Przetargi.pl
Wykonywanie bieżącego utrzymania dróg gminnych w 2009 roku

Gmina Małkinia Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 07-320 Małkinia Górna, ul. Przedszkolna 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 6448000, 6442985 , fax. 029 7455118
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Małkinia Górna
    ul. Przedszkolna 1 1
    07-320 Małkinia Górna, woj. mazowieckie
    tel. 029 6448000, 6442985, fax. 029 7455118
    REGON: 00054170100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malkiniagorna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie bieżącego utrzymania dróg gminnych w 2009 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bieżącego utrzymania dróg gminnych w 2009 roku, polegające na: dostawie pospółki żwirowej ( z załadunkiem, dostawą, rozładunkiem), zgodnie z normą PN-B-11111:1996, - piasku ( z załadunkiem, dostawą, rozładunkiem) zgodnie z normą PN-B-11113:1996, - kruszywa łamanego frakcji 0,31mm, betonu kruszonego, równaniu dróg gminnych, naprawie nawierzchni dróg gminnych, naprawie i budowie przepustów, przy użyciu: - równiarki o mocy silnika nie mniej niż 100 kM, samochodu o ładowności poniżej 15 ton, samochodu o ładowności powyżej 15 ton, walca drogowego (z dowozem), typu metal-guma o wielkości nie mniej niż 10 ton, koparko-ładowarki ( z dojazdem), o pojemności łyżki nie mniej niż 0,8 m3, koparki z dojazdem, o pojemności łyżki nie mniej niż 0,8 m3, ciągnika rolniczego z przyczepą lub osprzętem (glebogryzarka, kosiarka, beczkowóz i inne) z dojazdem. W roku 2008 były zużyte następujące materiały: pospółka żwirowa - 3.200m3, piasek - 467m3, kruszywo łamane frakcja 0,31 - 194m3, beton kruszony - 223m3, W roku 2008 pracował następujący sprzęt: równiarka 735 godzin samochód o ładowności poniżej 15 ton - 0 km, samochód o ładowności powyżej 15 ton - 0 km, walec drogowy metal-guma nie mniej niż 10 t - 84 roboczogodzin, koparko-ładowarka o poj. łyżki nie mniej niż 0,8m3 - 5 roboczogodzin, koparka o poj. łyżki nie mniej niż 0,8m3 - 127 roboczogodzin, ciągnik rolniczy z przyczepą lub osprzętem - 107 roboczogodzin. Powyższe wyliczenie służy jedynie do wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o dane z ubiegłego roku oraz ustalenia wartości zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane prace wg cen jednostkowych zaproponowanych w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) tj.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu ofertowym ( zał. nr 1), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Upoważnienie do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn wymienionych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych /zał. nr 2 i 3/ 5. Przed podpisaniem umowy w przypadku spółki cywilnej, jawnej, partnerskiej, komandytowej lub konsorcjum należy dołączyć kserokopię umowy. 6. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi lub urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca z podaniem parametrów techniczno-eksploatacyjnych charakteryzujących ten sprzęt wraz pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował /zał. nr 4/ 8. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie /zał. nr 5/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malkiniagorna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach