Katowickie Centrum Onkologii ogłasza przetarg
- Adres: 40-074 Katowice, Raciborska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 514 533, , fax. 322 514 533
- Data zamieszczenia: 2019-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Katowickie Centrum Onkologii
Raciborska 26
40-074 Katowice, woj. śląskie
tel. 322 514 533, , fax. 322 514 533
REGON: 276201240 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonywanie bieżących napraw, ekspertyz, remontów oraz montażu aparatury i sprzętu medycznego będącego na wyposażeniu Katowickiego Centrum Onkologii - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bieżących napraw, ekspertyz, remontów oraz montażu aparatury i sprzętu medycznego będącego na wyposażeniu Katowickiego Centrum Onkologii. Wykaz aparatury i sprzętu medycznego stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia 1. Wymontowane, uszkodzone części zamienne i podzespoły Wykonawca zutylizuje zgodnie z obowiązującymi przepisami. Uwaga dot. pkt 1: Informujemy, iż w przypadku uszkodzonych części i/lub podzespołów na których były przetwarzane dane osobowe, Wykonawca jest zobowiązany podpisać z firmą utylizującą Umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych i dostarczyć kopię wraz ze sporządzonym raportem dla K.C.O. 2. Zgłoszenia dotyczące bieżących napraw aparatury i sprzętu medycznego będą przekazywane w formie telefonicznej i potwierdzane pisemnie. 3. Zgłoszenia dotyczące remontów, przeglądów i ocen technicznych przekazywane będą wyłącznie w formie pisemnej. 4. Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do naprawy w siedzibie Zamawiającego w terminie do 4 dni od daty zgłoszenia i wykonać ją w terminie do 7 dni. 5. Z powodów technicznych dopuszcza się wykonanie usługi w warsztacie Wykonawcy. 6. W przypadku naprawy w siedzibie Wykonawcy oraz koniecznością przetransportowania urządzenia, pracownik Wykonawcy sporządza notatkę służbową informując upoważnionego pracownika Zamawiającego. W takim przypadku naprawa nastąpi w terminie do 30 dni od sporządzenia notatki służbowej. Uwaga dot. pkt 5 i 6: Informujemy, iż w przypadku przekazania sprzętu na których są przetwarzane dane osobowe dopuszcza się wykonanie usługi przez Wykonawcę po podpisaniu Umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. 7. Zorganizowanie transportu i związane z tym koszty ponosi Wykonawca. 8. Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę świadectw autoryzacji producentów sprzętu medycznego na naprawy i serwisowanie - w zakresie sprzętu wymienionego w Załączniku Nr 7 do SIWZ i udostępnienia ich na wezwanie Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania wartości umowy. Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia W przypadku, w którym wymagania wynikające z logiki procesu wykonywania zamówienia będą wymagały zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), gdyż wykonują one pracę zarobkową, osobiście, powtarzalną, wykonywaną na ryzyko Wykonawcy zamówienia świadczoną pod jego „kierownictwem” Zamawiający będzie żądał złożenia oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy zastrzega możliwość żądania oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników realizujących umowę. Zamawiający nie ogranicza form zatrudnienia z uwzględnieniem przepisów powszechnie obowiązujących, przy czym Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w swoje ofercie wartości wynagrodzeń wynikające z wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2020 r. (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. – Dz. U. 2019 r. poz. 1778 w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2020 r.), a w przypadku umów cywilnoprawnych stawkę minimalną za 1 roboczogodzinę zgodnie z obowiązującym prawem. Przy czym Wykonawca zatrudniający pracowników na podstawie umowy cywilnoprawnej ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytuł realizacji zobowiązań takich jak odprowadzania za te osoby stosownych zaliczek z tytułu podatku od osób fizycznych, czy zaliczek na ubezpieczenie, społeczne, zdrowotne, itd. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty, w tym wykaz oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia Oferta musi zawierać: 1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnioną i podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Ofertę Cenową, stanowiącą Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ. 5. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Istotne Postanowienia Umowy, stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ. 6. Wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie o podwykonawcach, stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ. 7. Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 7 do SIWZ – Wykaz aparatury i sprzętu medycznego. 8. Podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Klauzula informacyjna z art. 13 RODO stanowiąca Załącznik Nr 8 do SIWZ. 9. Podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy UMOWA powierzenia przetwarzania danych osobowych stanowiąca Załącznik Nr 9 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie jednorazowego przeglądu technicznego i serwisu systemu komory hiperbarycznej HAUX STARMED 2500/5,5/SC3 wraz z wyposażeniem medycznym.
Dodano: 2023-12-29 - Obsługa serwisowa sterylizatora plazmowego Sterrad 100NX
Dodano: 2023-12-21 - pełny serwis pogwarancyjny zestawu do bronchoskopii wraz z oprzyrządowaniem
Dodano: 2023-12-08 - serwis pogwarancyjny rezonansu magnetycznego GE SIGNA HDx 1,5T o nr seryjnym R 8264 z wyposażeniem
Dodano: 2023-11-23 - Przeglądy techniczne aparatury medycznej – Część I
Dodano: 2023-11-14 - serwis pogwarancyjny aparatu do brachyterapii HDR Flexitron FT 00239 producenta Nucletron B.V., z wyposażeniem
Dodano: 2023-11-11 - Usługa przeglądów technicznych, serwisu i napraw sterylizatorów, myjni, zgrzewarki i suszarki produkcji MMM
Dodano: 2023-11-03 - serwis pogwarancyjny rezonansu magnetycznego GE SIGNA HDx 1,5T o nr seryjnym R 8264 z wyposażeniem
Dodano: 2023-09-18 - serwis zestawu do wykonywania wewnątrzoskrzelowej ultrasonografii , serwis myjni dezynfektora z wbudowaną suszarką do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich w jednym procesie
Dodano: 2023-09-17 - Usługa przeglądów technicznych, serwisu i napraw sprzętu anestezjologicznego produkcji Draeger
Dodano: 2023-09-08