Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, 1-go Maja
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 228 30 30, , fax. 32 228 14 98
- Data zamieszczenia: 2018-07-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.
1-go Maja 9
41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
tel. 32 228 30 30, , fax. 32 228 14 98
REGON: 30827000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów opatrunkowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie dostaw materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ, SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Warunki szczegółowe dla wszystkich pakietów: 1. Dostawca gwarantuje: a) terminowość dostaw: do 2 dni roboczych (max. do 5 dni) od daty otrzymania zamówienia drogą pisemną/ faksową lub drogą elektroniczną; b) godziny dostaw do 13.00 – miejsce dostaw - apteka szpitalna ul.1 Maja 9 Siemianowice Śląskie 41-100. Towar powinien być złożony w miejscu wskazanym przez pracownika apteki. c) zamówienia realizowane w pełnych, oryginalnych opakowaniach produktu leczniczego, wyrobu medycznego. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć towar zgodnie z zamówieniem, co do ilości, jakości, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie d) W przypadku dostaw „cito” w szczególnych okolicznościach, których nie można było wcześniej przewidzieć - do 5 godzin od chwili złożenia zamówienia. e) potwierdzanie zamówienia niezwłocznie po jego otrzymaniu, z podaniem pozycji, które nie zostaną zrealizowane i podaniem przyczyny, terminu realizacji f) realizację reklamacji w okresie od 1 dnia do 2 dni od dnia zgłoszenia reklamacji dotyczącej wad fizycznych towaru, jak również wad jakościowych; Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwej partii towaru na wolną od wad w ciągu 1 dnia w przypadku wad jakościowych oraz w ciągu 2 dni od chwili złożenia reklamacji w przypadku pozostałych. Reklamacje będą składane przez Zamawiającego na piśmie i faksem lub drogą mailową niezwłocznie po stwierdzeniu wad. Reklamowany towar zwracany jest do Dostawcy jego środkami transportu lub na koszt Dostawcy; g) posiadanie świadectw dopuszczenia do obrotu; h) termin ważności produktu leczniczego, wyrobu medycznego minimum 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. Zamawiający zwraca dostarczony towar na koszt dostawcy , w przypadku krótszego niż wskazany terminu ważności. i) Każdy pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu medycznego oraz opakowania zbiorcze muszą posiadać etykiety handlowymi w języku polskim, zawierającymi: nazwę handlową zgodnie ze złożoną ofertą handlową, parametry produktu leczniczego , wyrobu medycznego, ilości sztuk w opakowaniu, nazwy producenta, nr serii i daty ważności. j) na każdym egzemplarzu, a także na opakowaniu zbiorczym materiałów opatrunkowych będzie podany nr serii oraz data ważności. k) że każdy produkt musi posiadać wszelkie niezbędne atesty, certyfikaty CE, zaświadczenia względnie świadectwa dopuszczające do użytkowania w lecznictwie zamkniętym (o ile ustawy nakładają taki obowiązek). l) Iż w przypadku nie dostarczenia towaru określonego w umowie w wymaganym terminie, pożądanej jakości oraz w przypadku braku możliwości dostawy produktu objętego niniejszą umową, Zamawiający będzie uprawniony do zrealizowania zamówienia u innego Dostawcy a Dostawca pokryje różnicę w cenie między ceną przewidzianą w umowie a ceną u innego Dostawcy. m) dostarczać wersję papierową faktury wraz z zapisem elektronicznym /dyskietka, mail/ w standardzie zwanym DATAFARM lub MALICKI na wskazany adres mailowy przez Zamawiającego. Wszelkie dane zawarte w zapisie elektronicznym muszą być identyczne z danymi na fakturze papierowej. Plik ma umożliwić zaimportowanie faktury na podstawie pliku o nazwie zgodnej ze wzorem: fvXXXXXX.fak gdzie: fv – to symbol faktury XXXXXX – nr faktury (jeśli jest niski, to na początku znajdują się zera) .fak – rozszerzenie pliku wskazuje na to, że zawiera on fakturę Jeden plik zawiera jedną fakturę PAKIET NR 1 *** - Zestawy do iniekcji, kompresy, opatrunki jałowe, hypoalergiczne przylepce. PAKIET NR 2 *** - gaza bawełniana i kompresy gazowe niejałowe i jałowe PAKIET NR 3 *** - Setony, serwety, tupfery PAKIET NR 4 *** - Kompresy gazowe niejałowe i jałowe PAKIET NR 5 - Podkład z włókniny i chusta PAKIET NR 6 – Wata PAKIET NR 7 - Opaski dziane, elastyczna, opatrunek syntetyczny PAKIET NR 8 - OPASKI GIPSOWE 12 minutowe PAKIET NR 9 PLASTRY OPATRUNKOWE JAŁOWE DO ZAOPATRYWANIA RAN POOPERACYJNYCH Z POWŁOKĄ ZAPOBIEGAJĄCĄ PRZYKLEJANIU SIĘ DO RANY W OPAKOWANIACH ZGRZEWNYCH PO 1 SZT PAKIET NR 10 SIATKI OPATRUNKOWE ELASTYCZNE typu rękaw, wykonana z przędzy poliamidowo-poliuretanowej PAKIET NR 11 - Opatrunek jałowy gazowy nasączony parafiną PAKIET NR 12 - Przylepce, preparat do ochrony skóry PAKIET NR 13 - Hypoalergiczne paski do zamykania brzegów ran PAKIET NR 14 - Zestawy porodowe i noworodkowe oraz zestawy opatrunkowe do procedur medycznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych.
Dodano: 2024-07-17 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2024-06-27 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów medycznych dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej
Dodano: 2024-06-20 - Dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
Dodano: 2024-04-15 - Dostawa wyrobów medycznych- obwody oddechowe
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2024-02-21 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2023-12-08 - Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowych
Dodano: 2023-07-27 - Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
Dodano: 2023-06-15 - Dostawa medycznych materiałów i sprzętu jednorazowego użytku do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Dodano: 2023-05-26