Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 50-059 Wrocław, ul. Ofiar Oświęcimskich 36
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-71 783 53 10 , fax. 0-71 783 53 11
- Data zamieszczenia: 2010-02-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej S.A.
ul. Ofiar Oświęcimskich 36 36
50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 0-71 783 53 10, fax. 0-71 783 53 11
REGON: 02020423000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna Gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie czynności Inwestora Zastępczego w ramach realizacji inwestycji dot. budowy hali kupieckiej wraz z częścią biurowo - usługową w obrębie ulic: Namysłowskiej, Dolnej oraz Jedności Narodowej we Wrocławiu - w ramach Wrocławskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczości - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania polegającego na wybudowaniu hali kupieckiej wraz z częścią biurowo-usługową w ramach Wrocławskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczości przy ul. Namysłowskiej, Dolnej, działka nr 11, 14/5, AM-11, obręb Plac Grunwaldzki. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w następujących etapach: I etap - pełnienie roli Członka Komisji Przetargowej Zamawiającego w postępowaniu na wyłonienie Generalnego Wykonawcy w formule projektuj i buduj II etap - zarządzanie projektem, tj. czynny udział przy opracowywaniu dokumentacji technicznej zgodnie z zapisami pfu i SIWZ Generalnego Wykonawcy oraz kontrolowanie prac archeologicznych, które Generalnego Wykonawca winien wykonać w trakcie opracowywania dokumentacji, jako prace przygotowawcze nie wymagające pozwolenia na budowę. III etap - nadzór prac związanych z realizacją inwestycji od momentu uzyskania pozwolenia na budowę do momentu rozliczenia inwestycji. IV etap - usługi w zakresie gwarancji - 36 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742310007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.araw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną