Przetargi.pl
Wykonywanie czynności nadzoru inwestorskiego oraz kontroli nad prawidłową koordynacją robót ogólnobudowlanych w zakresie realizacji zadania pn. Zmiana organizacji ruchu na terenie Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie

Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 05-802 Pruszków, ul. Partyzantów
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7391384 , fax. 22 7391368
  • Data zamieszczenia: 2018-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza
    ul. Partyzantów 2/4
    05-802 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 22 7391384, fax. 22 7391368
    REGON: 000687617
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tworki.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie czynności nadzoru inwestorskiego oraz kontroli nad prawidłową koordynacją robót ogólnobudowlanych w zakresie realizacji zadania pn. Zmiana organizacji ruchu na terenie Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji obiektów i robót budowlanych oraz dostaw i usług w ramach kompleksowej realizacji inwestycji pn. „Zmiana organizacji ruchu na terenie MSCZ”. Nie przewiduje się jakiegokolwiek ograniczania działalności Zamawiającego poza okresowymi wyłączeniami poszczególnych odcinków robót, niezbędnych do wykonania zamierzenia. Do obowiązków wykonawcy robót należeć będzie opracowanie i przedłożenie do zatwierdzenia przez nadzór inwestorski i Zamawiającego, projektu organizacji budowy i robót, ograniczeń, zabezpieczeń i objazdów, z uwzględnieniem zapewnienia prawidłowego dojazdu i dojścia do każdego istniejącego obiektu szpitala, bezpieczeństwa pacjentów, personelu i osób odwiedzających oraz karetek i pojazdów służbowych korzystających z oddziałów specjalnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: 1) Załącznik nr 2 – Opis Przedmiotu Zamówienia; 2) Załącznik nr 2.1 – Projekt budowlany; 3) Załącznik nr 2.2 – Projekt rozbiórki; 4) Załączniki nr 2.3a – Przedmiary robót – organizacja; 5) Załącznik nr 2.3b – Przedmiary robót – rozbiórka Magazynu aptecznego. 3. Dokumentacja techniczna, tj. Załączniki nr 2.1 – 2.3 do SIWZ znajdują się na stronie: ftp://przetargi.tworki.eu, login: przetargi, hasło: Tworki@przetargi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w banku BGŻ BNP PARIBAS S.A., nr rachunku: 69 1600 1374 1839 1479 2000 0004, przed upływem terminu składania ofert, z zaznaczeniem „Wadium w postępowaniu nr ZP/AM/11/2018”. 3. Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki pieniężne z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku zabezpieczenia oferty inną formą wadium, oryginał dowodu wniesienia wadium będzie dołączony do oferty. 4. Wadium może być wniesione tylko w formie określonej art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1814 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 5. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy wnieść w taki sposób, by nie tworzył całości z ofertą, tj. był nieponumerowany i niepołączony na stałe z ofertą. 6. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej właściwą formą wadium zostaje odrzucona. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. 8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach