przeznaczonej do stosowania przez personel medyczny w środowisku bloku operacyjnego. Ubranie o podwyższonej odporności na wypychanie - na sucho min. 190 kPa (badanie wg EN ISO 13938-1); czystość pod względem cząstek stałych równa 2,0 IPM (badanie wg EN ISO 9073-10), pylenie równe 2,1 Log10 (liczba cząstek) (badanie wg EN ISO 9073-10). Bluza z krótkim rękawem, powinna być wyposażona w nap (pod szyją), trzy praktyczne kieszenie: jedna na piersi oraz dwie kieszenie na dole bluzy. Spodnie ściągane trokiem, kieszeń boczna na nogawicy z klapką wyposażoną w nap. Bluza i spodnie pakowane oddzielnie, dostępne w rozmiarach: XS,S,M,L,XL,XXL,3XL,4XL w kolorze zielonym, posiadające indywidualne widoczne oznakowanie rozmiaru. Na potwierdzenie ww. parametrów do oferty należy załączyć wyniki badań zaoferowanych wyrobów (badania zgodne z normą 13795). 10 000 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski.siemianowice.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach