Przetargi.pl
Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Mirzec oraz jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 1 maja 2011 r. do 30 kwietnia 2015 roku.

Gmina Mirzec ogłasza przetarg

  • Adres: 27-220 Mirzec, Mirzec Stary 9
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2713033 , fax. 041 2713033
  • Data zamieszczenia: 2011-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mirzec
    Mirzec Stary 9 9
    27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2713033, fax. 041 2713033
    REGON: 00054005000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugmirzec.sisco.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Mirzec oraz jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 1 maja 2011 r. do 30 kwietnia 2015 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    B.Przedmiotem zamówienia jest wybór banku prowadzącego obsługę bankową budżetu Gminy Mirzec i niżej wymienionych jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01. 05.2011 roku do 30.04.2015 roku: 1)Urząd Gminy w Mircu, 2)Gimnazjum Publiczne z oddziałami integracyjnymi w Mircu, 3)Publiczna Szkoła Podstawowa w Mircu, 4)Szkoła Podstawowa w Trębowcu, 5)Publiczna Szkoła Podstawowa w Osinach, 6)Szkoła Podstawowa w Małyszynie, 7)Szkoła Podstawowa w Tychowie Starym, 8)Szkoła Podstawowa w Tychowie Nowym 9)Publiczna Szkoła Podstawowa w Gadce, 10)Szkoła Podstawowa z oddziałami integracyjnymi w Jagodnem, 11)Zespół Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Przedszkoli w Mircu, 12)Publiczne Przedszkole w Mircu, 13)Publiczne Przedszkole w Jagodnem 14)Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mircu, C.Bankowa obsługa będzie dotyczyć obecnych i nowo powstałych w trakcie realizacji zamówienia jednostek organizacyjnych, funduszy celowych, rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych i rachunków pomocniczych polegających na: 1.Otwieraniu, likwidacji i prowadzeniu rachunku podstawowego budżetu Gminy, rachunków bieżących jednostek organizacyjnych Gminy, rachunków funduszy celowych i rachunków pomocniczych. 2.Bezpłatnej realizacji poleceń przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samym banku. 3.Realizacji przelewów zewnętrznych do obcych banków. 4.Przyjmowaniu wpłat gotówkowych. 5.Dokonywaniu wypłat gotówkowych: - w tym: wypłaty dokonywane przez bank dla beneficjentów na podstawie pisemnych dyspozycji wypłaty (listy wypłat) 6.Przeprowadzeniu przez Bank bezpłatnej instalacji w siedzibie Zamawiającego oraz w każdej jednostce organizacyjnej Gminy Mirzec pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz zapewnieniu bezpłatnego przeszkolenia wskazanych pracowników. Tym samym zapewnieniu obsługi i prowadzeniu rachunków w systemie elektronicznej obsługi bankowej (EOB). 7.Codziennym przygotowaniu wyciągów bankowych w formie elektronicznej i papierowej. Wyciągi elektroniczne muszą być odzwierciedleniem wyciągów papierowych, każda operacja na wyciągu musi zawierać: numer rachunku, nazwę podmiotu, kwotę operacji, tytuł płatności oraz numer i datę wyciągu. 8.Wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku. D.Zamawiający podaje skalę wykorzystywanych przez Gminę Mirzec z uwzględnieniem wszystkich jednostek organizacyjnych( wykazanych w dziale III B niniejszej specyfikacji), produktów bankowych za okres 2010 roku: 1.Ilość wpłat gotówkowych - 742, 2.Ilość wypłat gotówkowych - 329, 3.Ilość wykorzystanych blankietów czekowych - 333, 4.Ilość przelewów zwykłych (w tradycyjnej formie) - 1 522, 5.Ilość przelewów elektronicznych - 14 511, 6.Ilość rachunków bankowych wg stanu na dzień 31.12 2010 r. - 38, 7.Ilość wypłat gotówkowych dokonywanych bezpośrednio przez bank dla beneficjentów na podstawie pisemnych dyspozycji wypłaty /listy wypłat/-3 324, E.W celu zaznajomienia się z obrotami środków finansowych na rachunkach bankowych Zamawiającego, w poniższym układzie zamieszcza się informację o dochodach i wydatkach, przychodach i rozchodach budżetu Gminy Mirzec planowanych w 2011 r.: 1.Dochody ogółem: 20 877 420 zł . 2.Wydatki ogółem: 21 793 904 zł. 3.Przychody: 3 157 986 zł. 4.Rozchody: 2 241 502 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmirzec.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach