Przetargi.pl
Wykonywanie bieżących napraw, prac konserwacyjnych, usuwanie awarii w branży elektrycznej wraz z prowadzeniem pogotowia technicznego w zasobach administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w roku 2020.

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus ogłasza przetarg

  • Adres: 02-495 Warszawa, Plac Czerwca 1976 roku nr 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 60 00 , fax. 22 443 60 11
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus
    Plac Czerwca 1976 roku nr 1 -
    02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 60 00, fax. 22 443 60 11
    REGON: 01525966001220
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursus.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie bieżących napraw, prac konserwacyjnych, usuwanie awarii w branży elektrycznej wraz z prowadzeniem pogotowia technicznego w zasobach administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w roku 2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bieżących napraw, prac konserwacyjnych, usuwanie awarii w branży elektrycznej wraz z prowadzeniem pogotowia technicznego w zasobach administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w roku 2020. Przedmiot umowy obejmuje 17 174,68 m2 powierzchni użytkowej budynków posiadających instalacje elektryczne. Wykaz budynków objętych przedmiotem umowy oraz zakres czynności objęty wynagrodzeniem ryczałtowym zawarte są w załącznikach do wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ. Zakres prac naprawczych określają przedmiary robót oraz STWIOR. W przypadku robót wykraczających poza zakres ujęty w kosztorysach ofertowych sporządzonych na podstawie załączonych przedmiarów robót, rozliczenie nastąpi z uwzględnieniem danych wyjściowych do kosztorysowania określonych poniżej: 1) stawka r-g, wskaźnik kosztów pośrednich i zysku - będą tożsame z wielkością tych składników cenowych zawartych w ofercie , 2) ceny materiałów - według średnich cen opublikowanych w kwartalnej Informacji cenowej o cenach materiałów budowlanych, elektrycznych i instalacyjnych (IMB; IME i IMI) SEKOCENBUD, obowiązujących w danym okresie i zawierających ceny zakupu, a w przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiajacym - ceny zakupu uwzględniają koszty zakupu materiałów 3) ceny sprzętu - według średnich cen opublikowanych w kwartalnej Informacji cenowej o cenach pracy sprzętu (IRS) SEKOCENBUD, obowiązujących w danym okresie, a w przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiającym. Prace w zakresie doraźnego usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych (stwarzających zagrożenie dla zdrowia lub życia oraz mienia) wykonywane będą w godz. 600 - 2200 w dni robocze i w dni wolne od pracy w ramach tzw. pogotowia awaryjnego. Prace naprawcze i konserwacyjne będą wykonywane wyłącznie na pisemne Polecenie wykonania prac. Prace w zakresie doraźnego usuwania awarii, podczas pełnienia dyżuru, świadczone będą na podstawie zgłoszenia Zamawiającego jak i najemców lokali. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usuwania awarii w terminie 1 godziny od chwili otrzymania zgłoszenia. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i wymagań w zakresie wykonania przedmiotu umowy zawarty jest we wzorze umowy. Kody CPV i ich nazwy 45000000-7 Roboty budowlane 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 50711000-2 usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych. I. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. II. Zakres prac określają niżej wymienione dokumenty: 1) Zakresy czynności objęte wynagrodzeniem ryczałtowym przygotowane przez Zamawiającego oraz przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie oraz STWOR sporządzone przez „INWEST – TOOR” Usługi w Budownictwie Tomasz Orzechowski ul. Wojciechowskiego 36 m. 23b 02-495 Warszawa. 2) Zakres planowanych prac w ramach wynagrodzenia ryczałtowego obejmuje między innymi: a) Czynności w ramach pogotowia elektrycznego polegające na zabezpieczeniu dopływu energii elektrycznej do lokali mieszkalnych i użytkowych poprzez usunięcie awarii od złącza energetycznego do bezpieczników w lokalu, w tym: - wymianę wkładek topikowych w tablicach głównych i piętrowych. - dokręcenie obluzowanych przewodów ze szczególnym uwzględnieniem przewodów (zerowych) ochronno-neutralnych. - wykonanie bezpiecznej tymczasowej instalacji celem uruchomienia zasilania. b) Drobne naprawy instalacji w całym budynku w tym: 1) wyłącznik główny - przegląd, dokręcenie przewodów, sprawdzanie docisku noży, 2) tablice główne – wymiana wstawek, bezpieczników, pojedynczych gniazd, oczyszczenie i dokręcenie przewodów, 3) tablice piętrowe - wymiana wstawek, bezpieczników, rozet piętrowych, dokręcenie przewodów, 4) tablice administracyjne - wymiana wstawek, bezpieczników, rozet piętrowych, dokręcenie przewodów, oraz sprawdzenie automatów schodowych i wyłączników, 5) WLZ główne - dokręcenie na zaciskach, 6) WLZ do pomieszczeń - dokręcenie na zaciskach, przemontowanie nadpalonych końcówek przewodów, 7) wyłącznik główny + WLZ zasilająca maszynownię dźwigu - w razie awarii zaizolowanie przewodów bądź przemontowanie w puszkach, 8) instalacja w lokalach w puszkach rozgałęźnych bez osprzętu - tablicy licznikowej i zabezpieczeń, 9) WLZ do hydroforni i węzłów cieplnych, 10) likwidacja wszelkich prowizorek, oraz odcinków instalacji wykonanych niezgodnie z przepisami PBUE i ochrony przeciwporażeniowej, 11) zabezpieczenie i naprawa drzwiczek od tablic elektrycznych przed otwarciem przez osoby niepowołane, 12) sprawdzenie oświetlenia klatek schodowych, piwnic i strychów oraz zgłoszenie usterek, 13) uzupełnienie lub wymiana żarówek, świetlówek oraz starterów w oprawach zewnętrznych, lampach na wysięgnikach, oprawach na klatkach schodowych, piwnicach i strychach – materiał dostarczy Zamawiający, 14) sprawdzenie anten zbiorczych w budynkach: Regulska 22A, Szancera 5, Szancera 7, Zagłoby 17. 15) sprawdzenie domofonów w budynkach 1 Maja 13, Regulska 22A, Szancera 5, Szancera 7, Wojciechowskiego 15, Zagłoby 17. Do wykonania robót określonych w pkt od 1 do 11 Wykonawca będzie korzystał z własnych materiałów, których koszt jest wliczony w wynagrodzenie ryczałtowe. c) Prace naprawcze wykraczające poza wyżej wymienione zakresy czynności objęte wynagrodzeniem ryczałtowym, przykładowo określone w załączonych przedmiarach. III. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osoby/osób wykonującej wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty montażowe instalacji elektrycznej. 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osoby/osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisu osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy; 4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. IV. Sposób realizacji zamówienia: Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, ustawą Prawo budowlane i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi, wg powszechnie obowiązujących profesjonalnych standardów w tego rodzaju robotach oraz przy zachowaniu najwyższej staranności i bezpieczeństwa. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne atesty i świadectwa dopuszczające do użytku. Roboty winny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców budynków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 zł) 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 18.12.2019 roku o godz. 10:00 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 16.01.2020 roku; 4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni, bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą z tym, że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniana tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta, sporządzona według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 4 do S.I.W.Z.; 2) Kosztorys ofertowy, sporządzony według przedmiaru robót – stanowiący załącznik nr 1b do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ); 3) Kosztorys ofertowy, sporządzony według przedmiaru robót – stanowiący załącznik nr 1c do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ); 4) Wadium wnoszone w jednej lub kilku dopuszczalnych formach wykonawca dołącza do oferty w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem (potwierdzenie przelewu), oryginał poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, składa w kasie Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy Plac Czerwca 1976 r. Nr 1, 02-495 Warszawa. 5) Zobowiązanie podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, na zdolnościach lub sytuacji, którego wykonawca będzie polegał lub innych dokumentów lub oświadczeń w przypadku realizacji zamówienia lub części zamówienia przy użyciu innych podmiotów, powinno być załączone do oferty. Na podstawie zobowiązania lub innych dokumentów lub oświadczeń, zamawiający dokona oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia publicznego oraz oceni, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, realizują roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą Informacje o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy, o którym mowa w części IV.I S.I.W.Z. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Zamawiający ocenia, czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy PZP. 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane do realizacji, których te zdolności są wymagane. 6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nie udostępnienia tych zasobów, chyba że za nie udostępnienie zasobów nie ponosi winy. 7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 2 niniejszej S.I.W.Z., nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o której mowa w pkt 2 niniejszej S.I.W.Z. Udział w realizacji i zmiana podwykonawców; 1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wykonawcy, o którym mowa w części IV.I. S.I.W.Z. 2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust.1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 4. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 5. Zamawiający zastosuje przepisy art. 36ba. ust. 1 i 2 wobec dalszych podwykonawców, 6. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia; 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy występujący wspólnie, których oferta spełnia wymagania określone w niniejszej S.I.W.Z. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składają; 1) Oświadczenie własne wykonawcy, wymienione w części; - IV pkt.I.1 S.I.W.Z., składa pisemnie, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie własne wykonawcy; 3. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa powinny być załączone do oferty i w szczególności zawierać wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu i siedziby, c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania, d) dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Dokumenty podmiotów zagranicznych 1) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, o których mowa w części IV S.I.W.Z., mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 2) Pozostałe dokumenty i oświadczenia wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa zgodnie z wytycznymi w S.I.W.Z.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach