Przetargi.pl
Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw materiałów opatrunkowych

Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. 1-go Maja 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2281930 , fax. 032 2281498
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich
    ul. 1-go Maja 9 9
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 2281930, fax. 032 2281498
    REGON: 00030827000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw materiałów opatrunkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa materiałów opatrunkowych wg załącznika nr 1 do siwz z podziałem na pakiety
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a.)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c.)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; d.)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Warunki szczegółowe wymagane od Wykonawców: a.)zapewnienie transportu, b.)minimalny termin płatności: 30 dni, c.)Zamawiający wymaga, aby każdy pojedynczy egzemplarz oferowanych wyrobów, a także opakowanie zbiorcze zaopatrzone były w etykietkę handlową, sporządzoną w języku Polskim. Na każdym egzemplarzu, a także na opakowaniu zbiorczym materiałów opatrunkowych winien być podany nr serii i data ważności. d.)Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wraz z ofertą dostarczyć wzory oferowanych materiałów opatrunkowych po jednym egzemplarzu z każdego oferowanego asortymentu w oryginalnym opakowaniu z etykietą handlową. e.)Próbki należy opisać: nr i nazwą pakietu, nr pozycji, której dotyczą f.)Produkty jałowe z gazy w pakiecie 2,3 powinny być wyjałowione zgodnie z wymaganiami F.P. parą wodną g.)Należy dołączyć do oferty karty katalogowe do oferowanych wyrobów potwierdzających ich tożsamość 3.Dodatkowe wymagania: a.)Zamawiający wymaga zachowania stałości ceny netto na oferowane produkty przez cały okres trwania umowy. b.)Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać i przekazywać Zamawiającemu (Apteka Szpitalna) oferowany produkt medyczny zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi wraz charakterystyką produktu, dokumentem stwierdzającym dopuszczenia do obrotu, właściwym oznakowaniem w języku polskim 4.Wykonawca ma zagwarantować: a.)terminowość dostaw : do 2 dni od chwili złożenia zamówienia b.)zgodność asortymentu dostawy z zamówieniem c.)dostawę towaru jakościowo odpowiadającego wymogom użytkowym w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i magazynowanie d.)natychmiastową realizację reklamacji dotyczących wad fizycznych towaru jak również wad jakościowych wynikających z winy Wykonawcy lub firmy spedycyjnej występującej w jego imieniu. e.)przydatność towaru do użytku : minimum 18 miesięcy od daty dostawy do bezpośredniego odbiorcy f.)każdy produkt musi posiadać wszelkie niezbędne atesty, certyfikaty CE, zaświadczenia względnie świadectwa dopuszczające do użytkowania w lecznictwie zamkniętym (o ile ustawy nakładają taki obowiązek), deklaracja zgodności w klasie IIA g.)termin ważności produktu minimum 18 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego h.)realizację dostaw natychmiastowych w szczególnych okolicznościach, których nie można było wcześniej przewidzieć - do 24 godzin od chwili złożenia zamówienia 5.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana wg formuły -spełnia - nie spełnia- w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane : 1.formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załącznik Nr 2 do siwz 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 4.dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 5.oświadczenie przystępującego do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3 do siwz 6.oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do siwz 7.akceptowane i podpisane warunki projektu umowy - załącznik nr 5 do siwz 8.oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami postępowania - załącznik nr 6 do siwz. 9.przedstawienie wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie- załącznik nr 7 do siwz 10.zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności - aktualne na dzień składania oferty; 11.formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru załącznik Nr 8 do siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemianowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach