Przetargi.pl
Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miasta Brodnica w latach 2009-2014

Burmistrz Miasta Brodnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, ul. Kamionka 23
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4930300 , fax. 056 4982626
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Brodnicy
    ul. Kamionka 23 23
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4930300, fax. 056 4982626
    REGON: 00052341300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miasta Brodnica w latach 2009-2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miasta Brodnica w latach 2009-2014. Przedmiotem zamówienia jest wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Gminy Miasta Brodnica przez okres 60 miesięcy od daty podpisania um
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.(art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy P.z.p.). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt X SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. b. Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów. c. Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. d. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. e. Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 4. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie następujące warunki szczegółowe: 4.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności - obsługi bankowej - zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (tekst jednolity Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.), 4.2. w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia jest wykazanie, iż Wykonawca wykonał (a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę podobną do usług objętych przedmiotem zamówienia; za usługę podobną zamawiający uzna usługę bankowej obsługi budżetu jednostki samorządu terytorialnego, której osiągnięte dochody budżetowe w jednym roku wyniosły nie mniej niż 60 000 000 złotych, 4.3. w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jest wykazanie, iż Wykonawca posiada kapitał własny (wpłacony) nie niższy niż 1,5 krotność średnich prognozowanych dochodów budżetu miasta w latach 2009-2014 tj. 108.000.000 złotych na koniec I półrocza 2008 roku lub na koniec 2008 r. oraz posiada współczynnik wypłacalności obliczony zgodnie z metodologią NBP na koniec pierwszego względnie drugiego półrocza 2008 r., nie mniejszy niż 8%. 4.4. którzy posiadają swoją placówkę (oddział, filię) na terenie miasta Brodnica, która w pełni zabezpieczy kompleksową obsługę w zakresie określonym w p. III.1 - w przypadku braku placówki (oddziału, filii) zobowiązują się w terminie 14-stu dni od daty podpisania umowy do uruchomienia własnej placówki na terenie miasta Brodnica, 4.5. którzy wykonają na rzecz Zamawiającego realizację świadczeń pomocy społecznej dla ok. 3.000 świadczeniobiorców w ciągu roku za pomocą kart płatniczych zasilanych jednorazowo (ok. 600 świadczeń) lub okresowo (ok. 2.400 świadczeń) i wykażą się przynajmniej jednym przykładem realizacji świadczeń pomocy społecznej o podobnym zakresie, 4.6. którzy mogą pełnić rolę organizatora emisji, pełnomocnika ds. płatności oraz depozytariusza dla emisji przez Zamawiającego obligacji komunalnych o zmiennej stopie procentowej. Wartość planowanej na rok 2009 emisji obligacji - 18.670.000 zł, przewidywana emisja w 5 równych seriach, wykup w latach: 2014 - 2018. Wymagane warunki dla emisji: - oprocentowanie zmienne na bazie stawki WIBOR 6M - marża odsetkowa zależna od okresu emisji danej serii, nie wyższa niż 2,5 % dla serii o najdłuższym terminie wykupu, - prowizja za obsługę emisji od kwoty emisji, nie więcej niż 0,25%. 4.7. którzy umożliwią korzystanie przez Gminę ze środków wpływających na rachunki bankowe w czasie rzeczywistym, w tym samym dniu, bez dodatkowych opłat, oraz, którzy nie będą pobierali: a/opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych na rzecz Gminy przez płatników podatków i opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych, a także od wpłat własnych, b/innych niż określone w formularzu ofertowym, prowizji ani opłat z tytułu otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenia i dokumenty wymagane dla ważności oferty, oferta powinna zawierać: 1. Formularz ofertowy - wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 od pkt 1 do pkt 4, art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1 na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z poźn. zmianami - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o akceptowaniu warunków określonych w SIWZ i nie zgłaszaniu zastrzeżeń, co do przedmiotu zamówienia - wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 4. Informacje ogólne o wykonawcy - wg załącznika Nr 4 do SIWZ. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca przedłoży: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca musi wykazać, że wykonał (zakończył) [chyba, że świadczenie jest okresowe lub ciągłe] co najmniej 1 (jedną) usługę z należytą starannością o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj., w zakresie wykonywania bankowej obsługi budżetu. Należy podać ich wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorców oraz załączyć referencje zleceniodawców lub dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie tj. z należytą starannością, w treści których m.in. wymieniony jest zakres i rodzaj usług zrealizowanych przez Wykonawcę - wg załącznika Nr 5 do SIWZ. 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek szczególny w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jest wykazanie, iż Wykonawca posiada fundusze własne nie niższe niż 108.000.000 złotych na koniec I półrocza 2008 r. lub na koniec 2008 roku oraz posiadania współczynnika wypłacalności obliczonego zgodnie z metodologią NBP na koniec pierwszego względnie drugiego półrocza 2008r. nie mniejszy niż 8%, Wykonawca przedłoży: Sprawozdanie finansowe albo jego część, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności wg stanu na dzień 30.06.2008 r. lub na dzień 31.12.2008 roku, Oświadczenie o wysokości współczynnika wypłacalności banku wg stanu na koniec pierwszego względnie drugiego półrocza 2008 roku. 7. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek szczególny w zakresie wykonania na rzecz Zamawiającego świadczeń pomocy społecznej Wykonawca przedłoży przynajmiej jeden przykład realizacji świadczeń pomocy społecznej o podobnym zakresie. 8. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek szczególny w zakresie pełnienia roli organizatora emisji, pełnomocnika ds. płatności oraz depozytariusza dla emisji przez Zamawiającego obligacji komunalnych o zmiennej stopie procentowej, Wykonawca przedłoży oświadczenie akceptujące warunki emisji, określone w pkt IX.4.6. SIWZ. oraz wskaże przynajmniej 2 przykłady przeprowadzenia emisji obligacji dla jednostek samorządu terytorialnego w okresie ostatnich 2 lat, w wysokości emisji nie niższej niż 20 mln zł. 9. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków na rachunkach
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.brodnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach