Przetargi.pl
Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw odzieży i obuwia roboczego oraz pościeli szpitalnej

Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. 1-go Maja 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2281930 , fax. 032 2281498
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich
    ul. 1-go Maja 9 9
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 2281930, fax. 032 2281498
    REGON: 00030827000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw odzieży i obuwia roboczego oraz pościeli szpitalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz pościeli szpitalnej wg załącznika nr 2.II do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395180006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu tzn.: 1.1którzy spełniają warunki dotyczące (art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych): a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, b)posiadania wiedzy i doświadczenia, c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)sytuacji ekonomicznej i finansowej, 1.2wobec których brak jest okoliczności wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. a)wykonali w sposób należyty w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi stanowiącemu przedmiot nn postępowania tzn. zrealizowali należycie co najmniej 2 zamówienia na sukcesywne dostawy pościeli szpitalnej o wartości nie mniejszej niż łączna wartość brutto złożonej oferty w nn postępowaniu dla każdego zrealizowanego zamówienia (rozdział 5 pkt 1.1 b) SIWZ), b)posiadają na rachunku banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej łącznej wartości brutto złożonej oferty w nn postępowaniu (rozdział 5 pkt 1.1 d) SIWZ), c)prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą (rozdział 5 pkt 1.2 SIWZ), d)brak wobec nich okoliczności stanowiących podstawę do wykluczenia na mocy art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (rozdział 5 pkt 1.2 SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń, zgodnie z rozdziałem 6 SIWZ na zasadzie -spełnia-nie spełnia warunków-.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, SPEŁNIANIA PRZEZ OFEROWANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA WYMAGAŃ ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ INNE DOKUMENTY NIEZBĘDNE DLA PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA, SKŁADAJĄCE SIĘ NA CAŁOŚĆ OFERTY 1.W CELU POTWIERDZENIA, ŻE WYKONAWCA SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYKONAWCA SKŁADA (W PRZYPADKU WSPÓLNEGO UBIEGANIA SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA DOKUMENTY SKŁADA KAŻDY Z WYKONAWCÓW): a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. b)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ (wzór oświadczenia) 2.W CELU POTWIERDZENIA, IŻ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ODPOWIADA WSZYSTKIM WYMAGANIOM ZAMAWIAJĄCEGO OKREŚLONYM W SIWZ WYKONAWCA SKŁADA: a)Opisy oferowanych materiałów z podaniem parametrów technicznych oraz nazwy materiału i asortymentu (zał. 2 tabela I poz. 1 - 6), który będzie szyty z oferowanego materiału. b)Ważny na dzień składania ofert certyfikat zgodności potwierdzający spełnianie przez tkaninę, z której wykonana jest oferowana bielizna pościelowa wymagań określonych w normie ENV 14237:2002 (Tekstylia w systemie ochrony zdrowia) wystawiony przez Instytut Włókiennictwa w Łodzi lub inny niezależny podmiot uprawniony do wystawienia wskazanego dokumentu. c)Oświadczenie - załącznik nr 5 d)Oświadczenie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2.II 3.INNE DOKUMENTY NIEZBĘDNE DLA PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWAN a)Upoważnienie do składania oferty w imieniu firmy, jeżeli osoba składająca ofertę nie jest reprezentantem firmy z mocy prawa lub wynikającym z innego aktu rejestrowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają do oferty pisemne upoważnienie. Upoważnienie winno być złożone w formie oryginału. Jeśli Wykonawca składa upoważnienie w formie kopii, musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem jedynie notarialnie. b)Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 c)Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 2.I d)Oświadczenie o prawdziwości złożonych oświadczeń - załącznik nr 3 Jeśli Wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem - TAJNE.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemianowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach